quote:Op maandag 25 juli 2011 16:36 schreef Maver24 het volgende:
Moet er absoluut komen. Top dat je deze poll heb geopend. Zat er gister ook al aan te denken voor een poll
Dan haal je ze uit je Active Topics.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:59 schreef vosss het volgende:
Ik heb nee gestemd omdat ik nu al helemaal debiel wordt van al die tdf topics
Volledig mee eens. Probeer het uit en je ziet vanzelf of het een succes wordt. De echte liefhebbers hebben er denk ik wel behoefte aan. TDF zal altijd de populairste ronde blijven (want het is een heel circus en krijgt veel meer mediaandacht).quote:Op maandag 25 juli 2011 22:47 schreef RemcoW23 het volgende:
Ja, dat is veel overzichtelijker. Dit TdF-forum was geweldig, al zal niet iedere mod het daar mee eens zijn. Het liep ook prima.
De topics van een VUE of GIR (of hoe je het af wil korten) zullen alleen minder hard lopen denk ik. Probeer het uit met de Vuelta en kijk of het veel volgers trekt, anders kun je er altijd nog mee stoppen. De TdF loopt wel, dat is het probleem niet want daar komt het grote publiek op af.
Trouwens, je stem beargumenteren kan geen kwaad, kunnen de admins er ook iets mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |