Zitten hier niet in scandinavie he. Nadat jason is serieverkrachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Misschien is er wel een panter zwanger geraakt na de serieverkrachting van Jason...
De eerste keer dacht ik IEUWquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:14 schreef Vlindur het volgende:
Ja, maar die rottende hond had er nou echt niet tussen gehoeven. Ik spoel het altijd door maar blijf die hond maar zien![]()
Omdat Eric en Tara niet zo vlotten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Even een vraagje. Waarom heeft Pam eigenlijk beef met Tara?
Omdat Pam niet zo van haar nieuwe look hield, die Tara mee veroorzaakt heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Even een vraagje. Waarom heeft Pam eigenlijk beef met Tara?
Waar is die nieuwe look eigenlijk? Of gaan we er vanuit dat ze nu inderdaad om het uur injecties in haar giegeltje propt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Omdat Pam niet zo van haar nieuwe look hield, die Tara mee veroorzaakt heeft.
Ik vind haar juist briljant acterenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:04 schreef DeMessias het volgende:
Myrna = Marnie![]()
Slechtste actrice in True Blood. Nuja, nog 2 of 3 afleveringen en ze is dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |