niet waar, die had je in bruikleenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:27 schreef ColtZ40 het volgende:
and it's me want Colt heeft MIJN ipad weer gejat!
heeft ie zelf gezegd!quote:
ging wel, 2x 5 uur zien wordenquote:
jesquote:Op maandag 25 juli 2011 10:45 schreef ColtZ40 het volgende:
oh so, das waar.
dat zijn toch gullie buren op de camping he
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:01 schreef -moppie- het volgende:
Ik ga douchen!
Ja ik heb nu de laptop weer in moeten leveren
Ja maar moet boodschappen doenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:35 schreef Inu het volgende:
Dan ga je toch niet? Ik heb gisteren ook lekker de hele dag in mn pyjama rondgehangen
Je kan jezelf niet vermaken?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:39 schreef r8v2 het volgende:
De dag dat ik de hele dag in pyama thuis kan zitten is heel lang geleden en komt voorlopig ook niet meer denk ik.
Het ligt niet aan het werk zelf, maar aan werk in algemeen...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
zeg r8, hou es op met dat gejank. Neem ontslag of hou je muil. Maar niet constant in de slachtofferrol kruipen![]()
mogge
Of aan jezelf, dat denk ik meer.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:48 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan het werk zelf, maar aan werk in algemeen...
dat doet niks af aan mijn advies. Janksmoel.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:48 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan het werk zelf, maar aan werk in algemeen...
QFTquote:Op maandag 25 juli 2011 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doet niks af aan mijn advies. Janksmoel.
Stuur Coltquote:
Ik heb een hulpbehoevende familiequote:Op maandag 25 juli 2011 11:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Iedere zondag verplichtingen, geloof je het zelf.
Ja, wat dan? Ontslag nemen en in de bijstand?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doet niks af aan mijn advies. Janksmoel.
bijvoorbeeld, of ophouden met mauwenquote:Op maandag 25 juli 2011 11:52 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, wat dan? Ontslag nemen en in de bijstand?
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:53 schreef r8v2 het volgende:
Daarbij is het EHV-topic mijn zeikplatform. Anders ga ik dat IRL tegen mensen doen en jaag ik iedereen weg.
quote:Warning Notification
Dear PayPal Costumer,
It has come to our attention that your PayPal® account information needs to be updated as part of our continuing commitment to protect your account and to reduce the instance of fraud on our website. If you could please take 5-10 minutes out of your online experience and update your personal records you will not run into any future problems with the online service.
However, failure to update your records will result in account suspension. Please update your records before July 30, 2011
Once you have updated your account records, your PayPal® account activity will not be interrupted and will continue as normal.
Click here to update your PayPal account information
die tinyurl link jaquote:Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef FUFR het volgende:
jullie moeten gewoon de getoonde inloglink volgen en alles komt goed
Grote spambox zeker?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb de laatste dagen ook weer verdacht veel negerianen in mijn spambox zitten. Echt wel iets van 5 per dag ofzo
vijf...waar hebben we het over...quote:Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb de laatste dagen ook weer verdacht veel negerianen in mijn spambox zitten. Echt wel iets van 5 per dag ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |