Komt me ook bekend voor indd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:38 schreef Vitapientje het volgende:
@ Vlindertjelief, ik heb hetzelfde. Ik loop dan wel met Evy, maar die muziek begint me nu echt mijn keel uit te hangen en ik merk dat ik ook wat opgejaagder word door het tempo. Op de momenten dat ze vertelt over het onderhoud van schoenen (bijvoorbeeld) kan ik me veel beter focussen, omdat ik dat wil horen. En ik loop relaxter omdat ik de beat niet wil bijhouden.
Op http://www.keep-running.be/quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:05 schreef 907 het volgende:
Ik wil iemand helpen met beginnen met hardlopen, mbv zo`n hardloop schema op MP3. Volgens mij heette dat iets als Evy. Ik kan het alleen niet vinden. Iemand een idee waar ik het kan vinden?
Thanks, maar ik dacht dat dat gratis wasquote:
Gratisssssssss. Tenminste, ik betaal helemaal nix voor Endomondoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Heb nu Runkeeper, Nike+GPS en Endomondo gedownload op mijn iPhone. Bij RunKeeper en Endomondo wordt gevraagd om een account te maken. Kost dit maandelijks geld oid?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:59 schreef Fallen het volgende:
De laatste tijd weer wat vaker wezen lopen en langzaam begint de 5km dan ook in zicht te komen. Heb vandaag dan ook maar gelijk voor 3 wedstrijdjes ingeschreven voor in de maanden september en oktober. Een goede reden om fanatiek door te blijven gaan met de 5km.
Overigens gebruik ik Evy al een lange tijd niet meer... zal zo de wiki eens aanpassen.
Goed idee, misschien moet ik ook weer eens wat loopjes in de buurt op gaan zoekenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:59 schreef Fallen het volgende:
De laatste tijd weer wat vaker wezen lopen en langzaam begint de 5km dan ook in zicht te komen. Heb vandaag dan ook maar gelijk voor 3 wedstrijdjes ingeschreven voor in de maanden september en oktober. Een goede reden om fanatiek door te blijven gaan met de 5km.
Overigens gebruik ik Evy al een lange tijd niet meer... zal zo de wiki eens aanpassen.
Oeps, bloos ....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:50 schreef Vitapientje het volgende:
Vlindertjelief, noem 6 kilometer nou geen kort rondje...
Ik heb m'n history gewoon overgezet naar Endomondoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:17 schreef Schanulleke het volgende:
De endomodosectie breidt uit... Ik hou het vooralsnog bij Cardiotrainer, omdat daar nu eenmaal mijn history in zit. Ook wat waard.
Ik smaakte vandaag het genoegen om eindelijk weer eens plezier te hebben tijdens het lopen, in plaats van pijntjes. Fijn dat de fysiosessies aanslaan. En met 9 in 50 ook weer redelijk op schema voor de Dam tot Dam. Die hoop ik in 1:30 te gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |