abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99918392
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef Maanvis het volgende:
Welke verzekeraar heeft deze problemen?
Een verzekeraar die klanten heeft die op tijd betalen niet snappen.
Klanten, wie wil ze in deze tijd nog!
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 25 juli 2011 @ 14:30:22 #62
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_99921179
Een spoedbetaling om 14:00 is weinig effectief hoor. Die dingen bklijven dan liggen tot de volgende dag... 12:00 is het omslagpunt que verwerking van die dingen.

Wat dekkingen betreft; zover ik weet is het zo dat als je als verzekerde word geroyeerd ivm wanbetaling, dan is de verzekeraar nog tot 1 maand na dat royement verplicht het goed te dekken.

Ruigbaard springt er wel op als het niet zo is ~O> ;)


maar in ieder geval en dus en hoe het ook zijn moge... een verzekering moet je ALTIJD doen met auto incasso en iid zorgen voro centjes op de bank. Je hebt ze idd een stok gegeven om te slaan nu jij in de veronderstelling bent dat ze moeten dokken.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_99921217
SPRING

Voor 16:30 op een werkdag ingediend dezelfde werkdag verwerkt.
Daarna gaan de banken lekker onderling centjes schuiven en balans e.d. opmaken
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 14:48:00 #64
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_99921790
voor 16:30 ? mmmm, ik zit bij de abn en daar kan ik het om 16:00 echt schudden hoor. Ik krijg er zelfs een melding van.

maar hoe dan ook, premie van een verzekering niet op tijd betalen is echt OLIEDOM! Je moet toch betalen dus laat dat gewoon via een incasso lopen en bij voorkeur gewoon per jaar.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_99921938
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:48 schreef klusfoobje het volgende:
voor 16:30 ? mmmm, ik zit bij de abn en daar kan ik het om 16:00 echt schudden hoor. Ik krijg er zelfs een melding van.

Klacht indienen dan bij die dikke de Jager

quote:
Als u de opdracht vóór 16.30 uur bij ons aanlevert en u voldoende saldo op uw rekening hebt, is een binnenlandse betaling binnen maximaal 1,5 uur overgemaakt. Tussen 16.30 en 17.00 worden aangeleverde opdrachten op basis van 'best effort' uitgevoerd. Dit betekent dat wij proberen deze opdrachten nog dezelfde dag te verwerken. Lukt het niet, dan wordt de spoedoverboeking de volgende werkdag vóór 8.00 uur verwerkt. Spoedbetalingen naar andere banken die in het weekend worden ingevoerd en geagendeerd, worden door ons op maandag vóór 08.00 uitgevoerd
.

Bron
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 14:59:05 #66
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_99922180
Apart, toch nog maar es goed naar kijken dan. Nu gebruik ik het zelden maar goed.

Overigens lijkt het me een geautomatiseerd systeem dus warom niet gewoon 24/7 direct verwerken.

Ik kan me niet voorstellen dat er op maandag ochtend iemand ruimschoots voor 8 uur achter zijn desk kruipt om dat spul te verwerken namelijk.
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_99922341
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:59 schreef klusfoobje het volgende:
Apart, toch nog maar es goed naar kijken dan. Nu gebruik ik het zelden maar goed.

Overigens lijkt het me een geautomatiseerd systeem dus warom niet gewoon 24/7 direct verwerken.

Omdat banken voornamelijk nog met batches werken.
Maargoed, we dwalen af...
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 25 juli 2011 @ 15:19:13 #68
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_99922948
Op welke datum heb je schade gereden?
Ook hoi !
pi_99950057
Update TS?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_99951199
TS is gearresteerd en zit inmiddels op Guantanamo Bay :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 12:28:58 #71
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_99956227
ts has left the building
Op elke fokker past een bril.
pi_99977629
Nee, de deurwaarder is alvast bij TS langs geweest om het huis leeg te halen omdat TS de rekening niet betaald. Dus TS heeft nu ook geen computer meer.
pi_100160882
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Betalingsherinneringen zijn wettig gezien niet noodzakelijk.
Normaal gezien niet, maar bij verzekeringen is daar een gerechtelijke uitspraak aan te pas gekomen. Pas na een schriftelijke aanmaning waarin duidelijk gewaarschuwd wordt voor verval van rechten uit de polis kan de maatschappij de dekking van de polis laten vervallen bij non/wanbetaling.
"Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
pi_100162540
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:17 schreef marbella-10 het volgende:
Ben ik druk mee bezig.. heb alle maanden geteld en alle maanden zijn betaald!!

Nu heb ik zojuist een mail van hun gekregen en daar staat het volgende in:

Uiteraard bent u geheel vrij om een juridische procedure op te starten. Als u onderstaande gedeelte uit de polisvoorwaarden leest, ziet u dat de dekking bij het uitblijven van de premie per premievervaldatum, ofwel in uw geval per 01-06-2011, is komen te vervallen.

Nu is het geval dat ik de premie in juni heb betaald en de schade in de maand juli is gereden! En deze maand ook gewoon netjes betaald is.
Wat was de premievervaldatum en wanneer heb je betaald?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')