abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99934292
De laatste van onze opvangers mag, toch, definitief voor een nieuw huis.

Naam huisdier: Arwen
Soort: Poes
Ras: Gewone HTK-kat, schildpadpoesje
Leeftijd: 1 jaar.
Dierenpaspoort beschikbaar: Ja
Gechipt: Ja
Gesteriliseerd/Gecastreerd: Ja
Aard van het beestje: Arwen is een lieve poes. Komt graag een aai halen en luistert goed naar haar naam. Is een beetje nerveus af en toe, maar kan ook heerlijk liggen slapen. Goed met andere katten, en kan ook met honden. Ligt graag tegen je aan of bij je in bed. Altijd met 1 pootje tegen je aan. Gaat netjes op de bak en is nog geen buiten gewend (alleen afgezet balkon, maar dat is wel leuk!)
Omgang met kinderen: Geen idee, ik denk goed. Als het haar te druk wordt, zal ze weglopen.
Volgt het dier een speciaal dieet?: Nee
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?: Arwen kwam hier, net als Nenya, omdat een vriendin ging scheiden. In eerste instantie wilde ze Arwen graag weer terug in huis nemen, maar ze kwam tot de conclusie dat dit straks niet werkbaar is, en ook niet de beste oplossing voor Arwen.
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: Arwen zal straks, bij haar "eigen" baas, apart van de honden gezet moeten worden (omdat die honden katten eten...) en dat is natuurlijk niet zo leuk voor haar.

edit: Witte kater niet inbegrepen. :') :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_99934421
Wtf, zometeen geeft je jou kat weg aan zo'n dierenbeul!!! Geef het liever aan iemand die je kent!
pi_99934470
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Wtf, zometeen geeft je jou kat weg aan zo'n dierenbeul!!! Geef het liever aan iemand die je kent!
Joh, ik ben niet uit de schutting gezaagd. |:(
Poes gaat niet zomaar weg.
pi_99934527
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Woow, chillax. :') Ze zal 'm vast niet opsturen hoop ik.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_99934575
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:43 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Woow, chillax. :') Ze zal 'm vast niet opsturen hoop ik.
In n doosje met 3 luchtgaatjes erin. ;(
pi_99934588
Je weet het maar nooit, het is wel fok hè ;(
pi_99934760
Wat een leukerd! O+
pi_99934986
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat een leukerd! O+
Ja, Arwen is echt lief. :)
Kan helaas hier niet blijven voor altijd, dan is het echt TE vol hier in huis.

Ik heb de hoop dat het net zo snel gaat als met Nenya, dat zou echt fantastisch zijn. :)
  maandag 25 juli 2011 @ 20:54:59 #9
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_99935048
Leuke naam.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_99935051
Wij hebben hier overigens nog wel dertien liefhebbers.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_99935263
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:55 schreef drumstickNL het volgende:
Wij hebben hier overigens nog wel dertien liefhebbers.
Dat klinkt niet zo aardig... :'(
Hebben ze honger?
pi_99935447
Dat niet maar ze vinden het erg leuk om d'r achteraan te rennen. Mochten ze 'm ooit vangen dan leggen ze alleen de poot op de prooi totdat het baasje komt kijken waarna ze natuurlijk gigantisch trots de vangst laten zien. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_99935488
quote:
11s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:04 schreef drumstickNL het volgende:
Dat niet maar ze vinden het erg leuk om d'r achteraan te rennen. Mochten ze 'm ooit vangen dan leggen ze alleen de poot op de prooi totdat het baasje komt kijken waarna ze natuurlijk gigantisch trots de vangst laten zien. :D
Das sneu. ;(

Onze opvang hond jaagt ook wel graag achter poesjes aan, maar om mee te spelen. Dan legt ie z'n gigantische poot erop, om de kat uit te dagen...
pi_99936202
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Je weet het maar nooit, het is wel fok hè ;(
Ja, juist daarom. Je komt hier nog niet zo lang zeker?

O+ wat een mooierd O+

Ik hoop dat ze een fijn huisje krijgt!
Ja doei.
pi_99936357
Een schildpad! Met wit! Maar ik heb er al twee in 'n appartement van 50 m2 (+tuin en bos) :( Hoop ook dat ze snel een goed huis vindt, anders blijf ik erover nadenken ;)
pi_99936498
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:23 schreef T_E_O het volgende:
Een schildpad! Met wit! Maar ik heb er al twee in 'n appartement van 50 m2 (+tuin en bos) :( Hoop ook dat ze snel een goed huis vindt, anders blijf ik erover nadenken ;)
Hier lopen er nu 6 + 1 podenco en 1 greyhound in een appartement van 80 m2, met alleen een afgezet balkon, past prima. :D
  Moderator maandag 25 juli 2011 @ 22:54:09 #17
155227 crew  Guppy
dus
pi_99940936
Alweer een aangeboden-topic :? No hard feelings hoor en ik hoop dat deze ook een huis vind, maar F&F begint onderhand zowat een marktplaats/asiel te worden...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_99941512
Dat valt mee hoor.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_99941686
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 22:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Alweer een aangeboden-topic :? No hard feelings hoor en ik hoop dat deze ook een huis vind, maar F&F begint onderhand zowat een marktplaats/asiel te worden...
Ik heb, per toeval, op dit moment nog 2 opvangers. Ik kan er ook niet aan doen. Ze staan op meerdere plekken, maar Fok! is gewoon een ander medium.
pi_99943695
-O- arm poesje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk is er snel een mooi huisje gevonden, met misschien nog een leuke Aragorn erbij ^O^
♥ scars make us who we are ♥
pi_100011577
Waarom zit Arwen hier nog ? Topic krijgt in elk geval een schop. Ik ga in augustus nog op vakantie en ik stel voor dat, als ik terug kom, Arwen een gezellig huisje gevonden heeft :)
pi_100014408
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:24 schreef T_E_O het volgende:
Waarom zit Arwen hier nog ? Topic krijgt in elk geval een schop. Ik ga in augustus nog op vakantie en ik stel voor dat, als ik terug kom, Arwen een gezellig huisje gevonden heeft :)
Ohh!! Dat zou super zijn. :)

Zeker weten? Als in, kunnen we dat afspreken? Dan ga ik namelijk niet verder adverteren. :)
pi_100018405
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ohh!! Dat zou super zijn. :)

Zeker weten? Als in, kunnen we dat afspreken? Dan ga ik namelijk niet verder adverteren. :)
Oohhh sorry, ik denk dat ik het niet duidelijk heb neergezet :@ Ik bedoelde dat ik hoop, dat iemand haar tegen die tijd een fijn huis heeft gegeven. Anders kan ik over een weekje of 3-4 de verleiding misschien niet weerstaan en sta ik straks als gek kattenmannetje te boek hier in de buurt :)

Hoe is ze met andere katten ? Daagt ze die uit om te spelen ? En speelt ze dan met of zonder nagels ?
pi_100019027
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:28 schreef T_E_O het volgende:

[..]

Oohhh sorry, ik denk dat ik het niet duidelijk heb neergezet :@ Ik bedoelde dat ik hoop, dat iemand haar tegen die tijd een fijn huis heeft gegeven. Anders kan ik over een weekje of 3-4 de verleiding misschien niet weerstaan en sta ik straks als gek kattenmannetje te boek hier in de buurt :)

Hoe is ze met andere katten ? Daagt ze die uit om te spelen ? En speelt ze dan met of zonder nagels ?
Dan was ik te voorbarig. :P

Arwen is goed met andere katten. Niet zo spelerig, maar komt wel graag even snuffelen. Ze gebruikt haar nagels vrij weinig. Alleen maar om chips uit je hand te jatten. :P
pi_100120706
Arwen mag wel even omhoog, op deze zaterdagmiddag. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')