Joh, ik ben niet uit de schutting gezaagd.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Wtf, zometeen geeft je jou kat weg aan zo'n dierenbeul!!! Geef het liever aan iemand die je kent!
Woow, chillax.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Wtf, zometeen geeft je jou kat weg aan zo'n dierenbeul!!! Geef het liever aan iemand die je kent!
In n doosje met 3 luchtgaatjes erin.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Woow, chillax.Ze zal 'm vast niet opsturen hoop ik.
Ja, Arwen is echt lief.quote:
Dat klinkt niet zo aardig...quote:Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef drumstickNL het volgende:
Wij hebben hier overigens nog wel dertien liefhebbers.
Das sneu.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:04 schreef drumstickNL het volgende:
Dat niet maar ze vinden het erg leuk om d'r achteraan te rennen. Mochten ze 'm ooit vangen dan leggen ze alleen de poot op de prooi totdat het baasje komt kijken waarna ze natuurlijk gigantisch trots de vangst laten zien.
Ja, juist daarom. Je komt hier nog niet zo lang zeker?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Je weet het maar nooit, het is wel fok hè
Hier lopen er nu 6 + 1 podenco en 1 greyhound in een appartement van 80 m2, met alleen een afgezet balkon, past prima.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:23 schreef T_E_O het volgende:
Een schildpad! Met wit! Maar ik heb er al twee in 'n appartement van 50 m2 (+tuin en bos)Hoop ook dat ze snel een goed huis vindt, anders blijf ik erover nadenken
Ik heb, per toeval, op dit moment nog 2 opvangers. Ik kan er ook niet aan doen. Ze staan op meerdere plekken, maar Fok! is gewoon een ander medium.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Alweer een aangeboden-topicNo hard feelings hoor en ik hoop dat deze ook een huis vind, maar F&F begint onderhand zowat een marktplaats/asiel te worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk is er snel een mooi huisje gevonden, met misschien nog een leuke Aragorn erbij
♥ scars make us who we are ♥
Ohh!! Dat zou super zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:24 schreef T_E_O het volgende:
Waarom zit Arwen hier nog ? Topic krijgt in elk geval een schop. Ik ga in augustus nog op vakantie en ik stel voor dat, als ik terug kom, Arwen een gezellig huisje gevonden heeft
Oohhh sorry, ik denk dat ik het niet duidelijk heb neergezetquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ohh!! Dat zou super zijn.
Zeker weten? Als in, kunnen we dat afspreken? Dan ga ik namelijk niet verder adverteren.
Dan was ik te voorbarig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:28 schreef T_E_O het volgende:
[..]
Oohhh sorry, ik denk dat ik het niet duidelijk heb neergezetIk bedoelde dat ik hoop, dat iemand haar tegen die tijd een fijn huis heeft gegeven. Anders kan ik over een weekje of 3-4 de verleiding misschien niet weerstaan en sta ik straks als gek kattenmannetje te boek hier in de buurt
Hoe is ze met andere katten ? Daagt ze die uit om te spelen ? En speelt ze dan met of zonder nagels ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |