bond tegen wat?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:00 schreef Vlindur het volgende:
Mijn jas heeft een nepbondje, maar die zat vast met drukkers, dus die is er al tijden af.
Verder heb ik geen bond. Ik ben verder niet tegen vlees ofzo, maar jezus, maak die beesten in godsnaam netjes snel dood. Wat is het punt om ze zo te laten lijden en leven?
Niet klikken maar slikkenquote:Op maandag 25 juli 2011 14:14 schreef Kleurdoos het volgende:
godtering, echt, gaviscon vloeibaar smaakt naar sperma met anijssmaaken daar moet je dan een hele slok van
welke heb je dan? De pepermunt is goed te doen vind ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:14 schreef Kleurdoos het volgende:
godtering, echt, gaviscon vloeibaar smaakt naar sperma met anijssmaaken daar moet je dan een hele slok van
en action is handig voor schoonmaakmeuk (theedoeken, strijkplanken, schrobborstels enzo)
o wachtquote:Op maandag 25 juli 2011 14:45 schreef Jeetjejom het volgende:
Heb jij dan wel eens sperma met anijssmaak gehad?
Die heb ik wel eens dichtgenaaid toen ik als kind een dagje met de dierenarts mee mocht. Totaalruptuurtje.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o wacht
[ afbeelding ]
die zag je net zo min aankomen he
Antagel werkt goed smaakt naar tandpastaquote:Op maandag 25 juli 2011 14:35 schreef Kleurdoos het volgende:
nou de substantie , dat dikke lijmachtigehuuu
maar van rennies word ik ook al zo naar
is antagel wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |