lees ff 3 posts boven jequote:
je liegt trouwens:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
Jikke is geen rare naam!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:37 schreef Nora.. het volgende:
Nee... Het is geen rare naam overigens.
Jaa!quote:
Plaats je nog een nieuwe foto?quote:
Het was ook niet ongeduldig bedoeld, maar ik zag dat ze online is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:03 schreef Nora.. het volgende:
Volgens mij is er geen 'binnen een uur limiet' daarvoor
De A of de D?quote:
Bij de vorige ronde werd het wel verteld ... nu weet ik dus niet of het wel of niet verteld moet worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:08 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
daar moeten wij nu achter komen...
Het is de Aquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bij de vorige ronde werd het wel verteld ... nu weet ik dus niet of het wel of niet verteld moet worden.
Ik probeer de D:
David.
Misschien kun je iemand die niet aan het spel meedoet een PM sturen met daarin de juiste naam? Hoeft maar 1 minuutje te duren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:16 schreef Sylver_ het volgende:
Ik hoop dat 't wordt geraden voor morgen, op 't werk heb ik geen mogelijkheid om de antwoorden te checken
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:22 schreef Nora.. het volgende:
Ok, de gouden tip: het is geen Hollandse naam!
Dat is wel hoe ik 'm noem, maar niet zijn officiële naamquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Het blijkt dat als je iets typt en vervolgens naar een andere pagina gaat (hetgeen ik deed om de stand te kopiëren), het getypte automatisch wordt gepostquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:32 schreef Bart het volgende:
Oh ja je had eerst niets in je post staan behalve mijn quote dus ik dacht dat het niet goed was...
Klopt jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:40 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Het blijkt dat als je iets typt en vervolgens naar een andere pagina gaat (hetgeen ik deed om de stand te kopiëren), het getypte automatisch wordt gepost
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nu is de beginletter wel geweest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:46 schreef Madame_Paon het volgende:
De beginletter is ook nog niet geweest?
Kelly.
De K?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
31quote:
Welke dan?quote:
Maar nu kunnen het nog 3 beginletters zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
ik heb ook niets verklapt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:44 schreef Nora.. het volgende:
Doe dan niet mee als je het niet kunt laten
Morgen is al geweest ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |