quote:
Ik dacht omdat ik een vriendin vorige week hier had slapenquote:
he bah zo vies niks raars gedaan hequote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik dacht omdat ik een vriendin vorige week hier had slapen.
Over 2 weken, EN HET WORDT CONSTANT BAGGERWEERquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Over 2 weken, EN HET WORDT CONSTANT BAGGERWEER
Nog niet lachen, het wordt nog erger hoorquote:
quote:
Die smiley zegt genoegquote:
Kon het niet weerstaan.quote:
Somsquote:
Moet ook nog plek regelen. Kan wel bij mijn broers vriendin in Nijmegen pitten maar de introductie is in Arnhemquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:24 schreef Kaasrol het volgende:
Kuuut ik bedenk net dat ik ben vergeten onderdak te regelen voor tijdens de introductieweek
Zoiets heb ik dus ook, ik kan slapen bij mijn tante in Odijk maar dat is toch nog best een eind op de fietsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Moet ook nog plek regelen. Kan wel bij mijn broers vriendin in Nijmegen pitten maar de introductie is in Arnhem
Moordenaar!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zoiets heb ik dus ook, ik kan slapen bij mijn tante in Odijk maar dat is toch nog best een eind op de fiets
Wat het een speciaal examen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Whoopie doopie doo!!!.. mijn examen natuurkunde in Utrecht zojuist achter de rug, eindelijk na die 8 weken. Volgens mij heb ik mijn 5.5 wel.
Geen natuurkunde op de middelbare, dus meteen na mijn VWO-eindexamens begonnen met 8-weeks natuurkunde cursus aan het JBI in Utrecht om een VWO-deelcertificaat te behalen. 4 uur per dag natk daaro, toetsing bevatte in tegenstelling tot eindexamens op school ook SE stof ..quote:
Elektriciteitsopgaven verneukenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vlak voor 15 augustus hoor ik het, denk wel dat ik het heb gehaald. Wel een elektriciteits opgave helemaal verneukt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |