In iets heel warms lopen wroeten. Hoorde ik dan he...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:08 schreef summer2bird het volgende:
Maar vogel, wat is er nou met je hand gebeuheurd?
Jemig... Kan je niet kijken of je het via een site kan bestellen die met acceptgiro werken?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:16 schreef summer2bird het volgende:
Godver. Een kaartje naar Rotterdam Blaak kost 37,20!
Dat is dus een lens van eeehm, 109+37,20!
Duur man
Nee, alleen Ideal, Rembours, creditcard, en vooruitbetaling.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Jemig... Kan je niet kijken of je het via een site kan bestellen die met acceptgiro werken?
Dan betaal je pas als het product ontvangen is
Lame... Wat een tegenvaller zeg.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, alleen Ideal, Rembours, creditcard, en vooruitbetaling.
Ik ga maar gewoon kleren vragen
Maar dat zie ik dan wel weer!quote:Dit objectief vertoont gebruikssporen, maar is optisch goed.
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:34 schreef summer2bird het volgende:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
er was er net een binnengekomen in Den Ham, voor 99 euro.
Ik meteen bellen. Ja hoor , het staat nu 7 dagen gereserveert op mijn naam!
Alleen hier maak ik me een beetje zorgen over:
[..]
Maar dat zie ik dan wel weer!
Yeah! YEAH!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er mis met Rembours ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:20 schreef summer2bird het volgende:
Nee, alleen Ideal, Rembours, creditcard, en vooruitbetaling.
Ik ga maar gewoon kleren vragen
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:37 schreef MissVanity het volgende:
[..]
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu maar hopen dat ie inderdaad optisch nog goed is.
Kom jij ook naar de meet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:46 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wat is er mis met Rembours ?
Betalen bij ontvangst moet toch wel kunnen ?
[..]
10 pleuro "korting" op een gebruikte lens ... ik zou voor een nieuwe gaan, of nog 30 pleuro er af.
Lijkt mij ook mooi daarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:42 schreef Michielos het volgende:
Zomer kun je shaken dit jaar. Ik volgende week Kroatie
Ok. Maar zonder vervoer zit je nooitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:09 schreef R0N1N het volgende:
Kweetnie. Pas nog op een meet geweest.
Zit ook nog zonder vervoer (& een gebrekkig armpje)
Ik kijk het nog even aan
Mijn moeder vertrouwd het niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:46 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wat is er mis met Rembours ?
Betalen bij ontvangst moet toch wel kunnen ?
[..]
10 pleuro "korting" op een gebruikte lens ... ik zou voor een nieuwe gaan, of nog 30 pleuro er af.
? Ze vertrouwd Rembours niet ?quote:
quote:En het is geen 10 euro korting, het is rustig 150 euro korting.
Overvolle Veevervoerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:17 schreef R0N1N het volgende:
Ik heb het niet meer zo op dat Overvolle Veevervoer.![]()
Moet er nu ook noodgedwongen mee naar m'n werk![]()
Maar, ja, eventueel zou dat kunnen. Utrecht Centraal weet ik wel te vinden, Hoog Catharijne, Jaarbeurshallen e.d. Vaak geweest vroeger
Hahaha. Dat zou best grappig zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |