isquote:Op zondag 24 juli 2011 20:42 schreef Paul het volgende:
Doe ons een lol en laat wat van je geweldige uitspraken horen aan ons2
HOOOOOOOOO DAAR ISSIEquote:Op zondag 24 juli 2011 20:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuk zo'n topic. Ik voel wel een soortement van tweespalt. Ja.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puur qua uitstraling, taalkunde en mimiek zijn ze een zegen voor hun club. Voetbaltechnisch gezien maak ik me zorgen deze entiteiten des gelds.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:47 schreef Paul het volgende:
Bansheeboy wat is je mening over de Koemans bij FC Utrecht en feyenoord?²
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:48 schreef weerstandje het volgende:
Jat me tekst nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Puur qua uitstraling, taalkunde en mimiek zijn ze een zegen voor hun club. Voetbaltechnisch gezien maak ik me zorgen deze entiteiten des gelds.
Random woord: stuitje²
Ik kan niet naar die persoon (man/vrouw, wie weet?) kijken zonder kotsneigingen. Sorry.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:07 schreef Falco het volgende:
Hey BSB, heb je ook nog een mening over Marc Marie Huybregts?
valt me weer tegen van jequote:Op zondag 24 juli 2011 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan niet naar die persoon (man/vrouw, wie weet?) kijken zonder kotsneigingen. Sorry.²
Ik ben eerlijk.quote:
Ik kan het goed met je vinden. Volgens mij treffen we elkaar geregeld in NWS. We doen het daar aardig samen.quote:
Inderdaad, hij heeft de auteursrechten geschonden. Nu gaat hij er met de miljoenen vandoor die jij anders aan die tekst had verdiend! PAK HEMquote:
Dat dacht ik. Kusjequote:Op zondag 24 juli 2011 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan het goed met je vinden. Volgens mij treffen we elkaar geregeld in NWS. We doen het daar aardig samen.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |