Zeg dan gewoon niks als je er de ballen verstand van hebt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:15 schreef Kutkachel het volgende:
Waarschijnlijk is de cpu nu ook kapot omdat de pinnetjes om het mobo tegenelkaar kwamen en nu ook op de cpu
Nou, "dude", er klopt geen zak van wat je zegt. Controleer de feiten en begin dan pas te schreeuwen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:23 schreef Kutkachel het volgende:
hahhahaha hoor em
Werk zelf in een pc zaak dude
ja inderdaad de firma habbi babbi zal zeker pro expert zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:23 schreef Kutkachel het volgende:
hahhahaha hoor em
Daar zitten de eckte eckte pro's, die richten complete serverparken en datacenters in voor de ING.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad de firma habbi babbi zal zeker pro expert zijn
ze doen zelfs de nospof oplossingen voor nasaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar zitten de eckte eckte pro's, die richten complete serverparken en datacenters in voor de ING.
je zou beter moeten wetenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:23 schreef Kutkachel het volgende:
hahhahaha hoor em
Wat een kut naam.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:35 schreef Itami het volgende:
Beste Athlon,
Helaas weet ik niet hoe oud het moederbord is , maar als bedrijf moet je garantie verlenen voor 2 jaar. Dit wordt alleen niet gezegd zodra je het product aankoopt.
Dit zijn algemene regels voor productgaranties waar een bedrijf zich aan moet houden.
Dus bel ze op enzeg dat je recht hebt op 2 jaar product garantie.
Groet,
Itami
haha ga niet zo intelligent doen Itami, op gebruikersschade zit zeker geen garantie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:35 schreef Itami het volgende:
Beste Athlon,
Helaas weet ik niet hoe oud het moederbord is , maar als bedrijf moet je garantie verlenen voor 2 jaar. Dit wordt alleen niet gezegd zodra je het product aankoopt.
Dit zijn algemene regels voor productgaranties waar een bedrijf zich aan moet houden.
Dus bel ze op enzeg dat je recht hebt op 2 jaar product garantie.
Groet,
Itami
Ongelooflijk.... Ik ga hier niet op reageren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:23 schreef Kutkachel het volgende:
hahhahaha hoor em
Dan hoop ik dat ik nooit wat bij jouw "PC zaak" wat koop.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:23 schreef Kutkachel het volgende:
hahhahaha hoor em
Haha, dan kun je zeker zeggen dat sinds socket 775 de CPU zelf geen pinnetjes meer heeft.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:23 schreef Kutkachel het volgende:
hahhahaha hoor em
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |