Falerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik was te lui om de toets serieus te maken.x 100
Geen wonder dat ik naar het vmbo moest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij hadden een of andere mongool die niet eens kon lesgeven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Habbo hotel
Wij hadden een meester toen die in een platenzaak heeft gewerkt, dat was zo vet
Altijd beatles zingen enzo
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik naar het vmbo moest.
Sommige scholen eisen ook een bepaalde cito-score hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, als je gelijk havo had gedaan was je op je 17e gaan studeren. Bekijk het van de zonnige kant
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik ben nog niet eens 17 en ik ga studeren, zag ik daar haat?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sommige scholen eisen ook een bepaalde cito-score hè
Ach, als je gelijk havo had gedaan was je op je 17e gaan studeren. Bekijk het van de zonnige kant
Nee, maar is dat niet kut? Je bent dan toch veel jonger dan de rest, en geen stufi dacht ikquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens 17 en ik ga studeren, zag ik daar haat?
FIXED want Dubstepquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:40 schreef Kaasrol het volgende:
Heb net een dubstep nummer gevonden door het na te doen over de telefoon. Wat voor baas ben ik![]()
welk?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:40 schreef Kaasrol het volgende:
Heb net een dubstep nummer gevonden door het na te doen over de telefoon. Wat voor mongool ben ik
Niet de school waar ik heen ging. Ik moest vmbo-k doen. GVD, VMBO-K. Dat is voor de minderbegaafden of zo. Het vmbo-k was voor mij echt té simpel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sommige scholen eisen ook een bepaalde cito-score hè
Die gast moet wel denken dat ik dronken ben ofzoquote:
Ik ben altijd al jonger dan de rest geweest, wel stufiquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, maar is dat niet kut? Je bent dan toch veel jonger dan de rest, en geen stufi dacht ik
VMBO-K?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet de school waar ik heen ging. Ik moest vmbo-k doen. GVD, VMBO-K. Dat is voor de minderbegaafden of zo. Het vmbo-k was voor mij echt té simpel.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die gast moet wel denken dat ik dronken ben ofzo
Ja, vmbo-k.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
VMBO-K?
Ach, je bent geslaagd op havo dus het is nog goed gekomen
Precies.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, vmbo-k.Achteraf vind ik het niet erg, alleen vind ik het wel stom dat ik sommige dingen nooit heb gehad. Mijn vocabulaire is daardoor ook wat kleiner dan dat ik zou willen.
![]()
![]()
Ach, dat vult vanzelf wel aanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, vmbo-k.Achteraf vind ik het niet erg, alleen vind ik het wel stom dat ik sommige dingen nooit heb gehad. Mijn vocabulaire is daardoor ook wat kleiner dan dat ik zou willen.
![]()
![]()
Wat is daar zo erg aan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
Ik winquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:46 schreef Joosterd het volgende:
Ik heb VMBO G/T gedaan, toen MBO , HavoDiplomaverzamelaar in spe.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:46 schreef Joosterd het volgende:
Ik heb VMBO G/T gedaan, toen MBO , HavoDiplomaverzamelaar in spe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |