Hmm, ik vind Metallica toch beter.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Astronomy kende ik dan weer wel. Van Metallica, nu het origineel eens luisteren.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:55 schreef Anthraxx het volgende:
Mental Image van Vork die los gaat op een koebel.
versassendquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm, ik vind Metallica toch beter.
Hernoem hem dan ook even naar Chewbacca.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Zal ik Sams haar zo laten groeien?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is sowieso al zijn bijnaamquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hernoem hem dan ook even naar Chewbacca.
Het is sowieso al een mooierdquote:
het ruikt zeker ook niet lekker? Ik ben geen fan van kippensoep/kippenbouillonquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm. Gister kippenboullion gemaakt volgens dit recept, netjes ingekookt, Kaas had het geproefd en vond het goed. Ik heb het netjes gekoeld en verwerkt. Maar net proefde ik een beetje van die kippenboullion enomg. Dat doe ik NOOIT meer. Heel veel werk, en gewoon niet lekker
Zo zonde.
Iemand hier die zelf lekkere boullion gemaakt heeft?
Het smaakt nergens naarquote:
Het rook gister een stuk lekkerder dan dat het nu smaaktquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:54 schreef Bluezz het volgende:
het ruikt zeker ook niet lekker? Ik ben geen fan van kippensoep/kippenbouillon
Met soepkip? En inkoken? Wat jammer!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het smaakt nergens naarOk, komt omdat er geen zout in zit maar het smaakt gewoon nergens naar
Een flauwe klets zonder zout met in de verte een zurig smaakje en verder eigenlijk niets.
Ja. Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het smaakt nergens naarOk, komt omdat er geen zout in zit maar het smaakt gewoon nergens naar
Een flauwe klets zonder zout met in de verte een zurig smaakje en verder eigenlijk niets.
[..]
Het rook gister een stuk lekkerder dan dat het nu smaakt
Krijgt ze een andere functie of mag ze oprotten? Leuk bedrijf, je ex-werkgeverquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
Krijg net bericht van een ex-collega / vriendin dat ze boventallig is verklaard en dat haar werk voortaan door mensen uit India gedaan gaat wordenBen wederom blij dat ik weg ben bij m'n vorige werkgever
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm. Gister kippenboullion gemaakt volgens dit recept, netjes ingekookt, Kaas had het geproefd en vond het goed. Ik heb het netjes gekoeld en verwerkt. Maar net proefde ik een beetje van die kippenboullion enomg. Dat doe ik NOOIT meer. Heel veel werk, en gewoon niet lekker
Zo zonde.
Iemand hier die zelf lekkere boullion gemaakt heeft?
Zoals ik het doorkrijg: oprottenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Krijgt ze een andere functie of mag ze oprotten? Leuk bedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |