Lol....hier ookquote:Op maandag 25 juli 2011 06:05 schreef Chloroform het volgende:
Ohja, 6 uur geweest. CC -> kindernet. Ratjetoe op tv.
Waar heb je die gladde praat geleerd?quote:Op maandag 25 juli 2011 06:06 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Ik wil eigenlijk een zoet einde...
ECHT?! OMG WAT TOEVALLIG!!!!quote:
Zoveel gemeen, ik zie iets bloeien.quote:
Boy heeft skills. Ik ga nat.quote:Op maandag 25 juli 2011 06:06 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Waar heb je die gladde praat geleerd?
I like it.quote:Op maandag 25 juli 2011 06:07 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb zin om aangeschoten in de trein te gaan zitten tussen de werkmieren die nu moeten opstaan en aan het werk moeten, alleen maar om ze uit te lachen. Ik ben een slecht mens.![]()
Ik zeg doen.quote:Op maandag 25 juli 2011 06:07 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb zin om aangeschoten in de trein te gaan zitten tussen de werkmieren die nu moeten opstaan en aan het werk moeten, alleen maar om ze uit te lachen. Ik ben een slecht mens.![]()
Sadistic Pigquote:Op maandag 25 juli 2011 06:07 schreef monkyyy het volgende:
Ook vakantie. Vanaf augustus weer aan de bak.quote:Op maandag 25 juli 2011 06:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Moeten jullie werken trouwens ? Ik heb vakantie
Tijd vliegt....quote:Op maandag 25 juli 2011 06:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook vakantie. Vanaf augustus weer aan de bak.Dat is volgende week al man.
Terechte lusten.quote:Op maandag 25 juli 2011 06:07 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nu mijn eerste week, want het zuiden. 3 weken niks doen.quote:Op maandag 25 juli 2011 06:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook vakantie. Vanaf augustus weer aan de bak.Dat is volgende week al man.
Enjoy.quote:Op maandag 25 juli 2011 06:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn eerste week, want het zuiden. 3 weken niks doen.
Ja, geweldige ideeën krijg ik soms, maar te lui om ze uit te voeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |