En een TT-editquote:
Thanksquote:Op zondag 24 juli 2011 22:26 schreef ElisaB het volgende:
Oognip, wat goed dat je het gewoon bent gaan doen. Dat is nog eens rendement van je tijd; een kwartiertje of half uurtje links en rechts mis jij niet heel erg, maar je maakt een paar mensen waarschijnlijk voor even heel erg blij!
Well done dear
Ik raak echt geinspireerd (ik ben namelijk eigenlijk een ontzettende zijige zweefteef), dus ik ga eens goed nadenken over mijn bijdrage aan de blijheid van de mensheidquote:Op zondag 24 juli 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Oognip, hou die gedachte vast....je hebt vast niet voor de zorg gekozen omdat het zo lekker verdient![]()
Het overkomt mij ook regelmatig dat iemand even van zich af wil klagen/kletsen, als ik daar eigenlijk geen tijd voor heb.
Maar goed, glimlach opzetten, ff meepraten en dan desnoods in de pauze of na werktijd nog even doordoen.
Mensen blij, en jij achteraf ook vast wel
2quote:Op zondag 24 juli 2011 22:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
En zijn mijn vriend en ik 6 jaar samen
Hoe oud wordt Jazz?
Een excollega van mij gaat naast haar werk 1 ochtend in de week naar een verpleeghuis om daar te kletsen/koffieleuten/wandelen/nagels lakken en die voelt zich daar zo goed bijquote:Op zondag 24 juli 2011 22:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik raak echt geinspireerd (ik ben namelijk eigenlijk een ontzettende zijige zweefteef), dus ik ga eens goed nadenken over mijn bijdrage aan de blijheid van de mensheid
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik raak echt geinspireerd (ik ben namelijk eigenlijk een ontzettende zijige zweefteef), dus ik ga eens goed nadenken over mijn bijdrage aan de blijheid van de mensheid
nou hup! Mailen nu!quote:Op zondag 24 juli 2011 22:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik moet nog mailen of ik langs mag komen met een hond. Alleen zou ik niet doen, zo sociaal ben ik nietMet een hond heb ik nog iets om over te praten
Het is maar goed dat je nog de tijd hebt.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo mooi om te doen, het kost me maar een beetje tijd extra en de mensen zijn er heel gelukkig door. Het is zo simpel; gewoon even een luisterend oor aanbieden en mensen zijn al gelukkig.
Ik heb het vak niet voor het geld gekozen uiteraard, maar had niet verwacht dat ik gesprekken zo boeiend vond.
Hmmm.... kraamverpleegkundige of GGZ-verpleegkundige? Nog maar een jaar over nadenken
Mensen in de nadagen van hun leven zijn zó boeiend. Er zijn ongelofelijke zeikende zuurpruimen bij, maar de berusting, het relativeringsvermogen... Daar kan menigeen een puntje aan zuigenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:37 schreef Oognip het volgende:
Ik vind het echt zo mooi om te doen, het kost me maar een beetje tijd extra en de mensen zijn er heel gelukkig door. Het is zo simpel; gewoon even een luisterend oor aanbieden en mensen zijn al gelukkig.
Ik heb het vak niet voor het geld gekozen uiteraard, maar had niet verwacht dat ik gesprekken zo boeiend vond.
Hmmm.... kraamverpleegkundige of GGZ-verpleegkundige? Nog maar een jaar over nadenken
Zeker wetenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mensen in de nadagen van hun leven zijn zó boeiend. Er zijn ongelofelijke zeikende zuurpruimen bij, maar de berusting, het relativeringsvermogen... Daar kan menigeen een puntje aan zuigen
quote:Op zondag 24 juli 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja, en dat ze dachten dat ik nog maar 26 was![]()
Dat lijkt me dan wel weer leuk om af en toe te doen.quote:Een keer per 1 a 2 weken met een cliënt gaan wandelen en samen gezellig een kopje koffie drinken samen.
Of je geilt erop om te zien dat er heel veel mensen komen, waarvan een groot deel voor niets. Kan ook natuurlijkquote:Op zondag 24 juli 2011 23:28 schreef oh-oh het volgende:
Echt, gewoon rond 21.00 aankondigen via via dat je dr om 23.00 speelt, dan hou je wel van je vak
10 geworden afgelopen Juni.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:14 schreef Barbaaf het volgende:
Aw, daar kan je beter even naar laten kijken dan. Hoe oud is hij nu?
Aw Arme Jip, ik hoop dat het meevalt.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:07 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip heeft de laatste week ontzettend veel last van z'n heupen.
Trekt zich ontzettend terug, eet weinig.
We gaan morgenavond even naar de dierenarts.
Jazz, gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 juli 2011 00:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Gefeli Oognip!
Jazz is jarig![]()
[ afbeelding ]
Tsja, waarom niet. Laat ze lekker zou ik zeggenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach.. kijk hoe schattig, die 2 oudjes. Eindelijk konden ze trouwen![]()
http://www.nydailynews.co(...)sex_marriage_is.html
Nou..dat klinkt lekker aardigquote:Op maandag 25 juli 2011 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja, waarom niet. Laat ze lekker zou ik zeggen
Ze hebben mijn 'aardigheid' niet nodig volgens mij, maar ik bedoelde het heel vriendelijkquote:
Jaquote:Op maandag 25 juli 2011 00:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Die linkse kijkt heel verliefd en die rechter staat er heel vrolijk bij![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |