SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze week kijken of we de priester vast kunnen leggen; en trouwen voor wet (en ondertrouw) regelen en DJ vragenRest kan dan na het vast zetten van de zaal
*blij is*No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
Gisteren trouwlocatie bezocht! Het is prachtig
28 april 2012 een optie genomen
Foto van de zaalWOW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze week kijken of we de priester vast kunnen leggen; en trouwen voor wet (en ondertrouw) regelen en DJ vragenRest kan dan na het vast zetten van de zaal
*blij is*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Foto van de zaalHeel mooi die zaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze week kijken of we de priester vast kunnen leggen; en trouwen voor wet (en ondertrouw) regelen en DJ vragenRest kan dan na het vast zetten van de zaal
*blij is*En het zal wel spannend worden nu het regelen écht begonnen is.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja heeeeel erg ! En vooral omdat we nu eigenlijk een maand eerder trouwenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel mooi die zaal.En het zal wel spannend worden nu het regelen écht begonnen is.
Foto van de zaalWooow wat spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze week kijken of we de priester vast kunnen leggen; en trouwen voor wet (en ondertrouw) regelen en DJ vragenRest kan dan na het vast zetten van de zaal
*blij is*!
Ik hou van onze 2e woonkamer (lees: zolder)Once in a while, I just wanna dance and feel good
Thanks Tquote:Op maandag 25 juli 2011 08:41 schreef tliciouz het volgende:
Laat ik mijn gezicht ook maar weer eens zien! Priem wat een geweldige zaal, die kandelaars!
En Debsterr nog gefeliciteerd met jullie huisje!
quote:
na 3 rupturen alles tot het vlees gekortwiektquote:Op maandag 25 juli 2011 11:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat heb je gedaan?
En gelukkig heb je je make-up om op te storten tegenwoordig
Klinkt gezellig.quote:
Ai! Maar wel begrijpelijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
na 3 rupturen alles tot het vlees gekortwiekt
ik wil niet eens echt lang-lange nagels, vind het lelijk staan bij mij. Maar een 3-4 mm wit randje is primaquote:Op maandag 25 juli 2011 12:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja bij jou wel?
Ik ben al een jaar aan het laten groeien maar het resultaat is nog steeds bedroevend
quote:Dear PayPal Costumer,
It has come to our attention that your PayPalŽ account information needs to be updated as part of our continuing commitment to protect your account and to reduce the instance of fraud on our website. If you could please take 5-10 minutes out of your online experience and update your personal records you will not run into any future problems with the online service.
However, failure to update your records will result in account suspension. Please update your records before July 30, 2011
Once you have updated your account records, your PayPalŽ account activity will not be interrupted and will continue as normal.
Click here to update your PayPal account information
Ikke! Wil er nog 2, eigenlijk.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Iemand die nog wat bij nailsupplies mee wilt bestellen?
ik aubquote:Op maandag 25 juli 2011 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Iemand die nog wat bij nailsupplies mee wilt bestellen?
ongeveer een week vanaf moment van verzendenquote:Op maandag 25 juli 2011 20:20 schreef Dragonberry het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voor een bestelling van Nailsupplies wordt bezorgt?
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 juli 2011 21:23 schreef milka82 het volgende:
Jeeeeej,ik wordt oom! Oftewel,mijn schoonzusje krijgt een jongetje! Heb mijn nagels met ' what's with the cattitude' gelakt,geheel in stijl dus.
gefeliquote:Op maandag 25 juli 2011 21:23 schreef milka82 het volgende:
Jeeeeej,ik wordt oom! Oftewel,mijn schoonzusje krijgt een jongetje! Heb mijn nagels met ' what's with the cattitude' gelakt,geheel in stijl dus.
wooow Puckzzzquote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:47 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
Hi Ladies!
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Met mij gaat het super! Heb lekker vakantie, woon in mijn flatje en zaterdag komt SQ met vriendin mijn Duiveltje brengen. (sorry SQ, ik heb 'm omgedoopt)
En uit heel onverwachte hoek heb ik ineens last van vlinders.maar wel fijn, lekker rustig aan
Ik vind het fijn spulquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
nice puckzzz!
zijn er mensen hier die tevreden zijn met opi dip dry?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |