quote:
Da's anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elke keer als dat rot wijf van een Tera wat heeft komt een hoofdpersonage in gevaar. Eerst al in seizoen 2 met dat rare sekte mens. Toen Bill en Erik en nu Jessica verdomme. Kut wijf die Tera en nog hypocriet ook eerst in seizoen 1 was ze anti racisme en super fel er tegen en nu doet ze het zelf ook.
hoezo ? Weet je nog rond afl 1 iemand noemt haar en lafayette.black en mevrouw flipt de pan uit over rasicme en wat doet ze nu zelf mee doen aan genocide.quote:
Back of course anders laten ze haar echt niet zo'n dagboek bijhouden @CBS website.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Poll: Exit with grace.. of toch niet?
• A. Jessica Will Be Back!
• B. Nope, The Bitch is Toast for Real!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll on!
Ooh, if only...quote:
Dat dus, Jason zal wel haar netjes neerhalen met een spear (WWE-stylequote:Op maandag 8 augustus 2011 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zeg dat Jason haar net op tijd weer naar binnen duwt, Jessica overleeft het
Ik heb me hier rot om gelachen xDquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:53 schreef pendi het volgende:
moest bij dit stukje trouwens wel erg lachen
[ afbeelding ]
leuk die roze barbie kist
Ik schoot ook echt hardop in de lach bij die scenequote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:53 schreef pendi het volgende:
moest bij dit stukje trouwens wel erg lachen
[ afbeelding ]
leuk die roze barbie kist
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:51 schreef pendi het volgende:
[ afbeelding ]
troostplaatje omdat de douche scene r nog niet in zat
maarrr hij komt r an!
quote:pleasse in die seizoenen 1 keer jessica naakt.dat zijn ze ons wel schuldig XD
1e seizoenen waren veel beter ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben een laatkomertje, maar net pas de pilot bekeken aangezien ik seizoen 1 vorige week in huis heb gehaald. Erg tof! Boeiende personages, en het verhaal komt al goed op gang. Zeker een serie die ik even snel ga kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |