quote:
quote:
13 augustus, mijn tuin.quote:
Is het soort van bring your own booze/food geregeld ? of wordt er een inleg verlangd?quote:
Goede vraag. Daar hebben we het nog helemaal niet over gehad.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:09 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Is het soort van bring your own booze/food geregeld ? of wordt er een inleg verlangd?
In Nederland is niets te ver.quote:
Je kan met Tele meerijden.quote:
Neem je vriendin mee! Aan de foto's te zien is vooral Whitch enorm goed met vrouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:21 schreef KaMo het volgende:
Heb het opgezocht in mijn agenda, ik vertrek die dag voor een weekendje weg met mijn vriendin.
Jullie mogen best een keer met z'n allen langs komen in Breda volgend jaar
Kom jij ook?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Neem je vriendin mee! Aan de foto's te zien is vooral Whitch enorm goed met vrouwen.
En Braddie uiteraard. mits tequila
En 45 voor KaMo! Dealquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Fender 70's Strat
prijsverlaging naar 470
450 voor gitaristentopi mensen
Ik ben dat weekend waarschijnlijk ook bij mijn ouders en ben ook gewoon bij de barbecue. Valt prima te combineren hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan dat weekend helaas niet ik ben dan bij m'n ouders
Ik dacht van wel, maar zie net dat we hardrock-karaoke-oefensessie hebben 's middags, met aansluitend bbq..quote:
Dat maakt het inderdaad wat lastiger.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Niet als je overdag de verjaardag van je moeder hebt en savonds ervoor uit eten gaat
Bij GFS besteld zeker ? Dus duurt waarschijnlijk nog wel even voor je ze binnen hebt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:06 schreef The_Dean het volgende:
500k ja. En nog niet, heb net nieuwe besteld, zijn onderweg. Switch heb je al neem ik aan?
Soms zijn ze wel snel. Nu niet erg veel spul, dus hoop dat het meevalt... anders moet ik vanmiddag even langs mijn elektroboer, haal ik wel een losse. Moet er toch nog even heen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik wil wel echt een keer hoor
[..]
Bij GFS besteld zeker ? Dus duurt waarschijnlijk nog wel even voor je ze binnen hebt.
Ik heb trouwens de bron voor je gevonden, niet zoveel foto's.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:07 schreef W1ckeDxt het volgende:
Waar komt die foto van Mark Knopfler vandaan? Zou er wel graag meer willen zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |