quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
We waren bij mij thuis, ze ging Kofta koken, prima, op een gegeven moment wilde ze tequila, dus ik gaf dat aan haar, ze ging out, heb d`r 2 uur lang verzorgt, ben bij d`r gebleven, heb haar na die 2 uur toen het al ietsjes beter ging, naar buiten gedragen, ben met haar naar huis gelopen, op een gegeven moment moest ze plassen, en ik moest haar naar die plek brengen, dat deed ik... toen zei ze, ja Brad ik hou van je, ik zou je wel kunnen zoenen, en ik zei, ja doe dan... en DAT is de stomste fout ooit, want toen zoende ik haar.
Wat een bullshit, die dingen klinken echt te gek, zowel op je vintage 5 wattertje als over een dikke marshall...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:53 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
dat zijn inderdaad leuke dingen, ook tof die 12snarige ervan. helaas zijn het wel budget gitaren, merk je vooral wanneer je ze bespeelt over een 'echte' versterker... vriend van me heeft er zo een gehad, en weer snel weggedaan om die reden.
maar de looks zijn killing!!
Ik zou met de trein uit Zwolle moeten komen, en (volgens google maps) een uur lopen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:08 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
goed bezig!
Ik ben mijn LC destijds met de trein op gaan halen in Apeldoorn
Vanuit Eindhoven_!
er gaat een bus naar dat verdeelpunt, is dan nog maar 20 meter.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:04 schreef Iemand91 het volgende:
Een film/serie waard idd. Maar ik bemoei me er niet mee.
Oh en bedankt voor de vele felicitaties! Alle 15 16!
[..]
Ik zou met de trein uit Zwolle moeten komen, en (volgens google maps) een uur lopen.
Ach, ik heb toch de tijd.![]()
Het origineel (quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:16 schreef brother52 het volgende:
Waarom laat je dat witte niet aan de zijkant doorlopen?
Nou ja ik heb nu toch niets te halen dinsdag (quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:18 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
er gaat een bus naar dat verdeelpunt, is dan nog maar 20 meter.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
IkGefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam er net achter dat er best wat bekende mensen jarig zijn op 26 juli, inclusief deze best man:
![]()
Die word ook al 80 geloof ik he? onze Roscoe P. Coltrane.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Kwam er net achter dat er best wat bekende mensen jarig zijn op 26 juli, inclusief deze best man:
[ afbeelding ]
let je op de stemming en het geluid uit je amp? geloof best dat t aardig klinkt maar komt in de video's niet in z'n recht.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:50 schreef Braddie het volgende:
Toch maar 2 filmpjes opgenomen vandaag, moest er echt even wat uitgooien.
Ja mijn B snaar heeft de neiging om snel vals te worden, binnenkort maar een volledig nieuwe .010 set er op knallen denk ik!. De versterker klinkt erg goed! leuk ding!.. Die snelle stukjes zijn inderdaad nog niet helemaal aan mij besteed, maar goed, alles kan groeien.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:11 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
let je op de stemming en het geluid uit je amp? geloof best dat t aardig klinkt maar komt in de video's niet in z'n recht.
-edit-: de snelle stukjes zijn ook nog niet helemaal aan jou besteed (niet erg, ook niet voor mij)
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jij moet wachten op feli's. Eerst N.I.M.B.Y.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |