quote:Op maandag 25 juli 2011 21:27 schreef Cat22 het volgende:
Ow, moesten de foto's in het nieuwe topic?
Ik kijk naar sister wives (polygamie). Weird hoor, hoe één man en vier vrouwen elkaar kunnen delen.
Ik vind het niet irritant dat je de foto's plaatst, want ze zijn haske leuk, maar vroeg me eerlijk gezegd wel af wat de meerwaarde was om daarvoor de laatste posts van het oude topic vol te spammen met smileys. Daar hadden ze ook prima gekund, had Greys ze daar bij elkaar gehad.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Sorry voor de mensen die het irritant trouwens, maar goed..zo heeft Greys tenminste gelijk alle foto's.
Wij vonden het allebei leuker om dat in het nieuwe topic te zetten, dus ik zie het probleem niet helemaal eigenlijkquote:Op maandag 25 juli 2011 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het niet irritant dat je de foto's plaatst, want ze zijn haske leuk, maar vroeg me eerlijk gezegd wel af wat de meerwaarde was om daarvoor de laatste posts van het oude topic vol te spammen met smileys. Daar hadden ze ook prima gekund, had Greys ze daar bij elkaar gehad.
Nee joh, geen probleem, maar ik dacht dat Multi op mij reageerde dus wilde wat toelichting geven. Ik ben niet zo van die een-zins-bommetjes om daarna te verdwijnen.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij vonden het allebei leuker om dat in het nieuwe topic te zetten, dus ik zie het probleem niet helemaal eigenlijkEr wordt toch wel eens vaker vier keer 'vol' geroepen oid? We deden het volgens mij nog netjes
En net zei je ook al 'Oh moesten ze in het nieuwe topic'?
Is het nou echt zo'n probleem, nee toch?
Ja en zoals Multi kan beamen was het ook een soort éénmalige poging dat Bink dat deedquote:Op maandag 25 juli 2011 22:02 schreef Oognip het volgende:
Haha wat grappig al die foto's van wilde Beetle en Diaz en dan die lieve kleine Bink die ook een poging doet tot rennen
Zal ik de volgende keer Boor ook meenemen aan een tuigje?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Rewimo het volgende:
Veel te veel honden in dit topic![]()
Wie gooit er even een zooi katten in ter compensatie?
Be careful what you wish for. Ik heb een fotobucket vol!quote:Op maandag 25 juli 2011 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik de volgende keer Boor ook meenemen aan een tuigje?
(As if)
En kom maar door met die katten hoor
Ik heb geen eigen topics, dus ik val jullie er gewoon lekker mee lastigquote:Op maandag 25 juli 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Be careful what you wish for. Ik heb een fotobucket vol!![]()
Maar linkje naar mijn topic zou voldoende moeten zijn en waarschijnlijk overbodig, half F&F lurkt en post daar al.
Weet hij zelf denk ik ook niet zo goed.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:08 schreef indaha het volgende:
Ja en Boor natuurlijkalhoewel ik soms twijfel of het een hond of een kat is
Hij ligt nog steeds in de benchquote:Op maandag 25 juli 2011 22:08 schreef indaha het volgende:
Ja en Boor natuurlijkalhoewel ik soms twijfel of het een hond of een kat is
Ooit moet je dat deurtje weer opendoen hoor!quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:12 schreef indaha het volgende:
Over bench gesproken, mijn man heeft er vandaag een opgehaald en o wat toevallig die mensen hadden ook een mini krabpaaltje staan en die heeft hij maar gelijk ook meegenomen want Ollie kan vast niet krabben aan die drie die we al hebben![]()
Mannen
die krullenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Laatste foto's zijn aan het uploaden. Eerst nog deze van Bietje...die andere foto's horen allemaal bij elkaar van Diaz en Beetle samen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |