XM, ik durf het bijna niet te zeggen, maar je moet nódig eens opruimenquote:Op maandag 25 juli 2011 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huuu had net een mooie gemaaktSpeciaal voor jou
Met dit plaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juli 2011 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben zaterdag ook goed gepoetst. Duvel de badkamer en ik de keuken. Alle kastjes leeggehaald en uitgesopt, koelkast, plankjes, the works. Vooral bovenop de keukenkastjes was fffieessss.
Owww, sozquote:Op maandag 25 juli 2011 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huuu had net een mooie gemaaktSpeciaal voor jou
Met dit plaatje:
[ afbeelding ]
Als je PM wilt, let me knowquote:Op maandag 25 juli 2011 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hihihi, nu ben ik extra benieuwd!
Zegt de dame die geen gene heeft.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik durf eerlijk gezegd geen openbare voor foto's te plaatsen
Zeggen dat je 1,1kg poept of een foto er van nemen, zit verschil in...quote:
Foto's ervan nemen, doe ik wel vaker hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 09:37 schreef V1z0R het volgende:
Zeggen dat je 1,1kg poept of een foto er van nemen, zit verschil in...
Take a picture of a poop!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Foto's ervan nemen, doe ik wel vaker hoorZe posten op fok, dat gaat me dan net weer te ver
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Owww, soz![]()
En ok, het is misschien nog niet zó erg, maar het komt in de buurt
[..]
Als je PM wilt, let me know
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 09:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Take a picture of a poop!
[ afbeelding ]
Does not post it online.
quote:Op maandag 25 juli 2011 09:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen!
Het hele regenachtige rotweekend was het kutaggregaat stil, maar nu schijnt de zon en hoor ik weer brbrbrbrbrbruuuuzzzzzzmmmmmmbbbbrrrrrrrr. Ik heb met manlief afgesproken dat we ze nog één dag geven - want afgelopen dinsdag zeiden ze dat het binnen een week opgelost zou zijn - en dan gaan we langs met "dat ding uit nu of anders bellen we de Hulk
" ofzo. Ik ben niet zo'n held daarin, maar er hebben nu meer buren geklaagd en ik denk dat het tijd wordt om dan de politie in te gaan schakelen.
Niet blij.
Zou sowieso de politie inseinen. En de gemeente bellen hoe het zit met geluidshinder (die afdeling valt onder milieu). Vanaf het moment dat er een melding binnenkomt gaat het lopen, niet vanaf het moment dat jij er last van hebt.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen!
Het hele regenachtige rotweekend was het kutaggregaat stil, maar nu schijnt de zon en hoor ik weer brbrbrbrbrbruuuuzzzzzzmmmmmmbbbbrrrrrrrr. Ik heb met manlief afgesproken dat we ze nog één dag geven - want afgelopen dinsdag zeiden ze dat het binnen een week opgelost zou zijn - en dan gaan we langs met "dat ding uit nu of anders bellen we de Hulk
" ofzo. Ik ben niet zo'n held daarin, maar er hebben nu meer buren geklaagd en ik denk dat het tijd wordt om dan de politie in te gaan schakelen.
Niet blij.
De hamvraag: blokkeert snooze automagisch als je ipod in de andere wekker staat?quote:Op maandag 25 juli 2011 09:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Terecht Razz! Dat is een onwijs kut geluid.
Owja, het wekker mysterie gaat hier vrolijk door.
Mijn gewone wekker piept wel als er geen iPod in staat, maar met iPod komt er geen geluid uit.:?
Mijn telefoonwekker (ik heb er 2 op staan die ik ook allebei zet!) gaat wel af. Tenminste, er gaat er eentje af.
Wat ook mysterieus is: ik had de afgaande wekker gesnoozed en daarna uitgezet, maar toch ging het ding na x-minuten weer af!
Ik snap er niets van.
Huh? Ik niet begrijp?!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:00 schreef loveli het volgende:
[..]
De hamvraag: blokkeert snooze automagisch als je ipod in de andere wekker staat?
Deur achter je dicht, trap af, beneden gaan zitten.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Foto's van teringzooi gemaaktEn ik had niet gedacht dat het kon, maar ik schaam me echt
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik de afgelopen tijd gedaan en ik ben er inmiddels achter dat die tactiek niet werkt. Sterker nog: de zooi gaat niet vanzelf weg maar wordt alleen maar ergerquote:Op maandag 25 juli 2011 10:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Deur achter je dicht, trap af, beneden gaan zitten.
/struisvogel
Tnx! Kijk ik vanavond naar.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:05 schreef V1z0R het volgende:
Paul Simon, Graceland album... < Afrikaanse ritmes
Arctic Monkeys < stampende gitaren
Gouryella < hardloopmuziek
Ow! Ja, daar kunnen er niet genoeg van zijn.quote:
Paul Simon en Arctic Monkeys ken je al wel toch? Denk herinner HPKW gewoon even aan goede muziekquote:
^^ Thx V1z0Rquote:Op maandag 25 juli 2011 10:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Paul Simon en Arctic Monkeys ken je al wel toch? Denk herinner HPKW gewoon even aan goede muziekCoco, en onthoud, altijd van boven naar beneden werken
Sent!quote:Op maandag 25 juli 2011 10:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oi, deze ramptoerist wil die foto's best zien Coco!
Faal.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
HPKW: Pics gestuurd![]()
En ik ga nu ook eens fok uitgooien en beginnen met opruimenMensen, wens me sterkte
/aagjequote:
Nee hoor.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb ik de seks in het topic gemist?
Ik ook welquote:Op maandag 25 juli 2011 10:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2011 10:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee hoor.was al genoeg, al weer poosje sinds pashokmeisje...
Maar natuurlijk! Volgens mij staan de monkeys al op mn iPod.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Paul Simon en Arctic Monkeys ken je al wel toch? Denk herinner HPKW gewoon even aan goede muziekCoco, en onthoud, altijd van boven naar beneden werken
Ik wil ook werkenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Volgens mij staan de monkeys al op mn iPod.
Coco, ik ben onder de indruk. Groot voordeel: veel resultaat te behalen in 1 dag.![]()
Zo, nu echt werken.
Dan hoor je meer?quote:Op maandag 25 juli 2011 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik wil ook werken
Morgen is de grote dag
Je had me deze in de PM gestuurdquote:Op maandag 25 juli 2011 10:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco. Wat zal ik zeggen... maar niks geloof ik
.
Damn
Gedeelde puin is halve puinquote:Op maandag 25 juli 2011 10:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil ook een pm. volgens mij hebben wij ook dergelijke kamers thuis
Sure, ga je gangquote:Op maandag 25 juli 2011 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
! Mag ik ze doorsturen naar mijn moeder? Dan wordt ze met terugwerkende kracht nooit meer boos op de rommel in mijn kamer
Ik betwijfel serieus of het zo erg is als hierquote:Op maandag 25 juli 2011 10:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wil ook een pm. volgens mij hebben wij ook dergelijke kamers thuis
garpje hoorquote:Op maandag 25 juli 2011 10:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sure, ga je gang
Anti-kalkspul staat in te trekken nu. Eerste stapjes richting schone badkamer zijn gezet.
Ja, nu ben ik ook nieuwsgierigquote:Op maandag 25 juli 2011 10:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik betwijfel serieus of het zo erg is als hier
Het valt ook wel mee (!). In die zin, zo'n puin creëer ik in ongeveer een week tijd. Dus. Moet op zich op te ruimen zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
garpje hoor![]()
Maar volgens mij is het wel redelijk makkelijk opruimbaar, je moet het alleen 'even doen'
Toilet benedenquote:Op maandag 25 juli 2011 10:45 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb eigenlijk maar een vraag: hoe plassen jullie? Op z'n kant? En is die toiletpot omgekiept na de grote hoop van vorige week? (oke, 3 vragen)
Verder lijkt de kamer op het hol van mijn man![]()
Mijn blij schemert ergens aan de horizon. Zoiets als de pot met goud onder een de regenboog. Ze zeggen dat ie er echt moet zijn, maar volgens mij is het een verzinsel. Het fantaseren over de blij is daarentgen wel tof
"quote:Op maandag 25 juli 2011 10:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze moeten vooral voldoende mensen inhuren.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:31 schreef loveli het volgende:
[..]
*bright side* Je hebt goed betaald werk.
Goed betaald kutwerk.
SPOILER: vies woordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu al ruim een week niet gesport omdat ik me nog steeds niet 100% voel en bij vlagen zielig op de bank hangDropjes-eet-quotum is ook wat hoog.
Meh
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh. Ik heb nu wel zo'n beetje genoeg van de snotlappigheid enAwwwSPOILER: vies woordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu al ruim een week niet gesport omdat ik me nog steeds niet 100% voel en bij vlagen zielig op de bank hangDropjes-eet-quotum is ook wat hoog.
MehBeterschap jij!
![]()
Douchekabine en wasbak blinken inmiddels![]()
Nu de rest nog![]()
quote:
Whehehe.quote:
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kwam vanochtend deze tegen van de kleine zeemeermin, moest ik ook wel ff om gniffelen.
[ afbeelding ]
Nou. Ik vind deze jurkjes wel leuk, maar kan niet goed kiezen. Welke vinden jullie het leukst?quote:*Het thema is sex and the city (sort of) dus 's avonds zijn we sjiekie! Met mooie jurkjes en schoentjes. [..] ik heb eerder van *insert naam schoonzusje* vernomen dat ze het heel leuk vindt als we allemaal in styl zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*gaat weer verder met poetsen*
Weet je wat ik wel zou willen ziiiijn? Een aquakleur-gordijnnnnnn.quote:
Die heb ikquote:Op maandag 25 juli 2011 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Weet je wat ik wel zou willen ziiiijn? Een aquakleur-gordijnnnnnn.
Vind ik dan.
Ohzo! Ja ik kijk nooit sex & the cityquote:Op maandag 25 juli 2011 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria, maar die blauwe is wel meer sex & the city!
Tsja, 't spiet mie donders, maar ik vind hem niet mooiquote:
Eerst even opruimenquote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohzo! Ja ik kijk nooit sex & the city![]()
Die die loveli post vind ik ook tof, maar ik denk eerder bij een getinte mevrouw zoals op het plaatje? Prove me wrong, loveli![]()
Niet voor mij, zo'n glanzend soepel-vallend stofje benadrukt mijn rolletjes dan zo goedquote:
In het groen en dan tegen een met klimop begroeide muur gaan staan voor het ultieme effectquote:Op maandag 25 juli 2011 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dit vind ik ook wel tof, vooral vanwege het patroontje!
[ afbeelding ]
http://www.wehkamp.nl/dam(...)2&PI=1&SM=0&AAPP=200quote:Op maandag 25 juli 2011 12:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
@XM: eerste jurkje vind ik ook iets te goedkoop lijken. Tweede jurkje dat je postte, is nice, maar ik wil iets meer BAZING! KAPLOW! Als je begrijpt wat ik bedoel
quote:
Oh my, die 2equote:Op maandag 25 juli 2011 12:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind deze mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze vind ik zelf niet zo maar ik vind ze wél erg SATC!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenste twee zijn nice!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind deze mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze vind ik zelf niet zo maar ik vind ze wél erg SATC!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shawl of bolerootje zijn optiesquote:Op maandag 25 juli 2011 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naja, dan geef ik het op! Ik vond die 3e ook niet zo, maar ok. Eerste 2 zijn wel er SATC, vooral de 1e.. En tweede, gewoon een brede shawl om je schouders slaan.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...quote:Op maandag 25 juli 2011 12:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Als ik extra hard poets, val ik misschien nog wat meer af en kan ik mezelf in zo'n figure-hugging jurkje wurmen![]()
quote:Op maandag 25 juli 2011 12:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die bovenste twee zijn nice!![]()
Daar ook maar even kijken zo meteen
@XM: die derde vind ik heul niks aanDie eerste is nice, maar niet in mijn maat beschikbaar, boo! En die tweede ook mooi, maar ik heb het liefst mn rug bedekt (uitslag door medicatie).
Mijn schoonzusje is zelf echt zooo ontzettend goed met kleding, haar, schoenen, make-up etc. Ik ben echt het lelijke stiefschoonzusje naast haar
En die andere meiden zijn ook allemaal gorgeous. Sigh...
Of je moet kappen moet je zelf weten, maar je hebt wel gelijkquote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]Jij ziet er tenminste leuk uit in jeans + baseball jack! (i.c.m. hoepeloorbellen natuurlijk)
* V1z0R * slaat zichzelf * ophouden nu!
nomquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 13:00 schreef V1z0R het volgende:
Jij ziet er tenminste leuk uit in jeans + baseball jack! (i.c.m. hoepeloorbellen natuurlijk)
* V1z0R * slaat zichzelf * ophouden nu!
quote:
En wat liefquote:Op maandag 25 juli 2011 13:02 schreef Perruche het volgende:
Maar Steps zijn vaak niet erg SATC jurkjes toch? Die van mij althans niet
Coco, je bent prachtig hoor! En ik vind juist dat je een unieke stijl hebt, kan me niet voorstellen dat mevrouw daaraan kan tippen
Ik denk dat dat je nog zal verbazen, smaak is heel eclectischquote:Op maandag 25 juli 2011 13:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En wat lief![]()
Maar zonder mezelf af te vallen: ik denk serieus wel dat 'men' haar in 95% van de gevallen zal aanwijzen als "de mooie". Vind mezelf overigens wel veel leuker als we ook karakter mee mogen tellen![]()
Dat wordt alleen al in dit topic bewezen!quote:Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat dat je nog zal verbazen, smaak is heel eclectischDus schoonheid is ook erg relatief!
quote:
quote:
quote:
Ach en anders kan je altijd nog zeggen dat alles op rolletjes loopt.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:10 schreef loveli het volgende:
Bij die sjaaljurk zie je geen rolletjes omdat 'ie uitloopt.
Eenschquote:Op maandag 25 juli 2011 13:12 schreef Ml-etje het volgende:
Vind het eerste jurkje van Razz mooi!!
[ afbeelding ]
quote:
I allready thought it was a nice dress before you agreed with Ml-etje.quote:
Nu nog ontwenningsverschijnselen van black cross?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:17 schreef V1z0R het volgende:
Noes! Ik ben alcoholist!Zit ik te typen, schiet mij ineens te binnen dat ik wel zin heb in een lekker glas whisky... Maandagmiddag half twee, en meneer krijgt zin in whisky
Ik moest daar in de buurt zijn vanwege een afspraak.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:16 schreef MarMar het volgende:
@Tink speciale reden waarom je in dat hotel was, of gewoon omdat het een leuk hotel is?
Het lijkt mij eerlijk gezegd niets (heb de site even bestudeerd).. ik zou me dan alleen maar zieker voelenLijkt een beetje op een viersterrenziekenhuis zeg maar.. brr!
Maar tof dat jij het er fijn had
Jij bikkel jij!quote:
tentJE. Wij konden erin maar dan pastte de bagage niet meerquote:
Heldin. Ik vond het een drama dat weekend en was blij juist NIET in de tent te zittenquote:Op maandag 25 juli 2011 13:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
tentJE. Wij konden erin maar dan pastte de bagage niet meer. Vond het wel erg leuk, ga zelf denk ik ook een tent kopen, gaaf voor als het niet regent.
quote:Op maandag 25 juli 2011 13:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nu nog ontwenningsverschijnselen van black cross?
Blijkbaar klapt zo'n weekend er toch harder in dan je verwacht...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh ja. Kortetermijngeheugen stuk geloof ik
Yup, al die drank...quote:Op maandag 25 juli 2011 13:38 schreef V1z0R het volgende:
Blijkbaar klapt zo'n weekend er toch harder in dan je verwacht...
ooooeeeeh spannend!!quote:Op maandag 25 juli 2011 13:40 schreef anna82 het volgende:
Ooooh, mijn zus heeft voorweeen die in kracht en frequentie toenemen!!!![]()
(Ze is morgen een week overtijd)
Ik word er helemaal nerveus van!
Ondertussen probeer ik te oefenen voor een IQ-test en dat mislukt jammerlijk.
Het regent bijna altijd als je een tent hebt.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
tentJE. Wij konden erin maar dan pastte de bagage niet meer. Vond het wel erg leuk, ga zelf denk ik ook een tent kopen, gaaf voor als het niet regent.
Spannend!quote:Op maandag 25 juli 2011 13:40 schreef anna82 het volgende:
Ooooh, mijn zus heeft voorweeen die in kracht en frequentie toenemen!!!![]()
(Ze is morgen een week overtijd)
Ik word er helemaal nerveus van!
Ook als je geen tent hebt regent het bijna altijd.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het regent bijna altijd als je een tent hebt.
Jaaaa!!! Ik wil live updates, maar mijn zus doet daar niet aan mee. Dus nu gaat het van zus naar haar vriend naar mijn vriend naar mij naar de rest van de wereldquote:
Vriendje heeft een neefje en een nichtje, die kreeg ik er zo maar bij! Maar ik heb er nog niet eentje met een soortgelijke genenpoelquote:Op maandag 25 juli 2011 13:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe spannend Anna!Heb je al neefjes/nichtjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Badkamer is schoon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En spannend anna!
Ja doei.
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Badkamer is schoon!Stukken beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
oeh het is zo leuk om dingen in je neefje/nichtje te herkennen.. ik vind het echt heel leuk om tante te zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 14:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vriendje heeft een neefje en een nichtje, die kreeg ik er zo maar bij! Maar ik heb er nog niet eentje met een soortgelijke genenpoelIk kan me totaal niet op mijn werk concentreren nu!
Misschien is het ook wel vals alarm, ik ga even normaal doen
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stukken beter
Nou, Kees (onze klusjesmanvriend) kan dat zo maken. Het probleem zit bij ons. We hoeven alleen een onderdeel te bestellen, maar dat verzaken we nu al bijna twee jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mandjes enzo moet ik inderdaad binnenkort eens halenEn Kees gaat van die glasplaatjes tegen de muur maken waar we dan dingen op kunnen zetten
![]()
Jeetje Coco! Maak eens een lijstje en huphup!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, Kees (onze klusjesmanvriend) kan dat zo maken. Het probleem zit bij ons. We hoeven alleen een onderdeel te bestellen, maar dat verzaken we nu al bijna twee jaar
Mandjes enzo moet ik inderdaad binnenkort eens halenEn Kees gaat van die glasplaatjes tegen de muur maken waar we dan dingen op kunnen zetten
Jaquote:Op maandag 25 juli 2011 14:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Staat daar nou een strijkijzer tussen de shampooflessen?
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
JaEn tussen de poets-spullen btw, shampooflessen heb ik wel opgeruimd, lol
Ik heb op dit moment geen fatsoenlijke plek daarvoor. Dus stal ik 'm maar daar![]()
Dat is één van de redenen waarom we gaan verbouwen. Op dit moment is de indeling echt super onhandig. Weinig fatsoenlijke opbergruimte enzo. Maarrrrr, daar komt dus verandering in
Da's een goeie! Ik ga nu een lijstje maken, en die ga ik dan de rest van de week vullen met allemaal nieuwe-spullen-die-ik-nog-moet-kopen. Ga ik dat eind deze week halenquote:Op maandag 25 juli 2011 14:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje Coco! Maak eens een lijstje en huphup!
Enne Hemavan die waslijnmandjes, blijft geen water in staan en kan goed in de badkamer.
Meteen ook de telefoonnummers enz erbij zoeken dan kun je geen excuus meer verzinnen ookquote:Op maandag 25 juli 2011 14:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Da's een goeie! Ik ga nu een lijstje maken, en die ga ik dan de rest van de week vullen met allemaal nieuwe-spullen-die-ik-nog-moet-kopen. Ga ik dat eind deze week halen
http://www.voedingswaar.nl/speltrecept.htmquote:Op maandag 25 juli 2011 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
iemand nog een goed receptje voor speltbrood?
Yup, dan ben ik heel blijquote:Op maandag 25 juli 2011 14:15 schreef Nallie het volgende:
Ik maak altijd schoon als ik stress hebEn dat is regelmatig, dus dat scheelt!
Wel mooie badkamer inderdaad!
En als straks alles schoon is ben je helemaal blij denk ik!
Hoi!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:19 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
Wij zijn weer thuisNiks fijner dan in je eigen bed slapen
Het weer is wel lekker deprimerend thoughNaja, het goede nieuws is dat ik na 2 weken vakantievieren niks ben bijgekomen
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoi!
Je vergeet dat je gisteren een geweldige F1 wedstrijd live hebt gezien
Zoiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Maar nu wel, geloof ikquote:Op maandag 25 juli 2011 14:33 schreef loveli het volgende:
Je was toch al van plan om de keuken te dweilen?
Ik loldequote:Op maandag 25 juli 2011 14:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Oooooh, geen zombies!
Al was een zombie-dweil nu wel handig geweest. Of een dweilzombie. Er groeit trouwens een struikje uit je aanrecht.
Die met die knotswilg ja!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik lolde
(je bedoelt toch dat stomme ingebouwde zeeppompje, njet?) Je bedoelt toch het mooiste tegeltje uit kitchen history, njet?
Ja, hun drinkbakje bevat inderdaad genoeg water om de keuken blank te zettenquote:"Hebben ze (= de kittens) hun water omgegooid?"
*Awesome kitchen*-boks!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Op mijn tegels staan oudhollandschen motiefjesHier en daar een boot/molen enzo
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Heb Martijn dat fotootje gestuurd. Krijg ik dit terug:
[..]
Ja, hun drinkbakje bevat inderdaad genoeg water om de keuken blank te zetten![]()
Schoonmaak ontwijkend gedragquote:
Waarschijnlijk elektrocuteer ik mezelf danquote:
Zou die kunnen dweilen?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:52 schreef Nallie het volgende:
Misschien is het tijd om Kees te bellen...
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:52 schreef Nallie het volgende:
Misschien is het tijd om Kees te bellen...
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]!
Dweilen = done. Wat een rotklusGa mezelf belonen met een uurtje gamen
Staat de kraan dicht? Anders kun je straks weer opnieuw beginnen... /wogquote:Op maandag 25 juli 2011 15:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]!
Dweilen = done. Wat een rotklusGa mezelf belonen met een uurtje gamen
*kijkt rond in onopgeruimd huisje*quote:Op maandag 25 juli 2011 15:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]Eerst alles afmaken, dan pas gamen!
Anders weet ik het wel weer jonge dame, dan blijft toch alles weer liggen.
/opa spreekt
Afwatering, je had heul niet hoeven dweilen.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Blijkbaar zit er een 'lek' in de keukenvloer ofzo
*haalt versgebakken ginger-chili-snaps uit de ovenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*kijkt rond in onopgeruimd huisje*
*pakt nog een kop thee en een dekentje en slingert WoW aan*
Dat ik daar niet aan gedacht hadquote:Op maandag 25 juli 2011 15:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Afwatering, je had heul niet hoeven dweilen.
Morgen is er weer een dagquote:Op maandag 25 juli 2011 15:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]Eerst alles afmaken, dan pas gamen!
Anders weet ik het wel weer jonge dame, dan blijft toch alles weer liggen.
/opa spreekt
Van uitstel komt afstel!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aan gedacht had
[..]
Morgen is er weer een dag
Coco heeft nog vijf weken vakantiequote:
Precies!quote:
Heb je stromend water en een sanibroyeur?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:54 schreef Perruche het volgende:
Ik heb 2 fietsen en een vuilniszak in de kelder. En een wasmachine en een droger en beddegoed en... goh, ik zou er kunnen gaan wonen
Nee en weet ik nietquote:Op maandag 25 juli 2011 15:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb je stromend water en een sanibroyeur?
Vraag maar aan coco.quote:
Scheelt me 55 euro en hij heeft meer optiesquote:Op maandag 25 juli 2011 15:59 schreef Perruche het volgende:
Op schiphol toch? Heb je een goedkope replica kunnen vinden?
Er is een quotum?!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:16 schreef loveli het volgende:
Oi, dat was een ander filmpje dan ik wilde posten. Bedoelde deze:
En nu zit ik wel aan m'n quotum onzinige posts voor vandaag geloof ik..
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:16 schreef loveli het volgende:
Als ze nou nog góede adviezen zou geven, maar mên, ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:31 schreef Perruche het volgende:
Oh wat lelijk. En wat een leeg bestaan moet je hebben als dat je doel is in het leven - mode...
en dat.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zie ook helemaal geen peer in dat meisje
Goed gestyled!quote:Op maandag 25 juli 2011 16:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zie ook helemaal geen peer in dat meisje
Nouja, ik zie iemand met een normaal, mooi figuur in drie énorm lelijke outfits. Die dan blijkbaar heupen en bovenbenen goed verhullen. Maar wel lelijkquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Heb Martijn dat fotootje gestuurd. Krijg ik dit terug:
[..]
Ja, hun drinkbakje bevat inderdaad genoeg water om de keuken blank te zetten![]()
Wat een vreselijke klerenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:16 schreef loveli het volgende:
Er liep toch een reeks in LIF over die Dyanne? Je lacht je gek. Haar man is iets hoogs bij C&A, meen ik.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een vreselijke klerenMaar de schoenen bij dat jurkje zijn
Jaaaaa!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Er liep toch een reeks in LIF over die Dyanne? Je lacht je gek. Haar man is iets hoogs bij C&A, meen ik.
Heb je de slaapzaktrui wel eens gezien?
Is dat net zo mooi als die broek-met-laag-kruis?quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat net zo mooi als die broek-met-laag-kruis?(pic?)
Ik geloof dat ik een nieuwe reeks ga volgenquote:Op maandag 25 juli 2011 19:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Stijladvies Dyanne Beekman
Stijladvies Dyanne Beekman #2
Stijladvies Dyanne Beekman #3
Stijladvies Dyanne Beekman #4
lol!quote:
Ojaquote:
Ik voorzie een nieuwe hit.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dyanne, je weet dat er heel veel vrouwen ziiiiijn
die zich wel weten te kleden en dat is toch fijjjjnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |