Volgens mij is het wel de goedkopere lijn. De tekst uit de mail van freshcotton"quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Momotaro nu verkrijgbaar bij Freshcotton![]()
Oja is er nog een reden dat deze stukken goedkoper zijn als bij TdN?
Idd mooie aankoop..Zelfs voor een normale selvage zou het een goede deal zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ja serieus.. Heb het niet nodig in feite, maar was een erg leuke deal en dan kan m'n huidige Joe evt gebeat gaan worden.
Zaten een aantal oneffenheden op maar dat hadden de meesten volgens hem. (M'n sugarcane heeft pas oneffenheden.) Ik heb hem een email gestuurd om me de totaalprijs te laten weten en nog geen reactie gehad. Zal wel in de loop van de week zijn vermoed ik, heb toch geen haast.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Idd mooie aankoop..Zelfs voor een normale selvage zou het een goede deal zijn.
Hij bleedt wel enorm dus weest gewaarschuwd
True...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:25 schreef don-diablo het volgende:
Het is dus geen "echte" momotaro. Op mynudies heeft kayodic (meen ik) het verschil heel goed uitgelegd.
Ik had vandaag dan m'n Nudie weer eens aan en ondanks dat het een prima broek is, is de momotaro duidelijk toffer. De Nudie is wel helemaal glad en stukken soepeler, de momotaro is stugger, is van beduidend mooier denim en heeft gewoon veel toffere details overal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:21 schreef M1stral het volgende:
[..]
True...
By the way... Nothing beats a real pair of Momotaro's. Het verschil in prijs is het zeker waard.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:07 schreef T_Fuff het volgende:
27 graden zegt 'ie. Je hebt het ook altijd mooi daar boven hè. Ik heb ook momotaro aan, nog steeds aardig strak ;p
Werken zul je.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:46 schreef bokkepoot het volgende:
Gister was het behoorlijk afzien in een dry moest ik zeggen..
Epicquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:28 schreef Cpt. het volgende:
Gister de hele dag binnen gezeten en vervolgens door de regen naar huis![]()
![]()
Ik was gister de enige in het centrum met een spijkerbroek aan. Tja je moet toch wat op werk en had geen zin in een chino.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:36 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Epic
Gister korte broek, vond het wel best, eindelijk mooi weer --> geen zin om af te zien.
[don-diablo]Boehoe ik krijg alleen zwakke kantoorfades[/don-diablo]quote:
Whatever floats your boat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[don-diablo]Boehoe ik krijg alleen zwakke kantoorfades[/don-diablo]
![]()
Nee dan ga ik toch liever werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand btw een goeie TT voor het volgende topic?Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:21 schreef bokkepoot het volgende:
Tja dan ben je al bijna aan het eind van je leven bedoel je
Ik heb net gehoord dat mijn vakantie rond is..(2 weken geen dry denim dragen)
Jij hebt nog ff te gaan dus doe je best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand btw een goeie TT voor het volgende topic?![]()
Ik ga een kleine 10 dagen weg met de Mrs. dus dat wordt ook geen dry denim. Al gaat de momotaro wel mee just in case voor de avonden (wat toch niet gedragen gaat worden.) en misschien om een sea soak te doen.. Denk het eig niet. Wil helemaal niet soaken nu.Love will tear us apart (Joy Division)
Misschien neem ik ze beide wel mee. Met de Nudie wil ik even niks doen nog omdat ik em niet veel heb belast en de kleur zo wel mooi vind. Het is daarnaast m'n sneaker broek. Oftewel sneakers die ik bij m'n momo's niet kan dragen, draag ik daar onder.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:31 schreef bokkepoot het volgende:
Met plezier![]()
Neem ander je nudie mee en soak die?
Ik zou dan wel eerst de rivets iets bewerken met schuurpapier zodat ze goed zullen roesten
Mwoah... Bij 35+ graden gaat dat niet gebeuren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:03 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Gewoon Die-hard dragen die vakantie
Lekker zweten en faden
Ik vind nudie selvage ook echt een mooie kleur hebben moet ik zeggen..Als ik nu mijn RRDS zie vind ik die het mooiste qua kleur (ook qua fit)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Misschien neem ik ze beide wel mee. Met de Nudie wil ik even niks doen nog omdat ik em niet veel heb belast en de kleur zo wel mooi vind. Het is daarnaast m'n sneaker broek. Oftewel sneakers die ik bij m'n momo's niet kan dragen, draag ik daar onder.
Tja, je bent die-hard of je bent het nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Fades enzo zijn allemaal leuk maar ik ga me er niet voor martelen
Het is dat ik op werk een broek moet dragen anders liep ik ook in korte broek rond. Toch wat comfortabeler, maar ja.. Beleid is beleid.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vind nudie selvage ook echt een mooie kleur hebben moet ik zeggen..Als ik nu mijn RRDS zie vind ik die het mooiste qua kleur (ook qua fit)
En ik vind dat we nog geen echt keiharde zomer gehad hebben maar ik ga als het echt warm word gewoon voor de korte broek, Fades enzo zijn allemaal leuk maar ik ga me er niet voor martelen
Pas Eind Oktoberquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mwoah... Bij 35+ graden gaat dat niet gebeuren.![]()
Wanneer ging jij met vakantie? Neem je nog indo denim mee terug?
Er zaten twee à drie op die site die ik tof vond. Alleen nu even niks bij, voordat ik meer progress heb of iets vind wat ik niet kan laten liggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:21 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Pas Eind Oktoberwel hele maand hehe dan
Altijd rond 30 graden daar en zweetweer, in Jakarta draag ik dan meestal jeans
Met malls en Airco is dat wel chill maar soms buiten dammn
Op Bali en dit keer Flores denk meestal korte broek en misschien aantal dagen Jeans
Seasoak zou wel nice zijn dan
Qua indo-denim zit ik nu te orienteren, sommige moet je online bestellen en dan laat ik het bij familie daar bezorgen
Wil die 21oz Oldblue iig en misschien nog 2 van ze. Elhaus denk 1tje en Altercotton had ook wel wat nice.
Verder misschien die Red-Cloud daar laten bezorgen. Damn its make me excited
Haha jah jij hebt 3 jeans in korte tijdbestek gehaald, of waren het er nou 4quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Er zaten twee à drie op die site die ik tof vond. Alleen nu even niks bij, voordat ik meer progress heb of iets vind wat ik niet kan laten liggen.
Ik mag vrij veel dragen op mijn werk..maar een lange broek is gewoon praktischer omdat je anders je onderbenen openhaald..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het is dat ik op werk een broek moet dragen anders liep ik ook in korte broek rond. Toch wat comfortabeler, maar ja.. Beleid is beleid.
Daarom heb ik ook geboden op de organic selvage. Die is wel wat lichter dan de normale maar nog steeds erg nice van wat ik zo op de foto's zag. And I got it for cheap!
M'n sugarcane heeft weer een hele blauwe kleur die soms lastig te combineren is. Een simpel zwart shirt staat bijvoorbeeld niet.
Dit is de derde in korte tijd. De momotaro is nr.1 op dit moment en wissel wel eens af met de Nudie wanneer ik andere sneakers wil dragen en de sugarcane draag ik soms bij bepaalde outfits, maar die wil ik in het najaar meer gaan dragen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:34 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Haha jah jij hebt 3 jeans in korte tijdbestek gehaald, of waren het er nou 4
Ik ga nu ook niks meer kopen tot dat ik daar ben of ik bestel voor daar.
That's what separates the men from the boys.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:12 schreef M1stral het volgende:
[..]
Tja, je bent die-hard of je bent het niet
Jah en je nieuwste ebay aanwinst danquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dit is de derde in korte tijd. De momotaro is nr.1 op dit moment en wissel wel eens af met de Nudie wanneer ik andere sneakers wil dragen en de sugarcane draag ik soms bij bepaalde outfits, maar die wil ik in het najaar meer gaan dragen.
Nudie heb ik sinds november. Momo en sc kleine twee maanden geloof ik.
Wat had je geboden bok? Maximum van 88?
Ik zie geen probleem?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:22 schreef M1stral het volgende:
Ik zit te loeren op een 0701. Alleen nog even wat research aangaande sizing doen. Fuck, zou mijn derde Momo worden... Haha.
Mijn vriendin vind het prima wanneer ik weer een broek of schoenen koop.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:25 schreef M1stral het volgende:
Ik ook nietAlleen de vrouw is er niet zo over te spreken, haha.
Je zou haast in de verleiding komen om dingen mee terug te nemen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah en je nieuwste ebay aanwinst danDus 4 toch
Ik ga denk ook meer rouleren, op die Singapore Forum gaan ze contest houden met broek na keuze. Denk dat ik mijn momoXnf ga nemen daarvoor.
Moet niet langer dan week zijn gedragen en hij is nu op 3/4 dagen van aantal uren elke keer.
Edwin rouleert dan en neem ik denk mee naar Indo, ook om te raggen tijdens tour door Flores
Mag lekker 30kg mee en/of terug nemen
Hahaha grappig iddquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:20 schreef bokkepoot het volgende:
How about een element contest dan? Maken we gewoon een threadje op Sufu of mynudies
Op Mynudies heeft iemand een Earth element gehaald, Jij hebt een Wind en ik een Water.
Dan hebben we alleen nog een Void en Fire nodig..
Weet je iig wel welke je moet nemen wanneer je zo weinig mogelijk fades wilt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:59 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind het echt weinig fade voor zo lange draagtijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |