abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2011 @ 22:24:33 #1
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_99898544

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngIan-Nick-Avatar.jpgmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_99898637
Mag het ook thee zijn? c_/
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 24 juli 2011 @ 22:26:19 #3
33954 ElisaB
pi_99898674
Oognip, wat goed dat je het gewoon bent gaan doen. Dat is nog eens rendement van je tijd; een kwartiertje of half uurtje links en rechts mis jij niet heel erg, maar je maakt een paar mensen waarschijnlijk voor even heel erg blij!

Well done dear :*

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Mag het ook thee zijn? c_/
En een TT-edit :D

Maar thee mag ook :*
pi_99898761
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:26 schreef ElisaB het volgende:
Oognip, wat goed dat je het gewoon bent gaan doen. Dat is nog eens rendement van je tijd; een kwartiertje of half uurtje links en rechts mis jij niet heel erg, maar je maakt een paar mensen waarschijnlijk voor even heel erg blij!

Well done dear :*
  zondag 24 juli 2011 @ 22:28:17 #5
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_99898769
w/
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_99898772
Best dom om je dekbed 's avonds te wassen. :+
pi_99898797
Nog 1,5 uur en dan is Jazz jarig O+
pi_99898859
Ik ben het heel erg eens met de TT ^O^ goed gedaan Oognip :)
♥ scars make us who we are ♥
pi_99898868
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nog 1,5 uur en dan is Jazz jarig O+
En zijn mijn vriend en ik 6 jaar samen :P
Hoe oud wordt Jazz?
  zondag 24 juli 2011 @ 22:30:52 #10
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_99898912
Oognip, hou die gedachte vast....je hebt vast niet voor de zorg gekozen omdat het zo lekker verdient ;)
Het overkomt mij ook regelmatig dat iemand even van zich af wil klagen/kletsen, als ik daar eigenlijk geen tijd voor heb.
Maar goed, glimlach opzetten, ff meepraten en dan desnoods in de pauze of na werktijd nog even doordoen.
Mensen blij, en jij achteraf ook vast wel :+
  zondag 24 juli 2011 @ 22:33:09 #11
33954 ElisaB
pi_99899028
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Oognip, hou die gedachte vast....je hebt vast niet voor de zorg gekozen omdat het zo lekker verdient ;)
Het overkomt mij ook regelmatig dat iemand even van zich af wil klagen/kletsen, als ik daar eigenlijk geen tijd voor heb.
Maar goed, glimlach opzetten, ff meepraten en dan desnoods in de pauze of na werktijd nog even doordoen.
Mensen blij, en jij achteraf ook vast wel :+
Ik raak echt geinspireerd (ik ben namelijk eigenlijk een ontzettende zijige zweefteef), dus ik ga eens goed nadenken over mijn bijdrage aan de blijheid van de mensheid O+
pi_99899151
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:30 schreef Oognip het volgende:

[..]

En zijn mijn vriend en ik 6 jaar samen :P
Hoe oud wordt Jazz?
2 :+ Ze is waarschijnlijk geeneens echt jarig, maar goed. Ze hebben haar iets ouder gemaakt, zodat ze al naar Nederland kon gaan. :+
  zondag 24 juli 2011 @ 22:35:27 #13
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_99899175
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:33 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik raak echt geinspireerd (ik ben namelijk eigenlijk een ontzettende zijige zweefteef), dus ik ga eens goed nadenken over mijn bijdrage aan de blijheid van de mensheid O+
Een excollega van mij gaat naast haar werk 1 ochtend in de week naar een verpleeghuis om daar te kletsen/koffieleuten/wandelen/nagels lakken en die voelt zich daar zo goed bij :Y
En mijn schoonmoedert doet hetzelfde, nadat ze tgv een zware hersenbloeding haar gewone werk niet meer kon doen.
Ik vind het knap en goed 8-)
pi_99899242
Ik moet nog mailen of ik langs mag komen met een hond. Alleen zou ik niet doen, zo sociaal ben ik niet :') Met een hond heb ik nog iets om over te praten _O-
pi_99899310
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:33 schreef ElisaB het volgende:

[..]

O+
Ik vind het echt zo mooi om te doen, het kost me maar een beetje tijd extra en de mensen zijn er heel gelukkig door. Het is zo simpel; gewoon even een luisterend oor aanbieden en mensen zijn al gelukkig.

Ik heb het vak niet voor het geld gekozen uiteraard, maar had niet verwacht dat ik gesprekken zo boeiend vond.
Hmmm.... kraamverpleegkundige of GGZ-verpleegkundige? Nog maar een jaar over nadenken :)
pi_99899350
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik moet nog mailen of ik langs mag komen met een hond. Alleen zou ik niet doen, zo sociaal ben ik niet :') Met een hond heb ik nog iets om over te praten _O-
nou hup! Mailen nu! :)
pi_99899397
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:37 schreef Oognip het volgende:

[..]

O+
Ik vind het echt zo mooi om te doen, het kost me maar een beetje tijd extra en de mensen zijn er heel gelukkig door. Het is zo simpel; gewoon even een luisterend oor aanbieden en mensen zijn al gelukkig.

Ik heb het vak niet voor het geld gekozen uiteraard, maar had niet verwacht dat ik gesprekken zo boeiend vond.
Hmmm.... kraamverpleegkundige of GGZ-verpleegkundige? Nog maar een jaar over nadenken :)
Het is maar goed dat je nog de tijd hebt. :)
En als je je ei in het ene vakgebied niet kwijt kunt kun je altijd kijken naar vrijwilligerswerk wat daar wel weer bij past.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 24 juli 2011 @ 22:39:34 #18
33954 ElisaB
pi_99899430
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:37 schreef Oognip het volgende:

O+

Mensen in de nadagen van hun leven zijn zó boeiend. Er zijn ongelofelijke zeikende zuurpruimen bij, maar de berusting, het relativeringsvermogen... Daar kan menigeen een puntje aan zuigen :Y
pi_99899614
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:39 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Mensen in de nadagen van hun leven zijn zó boeiend. Er zijn ongelofelijke zeikende zuurpruimen bij, maar de berusting, het relativeringsvermogen... Daar kan menigeen een puntje aan zuigen :Y
Zeker weten :Y
Zeker als je nog wat kan bijdragen aan de berusting van het moment. Deze client besefte opeens heel goed dat ze achteruit gaat (dementerend) en dat vond ze zo erg. Ze voelde zich schuldig tegenover anderen dat ze nu hulp nodig had en 'dit heb ik toch niet verdient'? ;( het is fijn om daar naar te luisteren en dan te horen en vooral te ZIEN dat ze opgelucht is dat ze even lekker uit kon huilen en dat iemand een luisterend oor voor haar had. Ze had ook niet verwacht dat ik nog zulke wijze dingen kon zeggen _O-
  zondag 24 juli 2011 @ 23:01:39 #20
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_99900515
Ik vind de ouderen ook erg leuk om mee te werken, voor sommige plan ik altijd extra tijd in op m'n spreekuur, zodat we ook nog ff tijd hebben om te kletsen :Y
En toevallig kwam ik zaterdag een echtpaar tegen wat patient bij ons is en die riepen me (terwijl ik net zuchtend en steunend op de kop in de kofferbak hing met de boodschappen :') ).
Ze wilden even kwijt dat ze altijd met plezier bij ons komen en dat ons team zo gezellig en goed op elkaar afgestemd is.
Da's dan wel weer heel leuk om te horen. :)

Wel m'n diepvriesproducten half ontdooid, maar so be it :+
  zondag 24 juli 2011 @ 23:04:48 #21
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_99900684
Oh ja, en dat ze dachten dat ik nog maar 26 was 8-) _O-
pi_99900816
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja, en dat ze dachten dat ik nog maar 26 was 8-) _O-
:D *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_99900824
Ouderen is iig niet de doelgroep waarmee ik later fulltime wil werken, dat weet ik wel. Want behalve de mooie gesprekken, zijn er ook een hoop zeurkousen waar ik niet zo goed mee om kan gaan :)
Misschien dat ik dan nog vrijwilligerswerk naast m'n normale baan wil gaan doen met een oudere. Ik lees nu ook vacatures voor vrijwilligerswerk hier in de buurt.
quote:
Een keer per 1 a 2 weken met een cliënt gaan wandelen en samen gezellig een kopje koffie drinken samen.
Dat lijkt me dan wel weer leuk om af en toe te doen.
pi_99901481
Ow echt he, Sjefke ligt op mn benen en Sawyer speelt met zn staart, en Sjefke kijkt zo naar mij:
" }:| Mooooowooowooowoowowowowowowowooooooooooooooooow! }:| "
Ja knuppel, BIJT HEM DAN OFZO! :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_99901525
Een neef van m'n vader die is naar z'n pensioen vrijwilligerswerk gaan doen in het verzorgingshuis.
Doet daar dagopvang, vindt ie geweldig.

En ons pupje is gekozen. *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')