http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op maandag 25 juli 2011 01:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Waar check ik dat ook nog maar wie mijn fok vriendjes zijn?
Goede TT
hoi chloroform, ik tik hem aan, wjnmk, nwly, bff, INSERT BROFISTquote:Op maandag 25 juli 2011 01:31 schreef Chloroform het volgende:
hey flips, bff, ntb, mattie for life, boks, tik 'm aan, PLACE BROFIST HERE
Jammer.quote:
Het zijn vooral ouderen die dubstep niet begrijpenquote:
Nou hé! Ik wist niks beters behalve: aight1 moet sterven. maar dat mag ik niet zeggen dus doe ik dat ook maar niet.quote:
ja beetje ziek en geblesseerd enzo.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoi chloroform, ik tik hem aan, wjnmk, nwly, bff, INSERT BROFIST
[..]
Jammer.
Wat is dat nou weer dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
was?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:34 schreef LudoSanders het volgende:
Chloroform was ook mijn no1 vriendje.
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:34 schreef LudoSanders het volgende:
Chloroform was ook mijn no1 vriendje.
Zo gaat die goed, zo gaat die beter maar Monkyyy blijft mijn #1 vreterquote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
monkyyy
Chloroform
Ik ben zelf van de wat hardere shit.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het zijn vooral ouderen die dubstep niet begrijpen
Is.quote:
Tweede plek.quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
HappyBob
Flippiee
mistyl
JanPiraat
Klinkerbotsing
aight1
Henkie94
92Merel
Oceanview
FreezePop
JApieman
fairytalessuck
Franneh
Lindgren.
Beach
Breezerslet17
Omdatappel
Lysdexie
chufi
PiRANiA
Dyr.
iBenny
goldfinger1963
Dalando
Dimens
Michhas
Floxcie
Chocolate-chick
Hooidraad
TheFamousMan
Spaghettivreter
the_legend_killer
sciter
Bloempje.
ainoo
JJH
egeltje1985
The_Chosen_1
PlayingWithFire
Penisbaard
Het_Fenomeen
Catkiller
Socios
Chloroform
-Datdus-
L.no
PsychoTheRapist
FUFR
Mr_Mojo
ViezeFreddiey
Ah, sterkte er mee dan en balen van die blessures. Hier een dikke kater, afscheid moeten nemen van mijn beste vriendin aangezien zij voor heel lang vertrekt en dikke ruzie met wat mensen,quote:Op maandag 25 juli 2011 01:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja beetje ziek en geblesseerd enzo.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
LudoSanders
SalveRegina
aight1
IDD:quote:
Waar is dat op gebaseerd?quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
PiRANiA
Faux.
monkyyy
iBenny
Omdatappel
vieze_freddie
Dimens
Chloroform
LudoSanders
aight1
SuperwormJim
Socios
sciter
Dalando
Nickjuh16
Klinkerbotsing
weerstandje
SpecialK
Spaghettivreter
Gemaskerde
MarokkaanseKip
smegmanus
SpermaDonor
CarltonBanks
OverRated
Wumb0
UnitedStates
Internet-Held
fanneke
FreezePop
tomaat52
coban
Trollscience
Id_do_her
Flippiee
CyberJesus
Monopoly
Insomnium
Hooidraad
Myraela
DeRakker.
ForzaScuderiaFerrari
LompeHork
JustinK
Dale.
Boterbartje
kwiwi
Driepink
Markster
Swomp
Er wordt gekeken aan de hand van quotes en de topics waarin je post met wie je het meest 'omgaat' en wie dus je vriendjes zijnquote:
Ken niemand van die hele lijst.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
MajorTom.
ValHallen
Klinkerbotsing
sciter
monkyyy
Hooidraad
gamezz
Knetterkrankjorum
aight1
_Fanta
14.gifquote:Op maandag 25 juli 2011 01:35 schreef napoleonfour het volgende:
vriendjes deze week:
LudoSanders
Chloroform
Flippiee
libbi.
Nacht.quote:
Op het aantal seksuele encouters die je met mensen hebt.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
IDD:
[..]
Waar is dat op gebaseerd?
Bedankt he.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:37 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Ken niemand van die hele lijst.
Op het afgelopen jaarquote:Op maandag 25 juli 2011 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
IDD:
[..]
Waar is dat op gebaseerd?
Ja maar als ik ruzie met iemand maak en die dus geregeld quote is dat niet bepaald een "vriendje"quote:Op maandag 25 juli 2011 01:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er wordt gekeken aan de hand van quotes en de topics waarin je post met wie je het meest 'omgaat' en wie dus je vriendjes zijn
Sorry.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
Maar nu een heel topic vol aan vriendenlijstjes, jmr.
Ik jou ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:38 schreef monkyyy het volgende:
k Hou van je warmte op mijn gezicht
Ik hou van de koperen kleur van je licht
Ik geef je water in mijn hand
En schelpen uit het zoute zand
Ik heb je lief, zo lief
Emo tijd.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:38 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb je lief, zo lief
Ik heb met lang niet met iedereen uit die lijst seksuele encounters gehad!quote:Op maandag 25 juli 2011 01:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op het aantal seksuele encouters die je met mensen hebt.
Net als de rest.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:38 schreef tomaat52 het volgende:
Ik kan niet slapendus daarom ben ik hier.
Hieraan toevoegt.... Wie zijn jullie FOK!vriendjes? #2quote:Op maandag 25 juli 2011 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
Maar nu een heel topic vol aan vriendenlijstjes, jmr.
Loserquote:Op maandag 25 juli 2011 01:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb met lang niet met iedereen uit die lijst seksuele encounters gehad!
Als ik de aarde ga verwarmenquote:
Idiootquote:Op maandag 25 juli 2011 01:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik de aarde ga verwarmen
Laat ik haar leven in m'n armen
Van sterren weefde ik het verre, aah het noorderlicht
Maar soms ben ik als kolkend lood
Ik ben het leven en de dood
In vuur, in liefde, in alle tijden
Godver.quote:
KANKER WOORDJE VAN 6 LETTERSquote:Op maandag 25 juli 2011 01:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wacht op dat emogedicht over KANKER van voor de een een scheldwoord voor de ander de dood ofzo.
Get on your kneesquote:Op maandag 25 juli 2011 01:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik net precies over die South Park aflevering.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
bleh denk ik "yay een aflevering van family guy op CC" is diezelfde aflevering gvd vanmiddag ook al uitgezonden
Het was het hele weekend superbonus FG weekend hoor.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
bleh denk ik "yay een aflevering van family guy op CC" is diezelfde aflevering gvd vanmiddag ook al uitgezonden
Ja idd die was een paar dagen geleden ook al op CCquote:Op maandag 25 juli 2011 01:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat dacht ik net precies over die South Park aflevering.
Jij kan echt goed zingen!quote:Op maandag 25 juli 2011 01:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Get on your knees
Oh, why you tore me up?
No, why everything's dead inside
Oh, you could've told me, at least I would've known
No, you should've told me and carved it in my bones
denken dat het zingen isquote:Op maandag 25 juli 2011 01:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij kan echt goed zingen!
Mag ik je aanraken?
Jah maar waarom zenden ze nu dan weer een herhaling van vanmiddag uit?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het was het hele weekend superbonus FG weekend hoor.
Wat is er zo leuk aan gillen?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
denken dat het zingen is. Screamen jongen
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:38 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb je lief, zo lief
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga het ook weer proberen.quote:
Wie?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:43 schreef Chloroform het volgende:
Waarom zijn er geen pics van Bruno Mars met ontbloot bovenlijf?
omdat ik er benquote:Op maandag 25 juli 2011 01:43 schreef Chloroform het volgende:
Omdat god met ons is.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:43 schreef Chloroform het volgende:
mensen bang maken.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan gillen?
Gelukkig wel van Channing Tatumquote:Op maandag 25 juli 2011 01:43 schreef Chloroform het volgende:
Voor elke pic die daar ook maar enigszins op lijkt verwacht ik 10 paar tieten terug in dit topic.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:43 schreef Chloroform het volgende:
Maar tieten mogen niet meer, dus wat een pechquote:Op maandag 25 juli 2011 01:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Voor elke pic die daar ook maar enigszins op lijkt verwacht ik 10 paar tieten terug in dit topic.
Nice. Je hebt net trouwens ook wat foto's van Paul Walker gemist, maar Google is your friend eh, oke nou doei gr grquote:
Ik liet het woordje ontbloot buiten beschouwing.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar tieten mogen niet meer, dus wat een pech
Wel alle weergoden bij elkaar, waarom moest ik nou Paulquote:Op maandag 25 juli 2011 01:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. Je hebt net trouwens ook wat foto's van Paul Walker gemist, maar Google is your friend eh, oke nou doei gr gr
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:44 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo Ahmadinejad.
Het gaat niet zo goed met de Iraanse troepen he?
PM mag welquote:Op maandag 25 juli 2011 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar tieten mogen niet meer, dus wat een pech
Nouja als we het zouden bekennen, dan klopt het ook dat we te veel uitgeven en het geld van de man opmaken.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
En dan nog ontkennen vrouwen dat ze niet kiezen voor het geld
Dus ze geven toe dat ze het doen om het geld?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Puur en alleen voor de seks.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Waarom iets bekennen wat we toch al wetenquote:Op maandag 25 juli 2011 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja als we het zouden bekennen, dan klopt het ook dat we te veel uitgeven en het geld van de man opmaken.
sowieso tellen sixpacks niet op skinny guysquote:Op maandag 25 juli 2011 01:45 schreef sciter het volgende:
Die Bruno Mars is ook niet echt gespierd ofzo dus het is goed dat hij niet de macho uithangt, dat past niet bij zijn winstgevende image.
Nee, van die sixpacks en dan zo'n kippenborstjequote:Op maandag 25 juli 2011 01:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sowieso tellen sixpacks niet op skinny guys.
Ja nou waarom doen we er dan moeilijk over.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waarom iets bekennen wat we toch al weten
Dat wist ik heul nietquote:Op maandag 25 juli 2011 01:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
In de afgelopen dagen:
Iraanse Generaal gedood
Iraanse wetenschapper gedood
Nou...quote:Op maandag 25 juli 2011 01:46 schreef monkyyy het volgende:
Nog geen enkele man heeft deze heer overtroffen qua looks! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is geheel subjectief!quote:Op maandag 25 juli 2011 01:46 schreef monkyyy het volgende:
Nog geen enkele man heeft deze heer overtroffen qua looks! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
omdat alle vrouwen gewoon bitches zonder zelfkennis zijnquote:Op maandag 25 juli 2011 01:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nou waarom doen we er dan moeilijk over.
ONWEERLEGBAAR, DIT IS EEN FEIT.quote:
Slecht hoor. Ook niet dat er al meer dan 200 dode soldaten zijn? Ach ja, je hebt er toch zoveel. Daarom mis je ze waarschijnlijk niet.quote:
Hij is wel stoer.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:46 schreef monkyyy het volgende:
haha, of van die beachboys die alleen hun bovenlichaam training en hun benen nietquote:Op maandag 25 juli 2011 01:47 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, van die sixpacks en dan zo'n kippenborstje
Jawel, Victor Emmanuel II van Italiëquote:Op maandag 25 juli 2011 01:46 schreef monkyyy het volgende:
Wat een baas 2.0.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:48 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Jawel, Victor Emmanuel II van Italië
[ afbeelding ].
Jah, het was eigenlijk alleen vanwege het plaatje, voor de rest vind ik t maar een nare manquote:Op maandag 25 juli 2011 01:48 schreef sciter het volgende:
[..]
Je moet wel kennis hebben van je UI en naam.
Haha van die ooievarenquote:Op maandag 25 juli 2011 01:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
haha, of van die beachboys die alleen hun bovenlichaam training en hun benen niet.
Ken er genoegquote:
Stalin was ook geen lieverdje, maar wel interessant.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jah, het was eigenlijk alleen vanwege het plaatje, voor de rest vind ik t maar een nare man
Verdikkeme nu heb ik ook al geen zelf kennisquote:Op maandag 25 juli 2011 01:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
omdat alle vrouwen gewoon bitches zonder zelfkennis zijn
Zal ik je even komen troosten?quote:Op maandag 25 juli 2011 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verdikkeme nu heb ik ook al geen zelf kennis
Ik ook, die heeft alleen een sixpack en denkt dan meteen dat zijn armen ook gespierd zijn en veel kunnen tillenquote:
haka haka dukka dukkaaquote:Op maandag 25 juli 2011 01:50 schreef Chloroform het volgende:
Ahmadinejad, tse chabar? farsi harv nemizani?
Kijk, met deze post bewijs je het ook nog eens.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verdikkeme nu heb ik ook al geen zelf kennis
sixpack is wel het laatste waar ik mijn druk om maak.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:50 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ook, die heeft alleen een sixpack en denkt dan meteen dat zijn armen ook gespierd zijn en veel kunnen tillen
Nou, als de koelkast maar goed gevuld is.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sixpack is wel het laatste waar ik mijn druk om maak.
Je bent Iraans en je schaamt je dat het Iraanse leger een paar met AK-47 bewapende verzetsstrijders niet aankunnen?quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, als de koelkast maar goed gevuld is.
Dooset daramquote:Op maandag 25 juli 2011 01:50 schreef Chloroform het volgende:
Ahmadinejad, tse chabar? farsi harv nemizani?
Die heb je sowieso als je mager bent.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sixpack is wel het laatste waar ik mijn druk om maak.
Wat lach jij om de meest schrale grap van dit topic dan?quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, enige wat nodig is, is BF van <8%quote:
FOK!forum.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat lach jij om de meest schrale grap van dit topic dan?
DAAR HOEF JE NIET ZO BETEUTERD BIJ TE KIJKEN HOORquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga slapen trouwens, welterusten allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
Ik moest lachen, voor het eerst vandaag ook nogquote:Op maandag 25 juli 2011 01:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kijk, met deze post bewijs je het ook nog eens.
quote:
Vooral te betwijfelen.quote:
Ik ga slapen trouwens, welterusten allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijnpalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne verjaardag kiddo.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
De dag is nog jong.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest lachen, voor het eerst vandaag ook nog
[..]
[..]
Vooral te betwijfelen.
OKE.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
DAAR HOEF JE NIET ZO BETEUTERD BIJ TE KIJKEN HOOR
Ik ga slapen trouwens, welterusten allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ToedelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
IK HEB EEN FUKKING HEIPAAL HAHAHAHAHAHAhAMAUAHAIAHAHAHAHA!!!111EINZ!!1!!quote:Op maandag 25 juli 2011 01:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
typo. ik zweer! Ik heb er maar 1
Dankjewel cougar
najah, ben niet zon bier drinker he. Wodka/Gin daar vul ik mijn maagje mee.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar we hebben vorig jaar ook al gebowltquote:
tquote:Op maandag 25 juli 2011 01:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar we hebben vorig jaar ook al gebowlt
Kijk nou, het snuitje noemt me cougar.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
typo. ik zweer! Ik heb er maar 1
Dankjewel cougar
Soit man, soit.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah, ben niet zon bier drinker he. Wodka/Gin daar vul ik mijn maagje mee.
gedaan maar heb gwn 2 foto'squote:
Fout: We zijn vorig jaar ook al wezen bowlen.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar we hebben vorig jaar ook al gebowlt
Nee, ik blow niet. Ik vond het wel een mooi gifje.quote:
Gif van maken en om de seconde wisselen van fotoquote:
Dat is het ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ik blow niet. Ik vond het wel een mooi gifje.
Ik ook, hij hangt nu boven mijn bed. Dankjewel voor het posten.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ik blow niet. Ik vond het wel een mooi gifje.
quote:Op maandag 25 juli 2011 01:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook, hij hangt nu boven mijn bed. Dankjewel voor het posten.
Pittige vrouwtjes met digitale fotolijstjes waar in een gelijkmatig de foto's van hun matige tot zeer matige kroost voorbij komt scrollen.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ook, hij hangt nu boven mijn bed. Dankjewel voor het posten.
Moest lachen toch wel btje.quote:
Gekocht bij de Aldi.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:59 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Pittige vrouwtjes met digitale fotolijstjes waar in een gelijkmatig de foto's van hun matige tot zeer matige kroost voorbij komt scrollen.
Zo lief.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:00 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, die kat helemaal flippen.
WAT WATquote:
Alle vakantiekiekjes die voorbij komen, veel goedkoper dan zo'n boek en nog bewegend en muziekje erbij.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:59 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Pittige vrouwtjes met digitale fotolijstjes waar in een gelijkmatig de foto's van hun matige tot zeer matige kroost voorbij komt scrollen.
Iedereen die weltrusten in dit topic heeft gezegd. Het is nu veel rustigerquote:
Camping Zeeland 2011 was super VOLGEND JAAR WEER SUPERRRRRRRR (A)' (L)'quote:Op maandag 25 juli 2011 02:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alle vakantiekiekjes die voorbij komen, veel goedkoper dan zo'n boek en nog bewegend en muziekje erbij.
Lekker modern ook. Kunnen ze over beppen.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alle vakantiekiekjes die voorbij komen, veel goedkoper dan zo'n boek en nog bewegend en muziekje erbij.
quote:Op maandag 25 juli 2011 02:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zet dit op dan, dan wordt iedereen weer wakker.
Awhquote:Op maandag 25 juli 2011 02:00 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe, die kat helemaal flippen.
quote:
Niks tegen Camping Zeeland, want dat kan niet anders dan SUPERRRRRRRR zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:02 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]
Camping Zeeland 2011 was super VOLGEND JAAR WEER SUPERRRRRRRR (A)' (L)'
Ahhhh okee, alleen maar fijn tochquote:Op maandag 25 juli 2011 02:02 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Iedereen die weltrusten in dit topic heeft gezegd. Het is nu veel rustiger
quote:Op maandag 25 juli 2011 02:03 schreef Chloroform het volgende:
Over katten gesproken, mijn kat had vandaag een vogel gevangen.
Mijn hond een mol.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:03 schreef Chloroform het volgende:
En had ie hem opgesmikkeld? Naar binnen genomen? Naar jou gebracht?quote:Op maandag 25 juli 2011 02:03 schreef Chloroform het volgende:
Haha wat..quote:
Mijn puppy heeft vlak voor zij naar haar vakantiverblijf ging een rat opgegeten.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:03 schreef Chloroform het volgende:
Hij kwam 'm zo naar mij brengen enzo, en ik foto's maken natuurlijk ja toch. Hij eet die beesten niet op, hij speelt er alleen maar mee.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En had ie hem opgesmikkeld? Naar binnen genomen? Naar jou gebracht?
quote:Op maandag 25 juli 2011 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niks tegen Camping Zeeland, want dat kan niet anders dan SUPERRRRRRRR zijn.
twitter:
twitter:
twitter:Jessicaxvw twitterde op woensdag 20-07-2011 om 17:27:16vandaag gevare met een garnaleboot ,, en ik haat vis reageer retweet
twitter:Jessicaxvw twitterde op woensdag 20-07-2011 om 19:31:58ELKEN DAG GOOR BLIKVOER EN. NIKSS TE BELEVE reageer retweet
twitter:Jessicaxvw twitterde op woensdag 20-07-2011 om 19:32:53VOLGEND JAAR DUS ZO EN ZO NAAR CHERSO OF LORET OF ZO reageer retweet
twitter:Jessicaxvw twitterde op woensdag 20-07-2011 om 19:34:28en dan loop er ook nog zoon groepje overantosiaste mongole hier rond die alle wc's onder schijte reageer retweet
twitter:Jessicaxvw twitterde op woensdag 20-07-2011 om 19:35:10maar no wayy dat ik op een emmer ga zitte reageer retweet
twitter:
twitter:
twitter:Jessicaxvw twitterde op donderdag 21-07-2011 om 01:53:16#kkregen waarom sta ik ook in en kuil met me tent ?!? reageer retweet
twitter:Jessicaxvw twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 04:25:12waker gemaakt door me pa hij wilt over een uur van de campin zo dat we vroeg thuis zijn :s reageer retweet
zo en zoquote:Op maandag 25 juli 2011 02:06 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]twitter:twitter:twitter:Jessicaxvw twitterde op woensdag 20-07-2011 om 17:27:16vandaag gevare met een garnaleboot ,, en ik haat vis reageer retweet
twitter:Jessicaxvw twitterde op woensdag 20-07-2011 om 19:31:58ELKEN DAG GOOR BLIKVOER EN. NIKSS TE BELEVE reageer retweet
twitter:Jessicaxvw twitterde op woensdag 20-07-2011 om 19:32:53VOLGEND JAAR DUS ZO EN ZO NAAR CHERSO OF LORET OF ZO reageer retweet
twitter:Jessicaxvw twitterde op woensdag 20-07-2011 om 19:34:28en dan loop er ook nog zoon groepje overantosiaste mongole hier rond die alle wc's onder schijte reageer retweet
twitter:Jessicaxvw twitterde op woensdag 20-07-2011 om 19:35:10maar no wayy dat ik op een emmer ga zitte reageer retweet
twitter:twitter:twitter:Jessicaxvw twitterde op donderdag 21-07-2011 om 01:53:16#kkregen waarom sta ik ook in en kuil met me tent ?!? reageer retweet
twitter:Jessicaxvw twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 04:25:12waker gemaakt door me pa hij wilt over een uur van de campin zo dat we vroeg thuis zijn :s reageer retweet
Spannend leven dit.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:06 schreef alphabetist_rob het volgende:
[..]twitter:twitter:twitter:Jessicaxvw twitterde op woensdag 20-07-2011 om 17:27:16vandaag gevare met een garnaleboot ,, en ik haat vis reageer retweet
twitter:twitter:twitter:Jessicaxvw twitterde op donderdag 21-07-2011 om 01:53:16#kkregen waarom sta ik ook in en kuil met me tent ?!? reageer retweet
She mad.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:06 schreef alphabetist_rob het volgende:
Oké.quote:
Ik ben nog nooit in mijn leven in Zeeland geweestquote:Op maandag 25 juli 2011 02:06 schreef alphabetist_rob het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2011 02:06 schreef alphabetist_rob het volgende:
Zeeuwse kustquote:Op maandag 25 juli 2011 02:07 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in mijn leven in Zeeland geweest
Was goed toeven. Zonnetje alles.quote:
Sorry, wel eens in België geweest, dat ligt ook in de buurt en heeft een kust.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je bent niet de enigequote:Op maandag 25 juli 2011 02:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken toen ik het poste....
...nu heb ik hem in mijn kop
Zeeland is idd alleen voor tough motherfuckers.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:10 schreef alphabetist_rob het volgende:
Mijn voorouders komen uit Zeeland. De helft verdronken op hun schip, kk garnele boot of tijdens de watersnoodramp. Zeeland = overleven.
ja klopt, hij zit nu zelfs naast mij:D.quote:
Je kan beter in Iran wonen ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zeeland is idd alleen voor tough motherfuckers.
Recht van de sterkste is hier zeker nog berucht.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:10 schreef alphabetist_rob het volgende:
Mijn voorouders komen uit Zeeland. De helft verdronken op hun schip, kk garnele boot of tijdens de watersnoodramp. Zeeland = overleven.
Daar heb je idd geen gezeur van vrouwen die denken dat ze ook rechten hebben.quote:
1 | http://www.youtube.com/watch?v=j0ZSrVknGQA#t=1h14m35s |
Jaloers op jouw zitplaats.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja klopt, hij zit nu zelfs naast mij:D.
Gezelligquote:Op maandag 25 juli 2011 02:12 schreef monkyyy het volgende:
[ code verwijderd ]
Even copy/pasten en 45 seconden luisteren. Amerikaanse radio.![]()
Dit hoor je niet bij de gay en sander show.![]()
Garpig wel ja!quote:Op maandag 25 juli 2011 02:12 schreef monkyyy het volgende:
[ code verwijderd ]
Even copy/pasten en 45 seconden luisteren. Amerikaanse radio.![]()
Dit hoor je niet bij de gay en sander show.![]()
soms slaapt ie ook op mijquote:
Ik ga mijn puppy ook zo maar africhtenquote:Op maandag 25 juli 2011 02:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
soms slaapt ie ook op mij. Beest hang alleen maar om mij heen. als ik er niet ben gaat ie miauwen.
Een Canadees aan de telefoon vertelt dat 9/11 een inside Job was en de Host stelt dat niet op prijs.quote:
Een miauwende puppy.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga mijn puppy ook zo maar africhten
quote:Op maandag 25 juli 2011 02:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Nove anni fa, il 26 ottobre 2002, partiva la prima edizione di X-Qlusive - e per la precisione, X-Qlusive Italy. Sotto la guida di Technoboy una batteria di artisti italiani faceva conoscere il proprio sound al pubblico olandese. Da quel momento in poi non si e' mai piu' potuto concepire la scena hardstyle olandese senza gli italiani. Ora, nove anni dopo, molto e' cambiato. Secondo Q-dance, e' il momento per un corso di aggiornamento di Italiano.
Il primo Ottobre 2011 X-Qlusive Italy ritorna nella Heineken Music Hall. Tra le 21:30 e le 7:00 l'HMH diventera' il dominio di tutto cio' che e' italiano e respira hardstyle. In questo corso accelerato di Italiano vi riempira' di tutti gli stereotipi Italiani: belle donne, machine veloci, premier corrotti e pasta scotta. Venite a provare qui un trancio della nostra pizza.
I biglietti per X-Qlusive Italy saranno in vendita dal 30 luglio su Q-dance.nl. Controllate Q-dance.nl o i social media per gli update su X-Qlusive Italy.
Buon appetito!
Goeie gozer, nog mee geknikkerd vroeger.quote:
Proberen te slapen, dan kat die opeens zijn klauwen in je ballen zetten en komt haten. Ondertussen dromen over nertsenfokkerijen.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
soms slaapt ie ook op mij. Beest hangt alleen maar om mij heen. als ik er niet ben gaat ie miauwen.
Inderdaad, leuk voor de buren.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:16 schreef sciter het volgende:
Mijn hond gaat janken als hij niet in de buurt is van een persoon. Zeer irritant.
Kut Amerikanen, daarom haat ik ze. zie ons wij zijn zo goed boem boem.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een Canadees aan de telefoon vertelt dat 9/11 een inside Job was en de Host stelt dat niet op prijs.
Amerikanen.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een Canadees aan de telefoon vertelt dat 9/11 een inside Job was en de Host stelt dat niet op prijs.
Is 'ie dood?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |