Je moet er inderdaad een goed vochtige perslap bij gebruiken, dat doe ik dan ookquote:
Strijkijzer staat op zijn heets, stomen staat uit, ik neem aan dat ik hard genoeg op druk want heb er onderhand al heel mijn lichaamsgewicht op laten hangen. En denk niet dat ik te snel wil, net plakte het na 5 minuten nog niet.. En ja het papiertje is erafquote:Op maandag 25 juli 2011 15:19 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
strijkijzer heet genoeg?
hard genoeg aandrukken?
wil je te snel?
Ik heb zoombandquote:Op maandag 25 juli 2011 15:43 schreef Inu het volgende:
Heb je zoomband of gordijnband?
En heb je bij zoomband ook het papiertje eraf gehaald? Het is echt alleen een vliesje dat je gebruiktEdit; sorry, te snel gelezen
Geen houdbaarheidsdatum te zien op de verpakking. En heb het 2 dagen geleden gekocht.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:36 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Heeft het misschien een houdbaarheidsdatum?
Hm, vreemd.... Je knipt het op maat, haalt papiertje eraf, legt het tussen de stof, natte lap erop en met de strijkijzer erover tot het niet meer sist...quote:
ja, maar je weet niet hoe lang het in de winkel heeft gelegenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geen houdbaarheidsdatum te zien op de verpakking. En heb het 2 dagen geleden gekocht.
Of even langs een fournituren/stoffenzaak? Vaak staat er op de markt ook wel een kraam met zulke spulletjes. En ik weet niet precies waar in Brabant je woont, maar anders bij http://www.greef.nl/ misschien?quote:Op maandag 25 juli 2011 16:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het is gewoon spijkerstof.. Niet overdreven zwaar ofzo.. <aarja hij ligt plat op de strijkplank dus zwaartekracht kan nog geen rol spelen. Ik heb het opgegeven.. Zal iets anders gaan verzinnen. Die van de Ikea wellicht.. Behalve dat het momenteel geen feest is om bij de Ikea in Eindhoven langst te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |