Bendorff?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:29 schreef T_Fuff het volgende:
Utrecht sowieso niet, Den Haag, mode d'emploi en iets met een B.... weet niet meer wat precies
Ziet er niet gek uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:26 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Fabric 1 geniet ook mijn voorkeur voor de Sugarcane
Ik ga denk voor deze indo brand:
http://oldblueco.net/index.php?act=article&id=17
Iddquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ziet er niet gek uit.(zelfde knopen als AD ook heeft)
Prijs is nog niet bekend van deze, hij staat er sinds vandaag/gisteren opquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:36 schreef T_Fuff het volgende:
Ja bendorff inderdaad, daar is ook wel wat dacht ik?
Mode D'emploi is sowieso de moeite waard, toffe boeken, goede Red Wing collectie en een zooi ALD's.
Ali, ziet er inderdaad wel leuk uit, toffe pocket lining. Wat moet zoiets kosten?
Jah dat is waar, check sizingchart of je het pastquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:41 schreef don-diablo het volgende:
Linksboven is nice. Alleen de fit zegt me niet heel veel. Kan wel wat staan, maar de gemiddelde Indo is een stuk kleiner en dunner dan de Nederlandse man.
Ik heb de sizing chart gezien, maar het is alleen maar slim fit eig. Het zou volgens de sizing chart wel passen, maar nehhhquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:44 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah dat is waar, check sizingchart of je het past
Meeste zijn slim/skinny fit lengte inseam is altijd 36
Omdat her niet vernieuwend is vergeleken met wat ik al heb. Genoeg mooie fabrics hoor, daar niet van... Maar geen reden om specifiek voor AD te gaan, snap je?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:18 schreef T_Fuff het volgende:
Haha dat weet ik m1stral, jij houdt van plain en strak. Waarom vind je de andere fabrics niet interessant eigenlijk? Ik weet waarom je #0 interessant vindt, maar waarom de rest niet ?
Meneer is hoger segment gewend geraakt hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
Omdat her niet vernieuwend is vergeleken met wat ik al heb. Genoeg mooie fabrics hoor, daar niet van... Maar geen reden om specifiek voor AD te gaan, snap je?
Ehm, ja daar moet ik wel aan toegeven. Ik merk het zelfs bij het dragen van mijn N&F. Het ontbreken van bijvoorbeeld hidden rivets ervaar ik echt als een gemis.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Meneer is hoger segment gewend geraakt hoor.
Dit... En hoewel ik iedereen high quality denim zou aanraden, interesseerd het me werkelijk niets hoeveel iemand spendeerd aan een paar jeans.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:50 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind denim snobism niet erg..zolang er maar niet gebitchd wordt op mensen die geen dure denim dragen.. (Dat is een beetje wat je ziet op superfuture)
Ach ja, ze hanteren een simpel principe, ze hebben meer werk aan pre-washes dus berekenen ze dat door aan de klant, maar dan flink vermenigvuldigd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:06 schreef T_Fuff het volgende:
Pre-washes van 100+ vind ik al te gek voor woorden eigenlijk haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |