Verzekeringskwestie.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:10 schreef Piles het volgende:
Oh, en schadevergoeding is wel iets anders dan een verzekeringskwestie natuurlijk. Wat bedoel je precies TS?
Niet helemaal, want 3 wordt geacht zijn rem vast te houden tot het voertuig achter hem ook daadwerkelijk stil staat.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:08 schreef Piles het volgende:
Mochten 1,2 en 3 stilstaan en 4 rijdt er in waardoor ze alle 4 botsen, dan wel.
Pardon?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:28 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Niet helemaal, want 3 wordt geacht zijn rem vast te houden tot het voertuig achter hem ook daadwerkelijk stil staat.
watte?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mensen die links of rechts rijden bij een startende file. da's vragen om een darwinnetje!
Ik neem aan dat diegene voor je meestal wel gezien, gevoeld, gehoord heeft dat jij op tijd gestopt bent maar dat door diegene achter je, jij als nog op die gene voor je bent geknald.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:47 schreef Palomar het volgende:
Als ik op tijd stil sta en vervolgens van achteren wordt geramd, waardoor mijn auto alsnog tegen de voorligger knalt dan ga ik echt niet akkoord met 50% schuld. Al is zoiets natuurlijk nooit meer achteraf uit te zoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |