Mode D'emploi en bendorff zijn van dezelfde eigenaar, die ook weer het merk Atelier La Durance opgericht heeft. Zo is het cirkeltje weer rondquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:36 schreef T_Fuff het volgende:
Ja bendorff inderdaad, daar is ook wel wat dacht ik?
Mode D'emploi is sowieso de moeite waard, toffe boeken, goede Red Wing collectie en een zooi ALD's.
Ali, ziet er inderdaad wel leuk uit, toffe pocket lining. Wat moet zoiets kosten?
Klopt idd, alleen jammer dat die niet meer in Amsterdam zit. Ik kom nooit in Den Haag.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mode D'emploi en bendorff zijn van dezelfde eigenaar, die ook weer het merk Atelier La Durance opgericht heeft. Zo is het cirkeltje weer rond
Dat mag, weet je ook dat er modellen zijn zonder clipbags, cinchbacks en met blauwe backpocketstitching, waardoor het al een stuk minder druk is. Maar het is wel wat druk inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:11 schreef infp2009 het volgende:
...mag ik ook zeggen dat ik ALD iets te druk vind, met die back pockets en dubbelkleurige draad?
Goed dan, iemand bekend met de Lee 101 serie? Vind die 101s wel goed eruit zien, en het is blijkbaar Japanse selvage denim en kost net iets meer dan 100 euro...
Heheh. Zal wel weer stretchen als een malle zeker. Ik denk dat ik maar niet langs de apc winkel ga.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:18 schreef Blaxje het volgende:
In Antwerpen geweest gisteren en heb een extra APC niet kunnen weerstaan.Petit Standard gekocht, die ik mij toch veel mooier vind vallen dan een NS.
Ik snap je punt. Vind het eig ook te druk, maar zou desondanks nog wel een prescott flag willen. Dubbele stiksels, meerdere kleuren, verschillende zakken. Beetje overkill aan details. De fit, het denim en de fading zijn wel erg nice.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:11 schreef infp2009 het volgende:
...mag ik ook zeggen dat ik ALD iets te druk vind, met die back pockets en dubbelkleurige draad?
Die zou hij niet moeten bestellen want dan heeft hij alsnog geen dryquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:01 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb deze pas besteld:
http://www.oki-ni.com/men(...)ans/invt/lee0812day/
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:37 schreef infp2009 het volgende:
Ik wel, maar jij hebt geen vriendin zeker
Mijn vriendin was erbij toen ik bij TdN m'n momo kocht.quote:
Klopt dat mijne geen Dry is. Maar ik zeg ook niet dat hij die moet bestellen. Maar misschien zit er een dry in zijn maat bij voor een mooie prijs.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:27 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Die zou hij niet moeten bestellen want dan heeft hij alsnog geen dry
Instappen met een 200+ model kan overigens prima hoor, ik zou niet weten waarom niet. Als de fit goed is, kan je hem gewoon keihard rocken. Leuk vind je het toch wel
Ik heb mijn vriendin een Levi's curve id cadeau gegeven tijdje terug maar ze wil niet op de foto.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:17 schreef T_Fuff het volgende:
Mijn vriendin heeft zelf een ALD (weliswaar draagt ze die niet meer), binnenkort foto's daarvan
Dit keer maar 1 keer gedownsized, omdat ik m iets lager wil gaan dragen. Beetje zoals een thin finn, maar dan net iets wijder bij de benen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heheh. Zal wel weer stretchen als een malle zeker. Ik denk dat ik maar niet langs de apc winkel ga.
Beetje baggy slim dus. Die dingen zijn ook zo vanity sized dat het even uitzoeken is welke maat je nodig hebt. Ik ga me er niet aan wagen. Anders moet ik teveel gaan roteren en dat wil ik niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dit keer maar 1 keer gedownsized, omdat ik m iets lager wil gaan dragen. Beetje zoals een thin finn, maar dan net iets wijder bij de benen.
Ik stop met het dragen van mn thin finn dry stretch. Prima broek, maar naar mijn mening toch echt iets te strak overal. APC neemt nu dus die plaats inquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Beetje baggy slim dus. Die dingen zijn ook zo vanity sized dat het even uitzoeken is welke maat je nodig hebt. Ik ga me er niet aan wagen. Anders moet ik teveel gaan roteren en dat wil ik niet.
Komt door de stretch. Rekt nooit helemaal uit tot een vaste houding itt een TFDBC. Ik heb em zelf ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik stop met het dragen van mn thin finn dry stretch. Prima broek, maar naar mijn mening toch echt iets te strak overal. APC neemt nu dus die plaats in
Ja, had die dry stretch online gekocht na mijn fijne ervaring met tfdbc. Stretch is idd té stretchy. Broek voelt ook beetje goedkoop om eerlijk te zijn, maar is misschien omdat ik nu beter gewend benquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Komt door de stretch. Rekt nooit helemaal uit tot een vaste houding itt een TFDBC. Ik heb em zelf ook.
Ik ook. De DBC was erg goed bevallen, maar de stretch rekt altijd mee en zit altijd strakker dan de DBC. M'n momo heeft nu al meer fades dan m'n TFDS.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, had die dry stretch online gekocht na mijn fijne ervaring met tfdbc. Stretch is idd té stretchy. Broek voelt ook beetje goedkoop om eerlijk te zijn, maar is misschien omdat ik nu beter gewend ben
Toch een crap broek.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:43 schreef bokkepoot het volgende:
Nog meer chloor in mijn Jack and Jones..
Ach boeiend geeft wel wat meer karakter
Ik werk bij de grootste bubbelbaden importeur van europa..quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:41 schreef T_Fuff het volgende:
chloor, olie, penneninkt, PVC lijm, wtf doe je voor werk
26 dagen is niet veel nee, zolang je er alleen mee werkt is het goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |