abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99922858
HoiHoi,

Ik weet niet of ik hier goed zit maar ik vermoed van wel.
Ik probeer wat te zoomen met de strijkband van de HEMA maar op de een of andere manier wil het spul gewoon niet plakken.
iemand hier die er misschien ervaring mee heeft?

Alvast bedankt! :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_99922884
moet je het niet eerst nat maken?
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_99922922
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:17 schreef laffer het volgende:
moet je het niet eerst nat maken?
Je moet er inderdaad een goed vochtige perslap bij gebruiken, dat doe ik dan ook :)
pi_99922965
strijkijzer heet genoeg?
hard genoeg aandrukken?
wil je te snel?
pi_99923040
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:19 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
strijkijzer heet genoeg?
hard genoeg aandrukken?
wil je te snel?
Strijkijzer staat op zijn heets, stomen staat uit, ik neem aan dat ik hard genoeg op druk want heb er onderhand al heel mijn lichaamsgewicht op laten hangen. En denk niet dat ik te snel wil, net plakte het na 5 minuten nog niet.. En ja het papiertje is eraf :)
  maandag 25 juli 2011 @ 15:36:49 #6
314941 Ai_KaRaMBa
Eat my shorts!
pi_99923627
Heeft het misschien een houdbaarheidsdatum?
pi_99923891
Heb je zoomband of gordijnband?

En heb je bij zoomband ook het papiertje eraf gehaald? Het is echt alleen een vliesje dat je gebruikt :) Edit; sorry, te snel gelezen :)
pi_99923940
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:43 schreef Inu het volgende:
Heb je zoomband of gordijnband?

En heb je bij zoomband ook het papiertje eraf gehaald? Het is echt alleen een vliesje dat je gebruikt :) Edit; sorry, te snel gelezen :)
Ik heb zoomband :)
pi_99923965
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:36 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Heeft het misschien een houdbaarheidsdatum?
Geen houdbaarheidsdatum te zien op de verpakking. En heb het 2 dagen geleden gekocht.
pi_99924135
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb zoomband :)
Hm, vreemd.... Je knipt het op maat, haalt papiertje eraf, legt het tussen de stof, natte lap erop en met de strijkijzer erover tot het niet meer sist...

Ik werd ook gebeld met hetzelfde probleem, bleek ze gordijnband te hebben, vandaar ;)
  maandag 25 juli 2011 @ 15:50:09 #11
314941 Ai_KaRaMBa
Eat my shorts!
pi_99924154
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 15:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Geen houdbaarheidsdatum te zien op de verpakking. En heb het 2 dagen geleden gekocht.
ja, maar je weet niet hoe lang het in de winkel heeft gelegen ;)

Ik heb trouwens geen idee of zoiets beperkt houdbaar is, hoor! maar ik zou mij voor kunnen stellen dat die lijm niet het eeuwige leven heeft...
pi_99925588
Heb precies hetzelfde probleem gehad, jaar of wat terug, had bij de HEMA dat band gekocht om wat spijkerbroeken om te zomen, wilde ook niet plakken.
Had ik nog strijkband vd Ikea liggen en dat werkte als een tierelier, nooit meer losgegaan odanks tig keer wassen.
Dus, strijkband vd ikea werkt wél goed, heb toen een hele hoop meters gekocht en plakt nog steeds (vd week nog een broek ermee korter gemaakt) dus een houdbaarheidsdatum lijkt me wat vreemd.

Is het wellicht zo dat het band op bepaalde stoffen niet houdt? Kan het me niet voorstellen maar toch.
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_99926103
Het is gewoon spijkerstof.. Niet overdreven zwaar ofzo.. <aarja hij ligt plat op de strijkplank dus zwaartekracht kan nog geen rol spelen. Ik heb het opgegeven.. Zal iets anders gaan verzinnen. Die van de Ikea wellicht.. Behalve dat het momenteel geen feest is om bij de Ikea in Eindhoven langst te gaan.
pi_99926452
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 16:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het is gewoon spijkerstof.. Niet overdreven zwaar ofzo.. <aarja hij ligt plat op de strijkplank dus zwaartekracht kan nog geen rol spelen. Ik heb het opgegeven.. Zal iets anders gaan verzinnen. Die van de Ikea wellicht.. Behalve dat het momenteel geen feest is om bij de Ikea in Eindhoven langst te gaan.
Of even langs een fournituren/stoffenzaak? Vaak staat er op de markt ook wel een kraam met zulke spulletjes. En ik weet niet precies waar in Brabant je woont, maar anders bij http://www.greef.nl/ misschien?
pi_99927844
Eindhoven, niet zo ver van Helmond af dus, maar auto staat voor een grote beurt bij de garage :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')