Ze waren overdag toch vastgeketend? 's Nachts is daar immers geen reden toe, geen zon om ingestuurd te worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:12 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Vastketenen is ineens niet meer nodig? Ze kunnen niet langer behekst worden?
De logica van True Blood is me ver zoek. Seizoen 2 en 3 waren subliem, 4 een dieptepunt.
Je hebt helemaal gelijk. Tweede vraag dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze waren overdag toch vastgeketend? 's Nachts is daar immers geen reden toe, geen zon om ingestuurd te worden.
Jawel. Daarom zaten ze ook vastgeketend... overdag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:12 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Vastketenen is ineens niet meer nodig? Ze kunnen niet langer behekst worden?
Ik vond 2 veel erger dan deze.quote:De logica van True Blood is me ver zoek. Seizoen 2 en 3 waren subliem, 4 een dieptepunt.
"Torchwood: outside the government, beyond the police; tracking down alien life on Earth, and arming the human race against the future. The Twenty-First Century is when it all changes. And you've gotta be ready."quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Vampires? Fuck yeah!
Is dat geen vos?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:14 schreef Vlindur het volgende:
Ja, maar die rottende hond had er nou echt niet tussen gehoeven. Ik spoel het altijd door maar blijf die hond maar zien![]()
Ik kijk daar altijd even weg, omdat ik het goor vindquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:14 schreef Vlindur het volgende:
Ja, maar die rottende hond had er nou echt niet tussen gehoeven. Ik spoel het altijd door maar blijf die hond maar zien![]()
Erg storend idd. "VvvvamPaijurs!"quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Bill een 'bolle kop' ? oh puhlease.
Ik vind die toon van Myrna die Antonia nadoet ook iets té..
Volgens mij was het een vosquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:14 schreef Vlindur het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
Zitten hier niet in scandinavie he. Nadat jason is serieverkrachtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Misschien is er wel een panter zwanger geraakt na de serieverkrachting van Jason...
De eerste keer dacht ik IEUWquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:14 schreef Vlindur het volgende:
Omdat Eric en Tara niet zo vlotten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Even een vraagje. Waarom heeft Pam eigenlijk beef met Tara?
Omdat Pam niet zo van haar nieuwe look hield, die Tara mee veroorzaakt heeft.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Even een vraagje. Waarom heeft Pam eigenlijk beef met Tara?
Waar is die nieuwe look eigenlijk? Of gaan we er vanuit dat ze nu inderdaad om het uur injecties in haar giegeltje propt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Omdat Pam niet zo van haar nieuwe look hield, die Tara mee veroorzaakt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |