Ik zat op het linkje te wachten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:40 schreef friekin_ het volgende:
Niemand wil de piemel van Jason zien? Rare vrouwen hier.
Ja, welke dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:21 schreef Calimero_31 het volgende:
Ik vind het steeds meer Dawsons creek worden. Ben ondertussen seizoen 1 van een andere sterke HBO serie aan het kijken.
Sorry. King of thrones. Middeleeuws, 7 families en slechts 1 koning. Intriges, vechten, sex, gore en een goeie verhaallijn.quote:
Perhaps Game of thrones?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:47 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Sorry. King of thrones. Middeleeuws, 7 families en slechts 1 koning. Intriges, vechten, sex, gore en een goeie verhaallijn.
die laatste scene viel idd wel wat tegen jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:08 schreef Malahide het volgende:
Boh, wat was dat voor een Twilight softfocusgedoe op het einde?
Ik weet dat 'douchescène' roepen inmiddels niet meer gewenst is in dit topic, maar ik had toch op iets in die geest verwacht voor 'the moment we've all been waiting for'. Tam romantisch gedoe, niks geils an.
kom maar op met dat linkjequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zat op het linkje te wachten.
Aardige aflevering hoor, de verhalen beginnen bij elkaar te komen...
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:47 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Sorry. King Game of thrones. Middeleeuws, 7 families en slechts 1 koning. Intriges, vechten, sex, gore, beetje magie/fantasy en een goeie verhaallijn.
A Game of Thronesquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:47 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Sorry. King of thrones. Middeleeuws, 7 families en slechts 1 koning. Intriges, vechten, sex, gore en een goeie verhaallijn.
Aziatisch, dan zet ik mijn geld op http://nl.wikipedia.org/wiki/Tenguquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Goede opmerkingen over bijna geen gewone mensen meer kennen en dat het hele bos wel vol zit met supernaturals
Het lijkt idd wel of iedereen iets speciaals kan, ik zat te wachten tot die vriendin van Tara een Yeti blijkt te zijn ofzo
Ja! Ik dacht ff dat het aan mij lag. Maar ik vond het ook zwaaaaaaar tegenvallen. Ja, mooi gefilmd blabla. Maar geil? Nee!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:08 schreef Malahide het volgende:
Boh, wat was dat voor een Twilight softfocusgedoe op het einde?
Ik weet dat 'douchescène' roepen inmiddels niet meer gewenst is in dit topic, maar ik had toch iets in die geest verwacht voor 'the moment we've all been waiting for'. Tam romantisch gedoe, niks geils an.
Het aantal verhaallijnen is echt idioot groot. Als een derde geschrapt zou zijn, zou het geheel naar mijn mening een stuk evenwichtiger zijn geweest. Andy Bellefleur en zijn V-verslaving, Arlene & Terry en psychobaby, lesboTara, Bill en Portia... knip!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 05:54 schreef johnnylove het volgende:
Begin het steeds minder te vinden. Je hebt eerst een abrupt einde aan een paar verhaallijnen en wat doen de schrijvers? Ze verzinnen er steeds meer en zie dat nu maar weer naar een verhaal te brengen.
Die hebben we al lang uit! Die is echt gaaf!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:47 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
bedankt voor de spoiler tag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:44 schreef Malahide het volgende:
[..]
Het aantal verhaallijnen is echt idioot groot. Als een derde geschrapt zou zijn, zou het geheel naar mijn mening een stuk evenwichtiger zijn geweest. Andy Bellefleur en zijn V-verslaving, Arlene & Terry en psychobaby, lesboTara, Bill en Portia... knip!
Ik zou ook bijna zeggen Tommy Mickens, maar dat werd in de laatste aflevering wel weer interessant toen hij shifte in Sam (overigens speelde Sam Trammell dat wel verschrikkelijk goed). Hopelijk komen alle lijnen naar het einde toe op een briljante manier bijeen. De preview van de rest van het seizoen smaakt gelukkig nog naar meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |