Het (gedeeltelijk) reshooten van een pilot is vrij normaal. Het is dan ook vreemd dat het nu niet gebeurd is, blijkbaar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:05 schreef Glenn0 het volgende:
[..]
Ach ja, het is natuurlijk wel een grote naam om je serie te promoten.
Daarnaast wisten ze tijdens het filmen van de pilot ook niet of Happy Endings renewed zou worden, dus dan kun je de gok nemen dat hij beschikbaar komt.
Pilot van the Big Bang Theory was ook dramatischquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:07 schreef Orbis het volgende:
[..]
Het (gedeeltelijk) reshooten van een pilot is vrij normaal. Het is dan ook vreemd dat het nu niet gebeurd is, blijkbaar.
Staat nu in de download, ik ben erg benieuwd.quote:
Net gezien, vond het goed te pruimen.quote:
Same here.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:05 schreef Trystar het volgende:
Net de pilot gezien van Homeland, deze serie ga ik volgen
Homeland.S01E01.WEB.AAC2.0.x264-DEXquote:Op donderdag 15 september 2011 16:36 schreef Nickske1912 het volgende:
De kwaliteit van de Homeland pilot die is gelekt schijnt toch crap te zijn? In dat geval wacht ik liever tot begin oktober.
Werd gisteren flink gepromoot onder het voetbal op Sky UK.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
Nog anderhalve week tot de pilot van Terra Nova.
Toch maar alvast binnenhalen dan, dankuquote:Op donderdag 15 september 2011 16:55 schreef Trystar het volgende:
[..]
Homeland.S01E01.WEB.AAC2.0.x264-DEX
Was prima te doen.
Ok, het lag dus niet aan mij.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:59 schreef kevin_ het volgende:
Ringer kon mij echt niet boeien. Slecht geacteerd, voorspelbaar en neppig. Er zit ook totaal geen spanning in. Het computerscherm werd ook iets te duidelijk tijdens de scene op de boot
En nog het verschrikkelijk slechte camerawerk om de kijker te laten geloven dat ze daadwerkelijk een tweeling isquote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ok, het lag dus niet aan mij.De FBI agent en die neger van de AA waren wel ok, maar de rest. Wat een slecht acteerwerk, maar nog veel storender, wat een verschrikkelijke CGI effecten, die scene op de boot, om te huilen zo slecht.
Homeland straks even kijken, de reactie's zijn veelbelovend.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:56 schreef JDx het volgende:
Hahaha dat dacht ik ook steeds, en ik ken meerdere tweelingen, zelfs als je geen vriend/vriendin van ze bent kan je het verschil zien!
Ik kan het hoofd van die kerel echt niet uitstaan..quote:
Criminal Minds.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:46 schreef Adelante het volgende:
Homeland is wel de moeite waard
Die ene kerel, Saul, doet me echt aan een bepaald personage denken uit een andere serie/film, maar ik kan er maar niet opkomen. Iemand
Verder nog niemand dit gezien?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef JDx het volgende:
Pilot van Whitney is ook uit... in het aller eerste begin dacht ik, hee... wat leuk, no nonsense comedy... toen opeens... BAM lachband... omg! Verschrikkelijke lachband, toen "this program is recorded in front of a live audience", toen dacht ik omg, nog erger, je ziet gewoon dat ze moeten lachen, terwijl het serieus moet lijken.
Maar de laatste 5 minuten wende ik eraan en was het wel grappig, je moet die lachband negeren en weten dat het opgenomen is voor een live audience (dus niet te serieus nemen), dan is het wel grappig.
Plus dat die kerel van Glory Daze (de stoner in die serie), natuurlijk een geweldige gast is.
Secret Circle kan ik goed aanraden!quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:09 schreef Zokunen het volgende:
Whitney spreekt me niet echt aan, secret circle ga ik zo wel kijken.
Begint inderdaad als een 'lekkere wegkijker', wederom niet hoogstand, maar ach...quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Secret Circle kan ik goed aanraden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |