Dat dacht ik net precies over die South Park aflevering.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
bleh denk ik "yay een aflevering van family guy op CC" is diezelfde aflevering gvd vanmiddag ook al uitgezonden
Het was het hele weekend superbonus FG weekend hoor.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
bleh denk ik "yay een aflevering van family guy op CC" is diezelfde aflevering gvd vanmiddag ook al uitgezonden
Ja idd die was een paar dagen geleden ook al op CCquote:Op maandag 25 juli 2011 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat dacht ik net precies over die South Park aflevering.
Jij kan echt goed zingen!quote:Op maandag 25 juli 2011 01:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Get on your knees
Oh, why you tore me up?
No, why everything's dead inside
Oh, you could've told me, at least I would've known
No, you should've told me and carved it in my bones
denken dat het zingen isquote:Op maandag 25 juli 2011 01:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij kan echt goed zingen!
Mag ik je aanraken?
Jah maar waarom zenden ze nu dan weer een herhaling van vanmiddag uit?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het was het hele weekend superbonus FG weekend hoor.
Wat is er zo leuk aan gillen?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
denken dat het zingen is. Screamen jongen
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:38 schreef monkyyy het volgende:
k Hou van je warmte op mijn gezicht
Ik hou van de koperen kleur van je licht
Ik geef je water in mijn hand
En schelpen uit het zoute zand
Ik heb je lief, zo lief
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik de aarde ga verwarmen
Laat ik haar leven in m'n armen
Van sterren weefde ik het verre, aah het noorderlicht
Maar soms ben ik als kolkend lood
Ik ben het leven en de dood
In vuur, in liefde, in alle tijden
Ik ga het ook weer proberen.quote:
Wie?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:43 schreef Chloroform het volgende:
Waarom zijn er geen pics van Bruno Mars met ontbloot bovenlijf?
omdat ik er benquote:Op maandag 25 juli 2011 01:43 schreef Chloroform het volgende:
Omdat god met ons is.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:43 schreef Chloroform het volgende:
mensen bang maken.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan gillen?
Gelukkig wel van Channing Tatumquote:Op maandag 25 juli 2011 01:43 schreef Chloroform het volgende:
Voor elke pic die daar ook maar enigszins op lijkt verwacht ik 10 paar tieten terug in dit topic.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:43 schreef Chloroform het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |