quote:
Aangezien we toch maar 1 mochten posten heb ik de mijne vast zelf uitgerekend. Sla me maar overquote:Op maandag 25 juli 2011 15:40 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
![]()
Ik had ook niet op zoveel deelnemers gerekend
Ben nu ff rekenen
Ja, ik wil iedereens stand postenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:51 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar je rekent ondertussen rustig door?
Hij heeft nu toch echt een 7quote:Op maandag 25 juli 2011 15:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
wtfwaar is die opleving van in the mouth of madness vandaan gekomen. Die stond paar jaar terug net aan een 6
Ja. Moeilijk maar leuk.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:02 schreef Dopekoe het volgende:
Vonden jullie dit een leuke vraag ?
Ik probeer namelijk wat originelere vragen te bedenken voor de komende keren
Leuk wel ja. Maar heeft misschien meer met IMDb kennis dan met filmskennis te maken.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:02 schreef Dopekoe het volgende:
leuk wel, maar net als je budgetvraag krijg je waarschijnlijk heel veel dezelfde films als je nog zo'n vraag stelt...quote:Op maandag 25 juli 2011 16:02 schreef Dopekoe het volgende:
Maar de films die je kunt noemen moet je uiteraard wel kennenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:03 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Leuk wel ja. Maar heeft misschien meer met IMDb kennis dan met filmskennis te maken.
Bij deze zaten vrij weinig dubbele denk ikquote:Op maandag 25 juli 2011 16:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
leuk wel, maar net als je budgetvraag krijg je waarschijnlijk heel veel dezelfde films als je nog zo'n vraag stelt...
Ik heb Army of Darkness nog nooit gezien.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar de films die je kunt noemen moet je uiteraard wel kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |