Mamma ik moet plassen! Plassen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had zo'n ongelofelijke hekel aan die reclames! Altijd rond Sinterklaas
Dit!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:59 schreef Etsu het volgende:
Flippo's
Ik maakte daar vroeger altijd ruzie omvan die spelletjes enzo, waarbij je flippo's van anderen moest winnen. als ik had verloren, ging ik janken bij de juf dat diegene van mij had gestolen en dan kreeg ik het altijd terug
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dit!
We deden altijd handjeklap en vergooien, maar daar faalde ik altijd gruwelijk in. Dus moest ik het maar bij ruilen houden.
Na die tijd ben ik goed in oplichten geworden
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:59 schreef Etsu het volgende:
Flippo's
Ik maakte daar vroeger altijd ruzie omvan die spelletjes enzo, waarbij je flippo's van anderen moest winnen. als ik had verloren, ging ik janken bij de juf dat diegene van mij had gestolen en dan kreeg ik het altijd terug
![]()
Jullie waren kutkinderen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dit!
We deden altijd handjeklap en vergooien, maar daar faalde ik altijd gruwelijk in. Dus moest ik het maar bij ruilen houden.
Na die tijd ben ik goed in oplichten geworden
Daar was ik te oud voor.quote:
Ik weet nog dat ik zo'n hele zeldzame kaart dubbel had. Maar dat wist natuurlijk niemand anders, heb ik hem geruild voor echt iets van 20 iets minder zeldzame kaarten die ik nog niet had.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik zo'n hele zeldzame kaart dubbel had. Maar dat wist natuurlijk niemand anders, heb ik hem geruild voor echt iets van 20 iets minder zeldzame kaarten die ik nog niet had.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
Ook een keer, was van een andere jongen een kaart gestolen, ging de juf bij IEDEREEN in de laatjes kijken om hem te vinden. Ik was een van de verdachten
Bleek hij te zitten bij een meisje die hem per ongeluk had gevonden
Die laatjes waren best geniaal.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
Ook een keer, was van een andere jongen een kaart gestolen, ging de juf bij IEDEREEN in de laatjes kijken om hem te vinden. Ik was een van de verdachten
Bleek hij te zitten bij een meisje die hem per ongeluk had gevonden
Dat zullen niet veel mensen kunnen zeggen inderdaad. Wij hebben 2 milennia, 2 eeuwen en 3 decennia mee gemaakt en zijn nog niet eens 20quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die laatjes waren best geniaal.
Oemf, rond de millenniumwisseling basiskotertje zijn.
Vergeet de vulpennen ook niet, die krengen gingen altijd vlekkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Ohja laatjes. Daar moest je dan je boeken en schriftjes in doen enzo. En als je schriftje bijna vol was ging je extra groot schrijven want je wilde een nieuwe!
DATquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:07 schreef Joosterd het volgende:
Bij ons was er kasjes controle op hoe netjes hij wasIk kwam godverdomme nooit door de test en moest mijn pauze opofferen om mijn kasje uit te mesten
Onze generatie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat zullen niet veel mensen kunnen zeggen inderdaad. Wij hebben 2 milennia, 2 eeuwen en 3 decennia mee gemaakt en zijn nog niet eens 20
Uiteindelijk had ik zelf een vulpen gekocht. Die zag eruit als een balpen. Die was zo handig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Vergeet de vulpennen ook niet, die krengen gingen altijd vlekken
En ook altijd die balletjes verzamelen
Dat ken ik niet..?quote:
Dat vond ik best gaaf.. Londen bridge is falling down falling down!quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat ken ik niet..?
En ook die windows 95 computers die nooit goed werkten
Redcat jonguhquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat ken ik niet..?
En ook die windows 95 computers die nooit goed werkten
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat vond ik best gaaf.. Londen bridge is falling down falling down!
En Ik Mik lorenland met Karbonkel.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ken ik nog. Ook herinner ik me karbonkel nog.
Ik had een balpen die eruit zag als een vulpen, dag inktvlekken op mijn shirtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Onze generatie.
[..]
Uiteindelijk had ik zelf een vulpen gekocht. Die zag eruit als een balpen. Die was zo handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |