NeonPanda hoezoquote:Op zondag 24 juli 2011 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Simons, onder welke naam troll jij op het TOR forum dan?
pre-orders waren de 21ste.quote:
We wachten al meer dan 4 jaar ofzoquote:Op zondag 24 juli 2011 20:15 schreef captainkid het volgende:
Ok.
Omdat de eerste tekst in dit topic "the wait is over" is.
Ooooh, jij bent een kloon?quote:
En hoequote:Op zondag 24 juli 2011 21:07 schreef Killaht het volgende:
Hebben jullie ook Knights of the Republic gespeeld?
Deel 1 2x uitgespeeld, light en darkside.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:07 schreef Killaht het volgende:
Deel 1 een keer of 6 uitgespeeld, deel 2 een keer of 6 aan begonnen en niet eens van de eerste planeet afgekomen... weet niet waar het aan lag maar die greep me niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:07 schreef Killaht het volgende:
Peragus is inderdaad gruwelijk saai, maar daarna wordt het spel alweer leukerquote:Op zondag 24 juli 2011 22:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Deel 1 een keer of 6 uitgespeeld, deel 2 een keer of 6 aan begonnen en niet eens van de eerste planeet afgekomen... weet niet waar het aan lag maar die greep me niet.
Deel 1 zo'n 9,5 keer, deel 2 een keertje of 5 geloof ik.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:07 schreef Killaht het volgende:
Vond zelf de easter egg wel grappig waar Atton in de gevangenis een heel verhaal afsteekt over hoe hij eigenlijk in Jedi Knight zou zitten, maar dat zijn impressario dat niet geregeld kreegquote:Op zondag 24 juli 2011 22:11 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Peragus is inderdaad gruwelijk saai, maar daarna wordt het spel alweer leuker
Maar verder is dat eindeloze gevecht tegen mining droids met irritante muziek echt gruwelijk saaiquote:Op zondag 24 juli 2011 23:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vond zelf de easter egg wel grappig waar Atton in de gevangenis een heel verhaal afsteekt over hoe hij eigenlijk in Jedi Knight zou zitten, maar dat zijn impressario dat niet geregeld kreeg
Is het nodig dat je Knights hebt gespeeld, om dit spel te kunnen spelen. Ik bedoel qua verhaallijn en vervolg.quote:
Denk het niet. Het is handig voor het achtergrond verhaal, maar ik denk dat er in TOR genoeg uitgelegd gaat worden dat je het niet nodig hebt.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:34 schreef Killaht het volgende:
[..]
Is het nodig dat je Knights hebt gespeeld, om dit spel te kunnen spelen. Ik bedoel qua verhaallijn en vervolg.
Volgens mij is het gewoon een los staand verhaal.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:34 schreef Killaht het volgende:
[..]
Is het nodig dat je Knights hebt gespeeld, om dit spel te kunnen spelen. Ik bedoel qua verhaallijn en vervolg.
Denk dat het handig is om even die timeline te bekijken op de TOR site.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:34 schreef Killaht het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:43 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een los staand verhaal.
HK-47quote:Op maandag 25 juli 2011 11:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Was volgens mij al gehint dat AK-47 erin zat?
Ze zou zomaar een achter-achterkleindochter kunnen zijn van Revan en Bastillaquote:Op maandag 25 juli 2011 11:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Natuurlijk kom je denk ik wel wat dingen tegen als cameo's, geschiedenis, familieleden. Zoals Satele Shan kan best weleens familie zijn van Bastila
Sommige droids kunnen trouwens ook weleens een lange tijd meegaan...
Wisten ze de totaalprijs al bij de MM? Wel raar dat de pre-order kit bij de MM 5 euro goedkoper is dan bij de Bart Smit...quote:Op maandag 25 juli 2011 12:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze zou zomaar een achter-achterkleindochter kunnen zijn van Revan en Bastilla
Tevens, ik heb volgens mij juist de pre-order van de CE bij de media markt gepreorderdik kreeg op papier een pre-order mee voor The old Republic en de verkoper zei expliciet dat het om de CE ging, maar de prijs is 15 euro en ze zouden gewoon van die lege hoesjes moeten krijgen voor de pre-orders. Dus ik vermoed dat ik morgen de pre-order van de CE kan komen afhalen
Dit was al geconfirmed.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Satele Shan kan best weleens familie zijn van Bastila
Waarom? winkel kan die prijs zelf bepalen. Wat BS en MM verder hanteren moeten ze denk ik gewoon zelf weten, zolang ze maar zeker zijn dat je de game ook echt bij hun haalt.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Wisten ze de totaalprijs al bij de MM? Wel raar dat de pre-order kit bij de MM 5 euro goedkoper is dan bij de Bart Smit...
Mja, ik had verwacht dat ze de prijs op de CE zelf zouden bepalen en niet op de preorder kitjes.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom? winkel kan die prijs zelf bepalen. Wat BS en MM verder hanteren moeten ze denk ik gewoon zelf weten, zolang ze maar zeker zijn dat je de game ook echt bij hun haalt.
Maar Knights was geen MMORPG toch?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Natuurlijk kom je denk ik wel wat dingen tegen als cameo's, geschiedenis, familieleden. Zoals Satele Shan kan best weleens familie zijn van Bastila
Sommige droids kunnen trouwens ook weleens een lange tijd meegaan...
Klopt, een RPG.quote:
Ik gok maar dat het 10% is, ik weet echt niet wat de CE gaat kostenquote:Op maandag 25 juli 2011 12:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Mja, ik had verwacht dat ze de prijs op de CE zelf zouden bepalen en niet op de preorder kitjes.
Nice, tnx. Zal het vanavond doornemen.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:48 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Klopt, een RPG.
Hier is het verhaal van deel 1 te lezen
http://starwars.wikia.com(...)_of_the_Old_Republic
En hier van deel 2
http://starwars.wikia.com(...)c_II:_The_Sith_Lords
Reken maar op minimaal 130 euro.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik gok maar dat het 10% is, ik weet echt niet wat de CE gaat kosten
Ze beginnen met ong. 19 á 20 planeten.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:05 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja die '500 worlds' werd met nogal een kwinkslag gezegd tijdens de SDCC pers conferentie... dat ie gemaakt wordt voor tig jaar was wel de intentie (maar goed, wanneer is dat niet?)
Wat een nieuwsbericht zeg... Zoiets werd tijdens de presentatie overduidelijk voor de grap gezegd.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:02 schreef Morthill het volgende:
http://www.pconly.nl/nieu(...)c_moet_decennia_mee/
De game moet nog mee tot 2025dan moeten er 500 werelden in het heelal zijn om te verkennen. BioWare is wel heel optimistisch.
Ik was gestopt met kijken nadat de Gamespot-versie crashte op 19 minutenquote:Op maandag 25 juli 2011 18:05 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja die '500 worlds' werd met nogal een kwinkslag gezegd tijdens de SDCC pers conferentie... dat ie gemaakt wordt voor tig jaar was wel de intentie (maar goed, wanneer is dat niet?)
Verwachte release date.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:44 schreef Morthill het volgende:
pre-order van de collector's edition staat klaar voor mij bij de media markt
geen flauw idee, ik kreeg gewoon telefoontje dat ik mijn pre-order mag komen ophalenquote:
Dat Empire vs Republic maakt me niks uitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:26 schreef Morthill het volgende:
Empire staat op 16 tegen 15 voor Republic
Dan komt er toch een PvE clan en een PvP clan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:03 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat Empire vs Republic maakt me niks uit
Maar ik wil wel dat we een PVP clan worden
Maak ook even een unit poll.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:03 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat Empire vs Republic maakt me niks uit
Maar ik wil wel dat we een PVP clan worden
Dacht het niet neequote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:08 schreef Altron het volgende:
Even een vraagje.
Bij bol.com was alleen deze nog maar beschikbaar :
Star Wars: The Old Republic Limited Pre-Order Edition
Hier zitten zeker geen extra's bij ?
En dan doel ik op de volgende items :
Flare Gun
Training Droid
HoloDancer
HoloCam
STAP
Had deze bij bol.com gereserveerd.quote:
Wat voor gratis ingame items..?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:33 schreef Altron het volgende:
[..]
Had deze bij bol.com gereserveerd.
En had bij bartsmit de collectors edition besteld.
Dus die van bol.com nu maar gecanceled.
Bedankt voor de info Morthill![]()
Wil toch wel graag die extra ingame items hebben
http://www.swtor.com/preorderquote:
Heb het niet over gratis items gehadquote:
Meh, die items zijn ook weer niet zoveel toegevoegde waarde. Wat wordt de maandelijkse kosten voor gametime.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:44 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.swtor.com/preorder
En zo gratis zijn ze niet... Ik heb nu bijv een preorder voor de normale versie zonder die items voor 32 euro. De digital deluxe die deze 'gratis' items wel bevat kost 80 euro...
Toch nog wel een betere compromis dan de 150 euro die je dan betaald voor de collectors edition.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:44 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.swtor.com/preorder
En zo gratis zijn ze niet... Ik heb nu bijv een preorder voor de normale versie zonder die items voor 32 euro. De digital deluxe die deze 'gratis' items wel bevat kost 80 euro...
Weten ze nog niet maar een developer zei erover dat we niets vreemds hoefde te verwachten kwa prijs.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:53 schreef Killaht het volgende:
[..]
Meh, die items zijn ook weer niet zoveel toegevoegde waarde. Wat wordt de maandelijkse kosten voor gametime.
Wow koste volgens mij 12 euro per maand, maar dat is een tijd geleden dat ik dat gespeeld heb.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Weten ze nog niet maar een developer zei erover dat we niets vreemds hoefde te verwachten kwa prijs.
Dus geen 20 euro per maand ofzo.
Waarschijnlijk meer rond het gemiddelde van 13 á 15 maybe maximaal (even vergeten wat WoW kostte maar iets in die richting dus)
als je een jaarabonnement nam ja, maar als je per maand betaalt is het volgens mij gewoon 14-15 euroquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:14 schreef Killaht het volgende:
[..]
Wow koste volgens mij 12 euro per maand, maar dat is een tijd geleden dat ik dat gespeeld heb.
Ja, dat nam ik altijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:26 schreef rednitro het volgende:
Wow was 12/13¤ als je per 3 maanden nam.
Nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Waarom kiezen er zoveel mensen voor PvE?
Het is toch veel leuker om gewoon tegen players te vechten?
Wanneer ik daar voor kies wel ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Waarom kiezen er zoveel mensen voor PvE?
Het is toch veel leuker om gewoon tegen players te vechten?
Voor ieder wat wils.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:55 schreef JediSimons het volgende:
Ik ga echt niet op een PVE galaxy spelen.Beetje saai langs elkaar heen lopen. Wat snappen mensen niet aan Star Wars of World of Warcraft
Mensen die zeuren over ''eindeloos'' ganken. Overdreven gedoe.![]()
Mensen die zich laten gankenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wanneer ik daar voor kies wel ja.
Dat eindeloze ganken op pvp servers is geen hol aan. (mijn mening)
Dat lag dus aan de server et cetera bij World of Warcraft of dat wel of niet "overdreven gedoe" was.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:55 schreef JediSimons het volgende:
Ik ga echt niet op een PVE galaxy spelen.Beetje saai langs elkaar heen lopen. Wat snappen mensen niet aan Star Wars of World of Warcraft
Mensen die zeuren over ''eindeloos'' ganken. Overdreven gedoe.![]()
Als dit ook echt zo is ben ik ook voor een PvP serverquote:I'm a PvE player, but my guild will be on a PvP server, how can I be successful on the PvE content and how will PvP interact?
A: Enemy players can't just hang around at choke points for your character to stop you from playing and camp, but you need to stay aware of the fact you will get ganked.
Dat op zichzelf zegt erg weinig natuurlijk. als EA-games altijd slecht gepre-orderd worden is het niet indrukwekkendquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Moet je dit eens lezen
http://uk.pc.ign.com/articles/118/1184316p1.html
Met het aantal subscribers gaat het niet tegenzitten!
Snelst gepre-orderde game van EA ooit!
Er zit soms echt zo'n enorm verschil in kwaliteit in de animaties en cutscenes. Belachelijk.quote:
Dik 200.000 stuks gepreorderd dus, geen idee of dat veel is of weinig alleenquote:The company also said it had it had sold 200,000 pre-orders of its highly anticipated massive multiplayer game, "Star Wars: The Old Republic," since the game became open for reservations last week.
"We're well over 200,000 pre-orders in the first five or six days. From an EA perspective, that is significantly greater than any other EA title we've ever had in the first week,"
Jedi Knight omdat ik denk dat dat de 'main story' is en daar wil ik ook mee beginnenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:34 schreef Killaht het volgende:
Poll: Met welke character ga jij beginnen
• Trooper
• Smuggler
• Jedi Knight
• Jedi Consular
• Bounty Hunter
• Sith Warrior
• Imperial Agent
• Sith Inquisitor
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
200.000 binnen een week is heel veelquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dik 200.000 stuks gepreorderd dus, geen idee of dat veel is of weinig alleen
Dat is dus gemiddeld 17miljoen verdient in een paar dagen tijd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dik 200.000 stuks gepreorderd dus, geen idee of dat veel is of weinig alleen
Ik zit heel erg te twijfelen tussen "good"quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:42 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Jedi Knight omdat ik denk dat dat de 'main story' is en daar wil ik ook mee beginnen
Ik denk dat er juist ontzettend veel Bounty Hunters en Jedi in het begin zullen zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Bounty Hunter, verwacht teveel Jedi's in het begin en de BH lijkt me ook wel een hele leuke class.
Ja maar dat zal ook gelden voor de Sith Warrior denk ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat er juist ontzettend veel Bounty Hunters en Jedi in het begin zullen zijn.
Ik denk dat je bij character creation een Star Wars naam moet pakken, zoals in Lotroquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:45 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik zit heel erg te twijfelen tussen "good"and "evil"
.
Mede omdat ik the force unleashed heb gespeeld :p Maar Jedi trekt denk ik toch net wat meer.
BTW, mijn game naam wordt ook mijn FoK! naam.
Is dat zo?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij character creation een Star Wars naam moet pakken, zoals in Lotro
ja, winstgevend over hoeveel tijd? Dat is niet binnen een maand verdiend.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:43 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
200.000 binnen een week is heel veel
Ze zeiden dat bij 500.000 subscribers het spel winstgevend is
Wat een lame crap is datquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:53 schreef Ceased2Be het volgende:
En dus net als in Lotro alle mogelijke varianten krijgt van de bekende namen.
Ik heb een elf genaamd Duplolas
Een nobele Jedi Knight Killaht noemen, doe het nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:45 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik zit heel erg te twijfelen tussen "good"and "evil"
.
Mede omdat ik the force unleashed heb gespeeld :p Maar Jedi trekt denk ik toch net wat meer.
BTW, mijn game naam wordt ook mijn FoK! naam.
Uiteraard.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:49 schreef Killaht het volgende:
Hoe gaan ze het eigenlijk doen qua raids e.d. heb je ook een soort Tank net als in Wow of bepaalde formatie.
Jedi Guardians, Sith Juggernaut, Vanguard en Powertech zijn de tanks in dit spelquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:49 schreef Killaht het volgende:
Hoe gaan ze het eigenlijk doen qua raids e.d. heb je ook een soort Tank net als in Wow of bepaalde formatie.
Sith Inquisitor -> Assasin en Jedi Counsular -> Shadow hebben ook complete tank trees, die zullen dus ook tank kunnen worden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:51 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Jedi Guardians, Sith Juggernaut, Vanguard en Powertech zijn de tanks in dit spel
Iedereen tankenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:52 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Sith Inquisitor -> Assasin en Jedi Counsular -> Shadow hebben ook complete tank trees, die zullen dus ook tank kunnen worden.
Ja, wat dan Obi ben laden. Misschien eerder mijn Sith Warriorquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:50 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Een nobele Jedi Knight Killaht noemen, doe het niet.
[..]
Uiteraard.
Ik begin met een Trooper -> Vanguard en ga als alt waarschijnlijk Sith Warrior -> Marauder.
6 van de 16 classes vind ik wel meevallenquote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij character creation een Star Wars naam moet pakken, zoals in Lotro
6 healers, 6 tanks en de overige 4 verdelen healer en dps?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:24 schreef Thormodo het volgende:
[..]
6 van de 16 classes vind ik wel meevallen.
Volgens mij zijn er ook 6 advanced classes met een healing tree.
Heb je misschien een kort overzicht welke classes voor wat zijn? Heb even op hun site gekeken, maar kwam er zo snel niet uit.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
6 healers, 6 tanks en de overige 4 verdelen healer en dps?
Er is veel overlap hequote:Op woensdag 27 juli 2011 12:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
6 healers, 6 tanks en de overige 4 verdelen healer en dps?
Thanksquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:00 schreef Thormodo het volgende:
http://www.swtor.com/info/systems/advanced-classes
Verschillende skill trees, maar hier een overzichtje waarvoor ze vooral bedoeld zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ohh, dit topic ga ik gelijk volgen. Kan niet wachten tot het spel uit komt.
[..]
Heb je misschien een kort overzicht welke classes voor wat zijn? Heb even op hun site gekeken, maar kwam er zo snel niet uit.
Hier staat dus een aantal fouten tussen (vooral het feit dat er niet staat dat Assassins en Shadows full-blown tanks kunnen zijn). Verder kun je als Jedi Guardian etc. gewoon puur DPS zijn. Je hebt namelijk 1 DPS tree, 1 Tank tree en één gezamenlijke tree. Zie de post op GoT:quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:08 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Verschillende skill trees, maar hier een overzichtje waarvoor ze vooral bedoeld zijn.
[...]
http://gathering.tweakers(...)ge/36351719#36351719quote:Jedi Guardian (mtank/mdps)
Jedi Sentinel (dps)
Jedi Shadow (mtank/mdps)
Jedi Sage (heal/rdps)
Smuggler Scoundrel (heal/rdps)
Smuggler Gunslinger (dps)
Trooper Vanguard (rtank/rdps)
Trooper Commando (heal/rdps)
Sith Warrior Juggernaut (mtank/mdps)
Sith Marauder (mdps)
Sith Inquisitor Sorcerer (heal/rdps)
Sith Inquisitor Assassin (mtank/mdps)
Bounty Hunter Powertech (rtank/rdps)
Bounty Hunter Mercenary (heal/rdps)
Imperial Agent Operative (heal/rdps)
Imperial Agent Sniper (rdps)
Ik was in WoW mage, heb andere classes nooit echt boeiend genoeg gevonden. Beetje van afstand keihard DPS'en, daar was ik wel van. Nadeel was dat ik regelmatig gewoon aggro had, omdat ik veel te veel damage deed en de tank de monsters niet kon vasthoudenquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:02 schreef JediSimons het volgende:
Ik denk dat ik sowieso de healer rol ga vervullen. Healen is het leukste.![]()
Mijn main zit trouwens in mijn eigen NL guild.
http://www.crimson-order.nl/
Als er mensen zijn die mee willen helpen dan hoor ik het wel.![]()
imperial agent sniper of bounty hunter mercenary it isquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:09 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Hier staat dus een aantal fouten tussen (vooral het feit dat er niet staan dat assassins en shadows full-blown tanks kunnen zijn). Zie de post op GoT:
[..]
http://gathering.tweakers(...)ge/36351719#36351719
Volgens mij kan die tabel nog veranderen (ik geloof dat het hele cyborg gebeuren bijv. nog onduidelijk was). Maar voor mijn Trooper hoop ik Cyborg te kunnen worden en anders human, want die andere twee trekken mij totaal niet voor een Trooper.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:13 schreef JediSimons het volgende:
Hebben jullie ook al besloten welke species jullie gaan nemen?
[ afbeelding ]
Volgens mij waren zijn de species zo goed als zeker nu. Behalve de Sith Pureblood voor Sith Inquisitor class. Valt niet echt samen met de Lore heb ik begrepen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:16 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Volgens mij kan die tabel nog veranderen (ik geloof dat het hele cyborg gebeuren bijv. nog onduidelijk was). Maar voor mijn Trooper hoop ik Cyborg te kunnen worden en anders human, want die andere twee trekken mij totaal niet voor een Trooper.
Als je 2 codes hebt heb je 2 accounts nodig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:52 schreef JediSimons het volgende:
Dus ik kan die code aan mijn neef geven?
Of is deze code weer gebonden aan die serial die je straks krijgt?![]()
Mijn main wordt trouwens Female Rattataki Sith Inquisitor
Op Fok ga ik Trooper of Imperial Agent spelen.
Darth Maul is ook een Zabrak toch?quote:
Hmmquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Trouwens apart ze zeiden dat je niet inquisitor - sith pureblood kon kiezen.
Fijn om te zien dat dat niet klopt.
Dat is dus nog één van de dingen die kan veranderen, daar waren ze nog niet uit.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Trouwens apart ze zeiden dat je niet inquisitor - sith pureblood kon kiezen.
Fijn om te zien dat dat niet klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik altijd DPS en getanked. Was altijd een combinatie, toen ik begon altijd DPS en later met dual spec op Wow ook gaan tanken. Op begeven moment alleen maar getanked, was guild tankquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dan wordt het misschien toch een sith warrior. Een keer een tank/dps class spelen kan ook wel eens leuk zijn.
Altijd alleen maar gehealed in andere mmo's.
Nou ja, eerst maar eens afwachten tot het spel te koop is, of tot dat ik op de beta kan komen.
Jup, een Zabrak vol met Sith Tattoosquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:21 schreef Killaht het volgende:
[..]
Darth Maul is ook een Zabrak toch?
Human Jedi it is for me. En Sith Zabrak of Pure.
Jedi consular en inquisitor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:39 schreef DustPuppy het volgende:
Wat zijn die healers in dit verhaal eigenlijk?
Nou met die Taral V Flashpoint zag ik wel dat de healers van groot belang warenquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Jedi consular en inquisitor.
Maar volgens mij heeft iedere klasse wel soort van heal mogelijkheden.
Bijv. smuggler en agent geloof ik hebben ook support heals.
Ik heb overigens nog geen beelden gezien waarbij ik dacht poeh poeh zonder dedicated healer red je het nooit.
Immers iedere klasse is een balans tussen selfheal/supportheal en damage.
Iedere klasse kan daardoor ook redelijk goed solo van alles ondernemen (mede dankzij dat je companions de rol van healer/tank/dps tot op zekere hoogte over kunnen nemen)
Zowel de Trooper/Consular als Smuggler en de Inquisitor/Bounty Hunter en Imperial Agent hebben een Healing tree die geschikt is voor flashpoints/operations.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Jedi consular en inquisitor.
Maar volgens mij heeft iedere klasse wel soort van heal mogelijkheden.
Bijv. smuggler en agent geloof ik hebben ook support heals.
Ik heb overigens nog geen beelden gezien waarbij ik dacht poeh poeh zonder dedicated healer red je het nooit.
Immers iedere klasse is een balans tussen selfheal/supportheal en damage.
Iedere klasse kan daardoor ook redelijk goed solo van alles ondernemen (mede dankzij dat je companions de rol van healer/tank/dps tot op zekere hoogte over kunnen nemen)
Ja en dit staat dus allemaal op de vorige pagina, dus waarom DustPuppy het nog een keer vraagt...quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zowel de Trooper/Consular als Smuggler en de Inquisitor/Bounty Hunter en Imperial Agent hebben een Healing tree die geschikt is voor flashpoints/operations.
Je hebt 8 character slots in totaal dus je kan ze allemaal uitproberen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:26 schreef DustPuppy het volgende:
Jedi Consular it is
Smuggler wil ook weleens proberen.
Ja, maar een paar zul je maar volledig kunnen levelen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:34 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Je hebt 8 character slots in totaal dus je kan ze allemaal uitproberen!
Het aantal slots is nog helemaal niet bepaald, noch bevestigd...quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:34 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Je hebt 8 character slots in totaal dus je kan ze allemaal uitproberen!
En waarom TheOddDutchguy zegt dat Consular en Inquisitor DE healers zijn....quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:32 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ja en dit staat dus allemaal op de vorige pagina, dus waarom DustPuppy het nog een keer vraagt...
Omdat ik te lui ben om te zoeken!quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:32 schreef Thormodo het volgende:
Ja en dit staat dus allemaal op de vorige pagina, dus waarom DustPuppy het nog een keer vraagt...
Dat soort shit doe ik nooit, ik zie wel waar mijn schip strand.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:11 schreef Killaht het volgende:
Wordt leuk weer al dat gedoe om de beste tree invulling te zoeken.![]()
Omdat ik begrepen heb dat dat nou eenmaal de soort van 'main healers" classes zijn of kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En waarom TheOddDutchguy zegt dat Consular en Inquisitor DE healers zijn....
Nou, maximale DPS of Dodge etc is best essentieel in een game zoiezo, zeker als je PvP gaat doen. Maarja, je zult het zoiezo kunnen resetten en de beste trees staan toch op info sites.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat soort shit doe ik nooit, ik zie wel waar mijn schip strand.Zijn dan ook meer van die figuren die het maximum level willen halen zonder ook maar één foutje te maken.
Kan respec doen maar hoe vaker hoe moeilijker en duurder het word.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:31 schreef Killaht het volgende:
[..]
Nou, maximale DPS of Dodge etc is best essentieel in een game zoiezo, zeker als je PvP gaat doen. Maarja, je zult het zoiezo kunnen resetten en de beste trees staan toch op info sites.
Check, ik wil spelen zoals ik het leuk vind en dan ga ik niet bij elke stap tot in detail plannen hoe ik verder ga. Meeste MMO's hebben toch het principe dat je je skills opnieuw kunt verdelen als je genoeg ingame credits neerlegt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat soort shit doe ik nooit, ik zie wel waar mijn schip strand.Zijn dan ook meer van die figuren die het maximum level willen halen zonder ook maar één foutje te maken.
In een paar dagen naar max. level racen en dan alleen nog maar klagen dat de endgame content zo mager is. Die mensen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:20 schreef RickoKun het volgende:
Dat verschilt ook weer per spel. Bij WoW wordt het duurder als je vaker een respec doet en dit bedrag wordt naar verloop van tijd weer minder. Bij Rift zijn de kosten van een respec alleen afhankelijk van welk level je bent en niet hoe vaak je respecced.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Kan respec doen maar hoe vaker hoe moeilijker en duurder het word.
Zit dus een addertje onder het gras wat nog niet omschreven is.
Wat ik schreef is al bevestigd voorTOR.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat verschilt ook weer per spel. Bij WoW wordt het duurder als je vaker een respec doet en dit bedrag wordt naar verloop van tijd weer minder. Bij Rift zijn de kosten van een respec alleen afhankelijk van welk level je bent en niet hoe vaak je respecced.
Ik hoop dat je bedoeld pre-order code voor early access anders word ik heul kwaad jongeuhquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:48 schreef rednitro het volgende:
Pre order via Bol ontvangen en ingevuld.
Kreeg gelijk een Beta invite via mail :S
Ok, had alleen nog maar gevonden dat het credits zou kosten, maar dat ze nog moesten bepalen hoe ze het precies gingen implementerenquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wat ik schreef is al bevestigd voorTOR.
Het zal meer dan credits zijn wat het zal kosten voor een respec op een gegeven moment.
Grapjequote:Ik hoop dat je bedoeld pre-order code voor early access anders word ik heul kwaad jongeuh
Ik kreeg er gelijk 4 mang.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:48 schreef rednitro het volgende:
Pre order via Bol ontvangen en ingevuld.
Kreeg gelijk een Beta invite via mail :S
In principe geen beta voor mij, zal de game toch moete spelen op de Gamescom, maar voor een preview is een uurtje, hooguit twee gamen meer dan genoeg.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:16 schreef JediSimons het volgende:
Zulen jullie überhaupt door de beta gaan als jullie een invite krijgen?
Ik bedoel, je spoiled wel een deel van het verhaal voor jezelf. De magie op de release date is dan wel een beetje weg. Volgens mij zou ik alleen een beetje gaan kloten met de character customization.
Moeilijk, moeilijk.
Als ik tijd heb wel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:16 schreef JediSimons het volgende:
Ik bedoel, je spoiled wel een deel van het verhaal voor jezelf. De magie op de release date is dan wel een beetje weg. Volgens mij zou ik alleen een beetje gaan kloten met de character customization.
Moeilijk, moeilijk.
In de poll gaan nu Jedi Knight en Sith Inquisitor gelijk opquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:36 schreef rednitro het volgende:
Ik zou waarschijnlijk alle classes uitproberen tot een level 10 ofzo.
Ik wil straks beginnen met een Jedi Knight, maar misschien veranderd dat nog wel.
Ging dat niet over de respec van de advanced class? Tenminste dat heb ik meegekregen via een Q&A. Die wilden ze de eerste keer relatief goedkoop maken en daarna een heel stuk duurder. Zo heb je dus de mogelijkheid om één keer makkelijk een andere advanced class te kiezen. Voor een tweede keer zul je dan veel meer moeite moeten doen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wat ik schreef is al bevestigd voorTOR.
Het zal meer dan credits zijn wat het zal kosten voor een respec op een gegeven moment.
Als ik word uitgenodigd voor de bèta ga ik gewoon een character spelen die ik zeker weten niet als één van mijn hoofdcharacters wil hebben, aan de andere zijde van waar ik mijn main wil hebben en dan bijvoorbeeld als dark side als ik zelf straks light side wil worden. Zodat ik dus zo min mogelijk content daarna nog een keer tegen kom. Verder waarschijnlijk alvast mijn Cyborg Trooper maken in de character customisation en zoquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:16 schreef JediSimons het volgende:
Moeilijk, moeilijk.
Brrrrr, iddquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:35 schreef Northside het volgende:
[..]
In een paar dagen naar max. level racen en dan alleen nog maar klagen dat de endgame content zo mager is. Die mensen.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Nieuwe mounts
Klaar om te fappen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oud nieuwsquote:
Wel een kanttekening dat dit nog niet de final designs zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Nieuwe mounts
Klaar om te fappen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil hier nog even wat aan toevoegen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Terecht ook ja, anders maken mensen weer Republic Troopers met als naam Darth Howl of zo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:09 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Wil hier nog even wat aan toevoegen.
Er zijn ook titles te verdienen tijdens het spel, zoals: Darth, Lord, Captain, Commander enz. die je voor je naam kan zetten. Ik denk dus daarom dat als je Darth in je naam wil zetten tijdens de character creation dat de naam niet geaccepteerd wordt.
Zou trouwens wel het beste zijn.
Die bestaat trouwens in de timeline van The Old Republic.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Terecht ook ja, anders maken mensen weer Republic Troopers met als naam Darth Howl of zo.
Doet me denken aan ditquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Terecht ook ja, anders maken mensen weer Republic Troopers met als naam Darth Howl of zo.
Ik weet het, hij kwam voor in Fatal Alliancequote:Op donderdag 28 juli 2011 00:16 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Die bestaat trouwens in de timeline van The Old Republic.
http://starwars.wikia.com/wiki/Darth_Howl
![]()
Ik las het net toevallig op Darth Hater.
http://darthhater.com/2011/05/18/faction-lore-the-dark-council/
Ik heb hem tot blz 40 ofzo geleden. Toen laten liggen. Deceived op de helft. Maar ook maandje geleden mee gestopt. Moet ze maar weer even oppakken. Toch wat te doen tot de release.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik weet het, hij kwam voor in Fatal AllianceBoek gelezen.
Deceived is lastig te leveren merk ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:43 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Ik heb hem tot blz 40 ofzo geleden. Toen laten liggen. Deceived op de helft. Maar ook maandje geleden mee gestopt. Moet ze maar weer even oppakken. Toch wat te doen tot de release.
Deceived was binnen 3 dagen verstuurd van bookdepository een maand geledenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Deceived is lastig te leveren merk ik
Dat komt gewoon van een tester af, dus niks is nog bevestigd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Alle races zijn nu bevestigd
Cyborg zit er ook bij
Human - All Classes
Zabrak - All Classes
Twi'lek - All Classes
Cyborgs - All Classes
Mirialan - TR, JK, JC, SM
Miraluka - JK, JC
Sith Pureblood - SW, SI
Rattataki - BH, IA, SW, SI
Chiss - BH, IA
Hmm, ok. Play.com heeft leveringsproblemen dan, want daar staat hij un al twee maanden op 'usually dispatched within 10 days'quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Deceived was binnen 3 dagen verstuurd van bookdepository een maand geleden
quote:Each Raid has 2 sizes, for 8 and 16 heroes, aswell as ajustable difficulty levels. The quality of the loot is based on the difficulty setting of the instance." After every bossfight EACH player gets a bag of Rewards", says Lead designer Gabe Amatangelo. "Inside that Bag you "can" ( as in possiblitly ) find class specific Items, or Badges which can be used to buy items. You don't have to fight for your rewards."
mwah korreltje zout maar erbij innemen.quote:
Opzet lijkt heel erg veel op WoW, i smell it.quote:
Bron? Op interviews op comic-con wisten ze nog te melden dat er helemaal nog niet beslist was hoe het lootsysteem precies zou gaan werken en dat badges voorlopig nog niet in de game zaten.quote:
Het komt uit een duits gamemagazine van een Q&A met een dev ik meen op comiccon.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:14 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Bron? Op interviews op comic-con wisten ze nog te melden dat er helemaal nog niet beslist was hoe het lootsysteem precies zou gaan werken en dat badges voorlopig nog niet in de game zaten.
Lijkt me wel nice, dat iedereen zeg maar een eigen loot raampie krijgt.quote:
Precies.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lijkt me wel nice, dat iedereen zeg maar een eigen loot raampie krijgt.
Niets vervelender dan 20x (zoals met WoW) dezelfde eindbaas te moeten verslaan omdat al je 'team' maten alles voor je neus weg grissen.
Of dat mensen gaan zitten kankeren dat je ninjaatquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lijkt me wel nice, dat iedereen zeg maar een eigen loot raampie krijgt.
Niets vervelender dan 20x (zoals met WoW) dezelfde eindbaas te moeten verslaan omdat al je 'team' maten alles voor je neus weg grissen.
Sure, geen idee of ik uitgebreid de mogelijkheid krijg ook echt vragen aan de devs te stellen. Persafspraken zijn soms een kwestie van 5 minuten game spelen en 1 vraag stellen, dat was althans met Mass Effect 2 twee jaar terug zo. Maar goed, dat zou voor TOR echt nergens op slaanquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef JediSimons het volgende:
Zou je ook iets kunnen vragen of de allegiance met de Light- of Dark Side gevolgen heeft op je uiterlijk? Bijvoorbeeld Dark Side spelers worden bleek en krijgen littekens. (net als in KOTOR.)
quote:Blog is verwijderd
Helaas, de blog op betacake.blogspot.com is verwijderd. Dit adres is niet beschikbaar voor nieuwe blogs.
quote:
quote:BetaCake
BetaCake is being moved to a new host. This will take a day or two before its complete. Thank you for your patience.
52 minutes ago
Ik dacht al ergens gehoord of gelezen te hebben dat dat niet het geval zal zijn, maar een bron kan ik je niet gevenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef JediSimons het volgende:
Zou je ook iets kunnen vragen of de allegiance met de Light- of Dark Side gevolgen heeft op je uiterlijk? Bijvoorbeeld Dark Side spelers worden bleek en krijgen littekens. (net als in KOTOR.)
Het heeft geen gevolgen behalve dat er rewards zijn als je bijv. puur dark / light / grey bent.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:56 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik dacht al ergens gehoord of gelezen te hebben dat dat niet het geval zal zijn, maar een bron kan ik je niet geven.
Beter doen ze dat welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:56 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik dacht al ergens gehoord of gelezen te hebben dat dat niet het geval zal zijn, maar een bron kan ik je niet geven.
Zou wel grappig zijn idd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:12 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Beter doen ze dat wel
Vond het altijd wel grappig als mensen in Kotor 2 ineens zeiden van Daaaamn what happened to your face?!
Hilarische ruzies zijn dat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:25 schreef Morthill het volgende:
Of dat mensen gaan zitten kankeren dat je ninjaatmage en warlock hebben nu eenmaal deels dezelfde eisen dus piss off loser
Ze kozen de races gewoon die het meeste op mensen lijken en gewoon engels kunnen spreken. Rodians, Duros en Wookiees kunnen dat niet volgens mij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:20 schreef Altron het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn idd.
Vind de keuzes uit verschillende rassen die je kan spelen ook nog steeds schraal , hopelijk doen ze daar nog wat aan..
Wat best lastig wordt als iedereen onverstaanbaar is in hetzelfde chatkanaalquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:30 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ze kozen de races gewoon die het meeste op mensen lijken en gewoon engels kunnen spreken. Rodians, Duros en Wookiees kunnen dat niet volgens mij.
Daarom en je hoort dan je eigen character nooit iets zeggen behalve ondertitelingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat best lastig wordt als iedereen onverstaanbaar is in hetzelfde chatkanaalWookiees kunnen sowieso geen Basic en geloof inderdaad dat Rodians en Duros er ook niet toe in staat zijn.
Dat zou het toch makkelijker maken voor eventuele expansions / extra content? Het kost je minder Voice Over.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:30 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ze kozen de races gewoon die het meeste op mensen lijken en gewoon engels kunnen spreken. Rodians, Duros en Wookiees kunnen dat niet volgens mij.
Sja , ik begrijp het ook wel omdat alles ingesproken is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:30 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
True , al heb je met Starwars wel heel veel toffe rassen die ze er nog in zouden kunnen stoppen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:05 schreef RickoKun het volgende:
Naja, nog altijd wel meer keuze dan met WoW.
KLopt ja... Of ze zouden al vanaf het begin mensen moeten inschakelen om Rodiaans (quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:11 schreef Altron het volgende:
[..]
True , al heb je met Starwars wel heel veel toffe rassen die ze er nog in zouden kunnen stoppen.
Ze hebben al veel races in het spel zitten die in hun eigen taal praten en waar ondertiteling bij staatquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
KLopt ja... Of ze zouden al vanaf het begin mensen moeten inschakelen om Rodiaans () te moeten praten met daaronder ondertitelingen ipv dat je engels hoort. Aangezien Han Solo volgens mij ook met Wookie kan praten toch?
Hehe inderdaadquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
KLopt ja... Of ze zouden al vanaf het begin mensen moeten inschakelen om Rodiaans () te moeten praten met daaronder ondertitelingen ipv dat je engels hoort. Aangezien Han Solo volgens mij ook met Wookie kan praten toch?
Twilek's en Sith Pureblood spreken gewoon Basic.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:22 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ze hebben al veel races in het spel zitten die in hun eigen taal praten en waar ondertiteling bij staatTwi'leks, Rodians, Duros, Wookiees, Jawas, Astromech Droids, Hutts, Ancient Sith, Trandoshans en nog meer
Niet alle Twi'leksquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Twilek's en Sith Pureblood spreken gewoon Basic.
De Twi'leks in TOR wel en daar gaat het om.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:55 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Niet alle Twi'leksKijk maar naar Kotor
En met Ancient Sith bedoel ik Darth Nihilus en die Sith Holocrons, volgens mij spreekt Khem Val in SWTOR deze taal ook maar weet niet zeker.
Dat stukje dat die engineers naar buiten werden gezogen was best wel evilquote:
Dan moeten ze een compleet nieuwe faction gaan toevoegenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:12 schreef LeaderRoel het volgende:
Met expansions zullen ze nog wel wat leuks toevoegen, misschien wel Mandalorians
Ze kunnen allemaal Basic en Twi'Leks doen dat omdat het gewoon handig is om te kunnen, maarook in het TOR-universum zullen ze niet allemaal Basic kunnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De Twi'leks in TOR wel en daar gaat het om.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
mwah korreltje zout maar erbij innemen.
zeer recent was het nog zo'n wijfke van bioware dat het permanent nu zo was dat boss loot dropped en dus niet zoals hier word omschreven.
quote:Stephen Reid
'Loot containers' (name is still a work in progress!) do indeed exist and are designed to alleviate the frustration some feel around high-level loot drops.
As it's currently implemented, at the end of a key encounter within an Operation, upon looting a high-level opponent, everyone in the Operations group will get an individual container which has a chance to give you a random piece of loot that's specific to your class. It could be part of an armor set, a weapon, and so on. If you don't get loot, you'll get commendations which can be used to purchase gear.
Please note, this feature is currently in Game Testing and may well be modified before launch.
Ja idd ik had het later min of meer zo teruggelezen ergens op het officiele forum.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:45 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat gaat dit per maand kosten eigenlijk?
Heet die linker toevallig Willemijn? Of is dit geen eigen makelijquote:
quote:
Enige wat ik gelezen heb is dat steven reid of hoe die kerel ook heet heeft gezegd dat de maandelijkse kosten niet "abnormaal" zouden zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
![]()
nee maar serieus, tientje? 15? 25? Ik heb het ze nog steeds niet vergeven dat 't een MMO geworden is.
Ze zouden zichzelf enigszins in de vingers snijden als ze het duurder gaan maken...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:22 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik gok erop dat ze de WoW prijzen als richtlijn aan houden; daarvan is bewezen dat het werkt iig.
Dat is me dan weer een beetje teveel van het goedequote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Of zoals Lotro een lifetime abbo systeem, eenmalig afkopen met 250 euro en daarna nergens meer op hoeven letten...
Denk niet dat ze dat gaan doen
Dat is de conclusie van de meeste idd incl. moi.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:19 schreef rednitro het volgende:
Lifetime subs zijn een voorbode voor een matig spel.
Ik verwacht dat EA het spel niet veel goeds zal doen.
Ik hoop dat de subs ook ongeveer 15 of lager zullen zijn. Anders wordt het een lastig verhaal.
117 of 18 euro per maand, het lijkt niet veel maar het gaat tegen mijn principe in omdat er voor te betalen.
Zo weiger ik ook 17 per maand neer te leggen voor Eredivisie live of 25 voor sport1, vind dat gewoon te veel.
Verder is nog steeds niet duidelijk of er gamecards via bijvoorbeeld bol.com te betellen zullen zijn.
Ik ga echt niet met een credit card zitten klooien.
Ik vond Wow een fijn spel omdat die wel gewoon gamecards hadden, ik hoop SW:tor ook.
Verder als goed kijkt naar alles rondom de game dan kom ik tot de conclusie dat het spel ge-released gaat worden tussen 20 Oktober en 10 November.
Ze hebben het over grootschalige beta testen in September.
Dat doe je alleen een paar weken voor launch.
Ze willen de game releasen voor de Amerikaanse holidays, dat is volgens mij rond begin November.
Een figuur van EA vertelde, in September doen we grote beta testen, als dat goed gaat kunnen we een release verwachten 4 tot 6 weken later.
vanaf eind September is dat dus tussen 31 Oktober en 15 November.
Ik verwacht iets eerder, tussen 15 Oktober en 10 November.
8 november komt MW3 uit, de allergrootste concurrent van EA.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat is de conclusie van de meeste idd incl. moi.
Maar moet wel zeggen dat bf3 op oct. 25 uitkomt.
Hopelijk heeft EA zoiets van meh andere doelgroep en releasen ze het.
Maar of ze tegen hun eigen producten in gaan concurreren is nog maar de vraag.
Bijna elke MMO heeft een abo van ongeveer 10-15 euro per maand gehad. Verwacht ook niet dat ze meer dan dat gaan vragen want dan prijzen ze zichzelf al uit de markt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:19 schreef rednitro het volgende:
Lifetime subs zijn een voorbode voor een matig spel.
Ik verwacht dat EA het spel niet veel goeds zal doen.
Ik hoop dat de subs ook ongeveer 15 of lager zullen zijn. Anders wordt het een lastig verhaal.
117 of 18 euro per maand, het lijkt niet veel maar het gaat tegen mijn principe in omdat er voor te betalen.
Zo weiger ik ook 17 per maand neer te leggen voor Eredivisie live of 25 voor sport1, vind dat gewoon te veel.
Verder is nog steeds niet duidelijk of er gamecards via bijvoorbeeld bol.com te betellen zullen zijn.
Ik ga echt niet met een credit card zitten klooien.
Ik vond Wow een fijn spel omdat die wel gewoon gamecards hadden, ik hoop SW:tor ook.
Idd ik hoop heel erg op ideal want dat zou... tja ideaal zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Bijna elke MMO heeft een abo van ongeveer 10-15 euro per maand gehad. Verwacht ook niet dat ze meer dan dat gaan vragen want dan prijzen ze zichzelf al uit de markt.
Hoop dat ze naast gamecards ook gewoon paypal of ideal zullen accepteren.
Ja maar EA ..ik weet niet hoe hun betaalsysteem werkt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:53 schreef Killaht het volgende:
Met WoW betaalde ik meestal gewoon online met iDeal, ideaal via account management.
Het enige wat je voor die 20 euro koopt is een garantie op een collector's edition. Je mag dus nog gewoon 130 euro betalen als je je preorder mag ophalen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:14 schreef Pixell het volgende:
Nog tips qua winkel voor de pre-order? Bol.com of beter ergens anders?
Ik zie bij Bol.com namelijk wat verwarring en bij e-plaza de collectors ed. voor maar 20e...klopt allemaal niet echt
Carequote:
Laat ze lekker... vraag me af welke MMO het anders doet met PvE en of het wel anders kan (en dan ook funtioneel is)... een andere grote MMO die ik gespeeld heb heeft ook alles waar die luitjes over lopen te zeiken en toch heeft/had het 12 miljoen active accounts...quote:Op zondag 31 juli 2011 23:37 schreef JediSimons het volgende:
Gameplaybeelden van the Old Republic
Die comments.
Er zijn er redelijk wat die het anders proberen te doen qua PvE en waar het ook functioneel is. Black Prophecy, DC Universe, Age of Conan en PlanetSide zijn bijv MMO's waar de combat heel erg anders. Alleen qua spel zelf is WoW in mijn ogen veel completer. Ik ben alleen die gameplay wel zat en had gehoopt dat TOR het anders had gedaan.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:48 schreef Downtime het volgende:
[..]
Laat ze lekker... vraag me af welke MMO het anders doet met PvE en of het wel anders kan (en dan ook funtioneel is)... een andere grote MMO die ik gespeeld heb heeft ook alles waar die luitjes over lopen te zeiken en toch heeft/had het 12 miljoen active accounts...
Ik ben juist de setting en wereld van WoW zat, de gameplay voldoet nog uitstekend wmb.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Er zijn er redelijk wat die het anders proberen te doen qua PvE en waar het ook functioneel is. Black Prophecy, DC Universe, Age of Conan en PlanetSide zijn bijv MMO's waar de combat heel erg anders. Alleen qua spel zelf is WoW in mijn ogen veel completer. Ik ben alleen die gameplay wel zat en had gehoopt dat TOR het anders had gedaan.
Allemaal reacties van gasten die nog nooit een mmo hebben aangeraakt , daar moet je geen aandacht aan geven.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:37 schreef JediSimons het volgende:
Gameplaybeelden van the Old Republic
Die comments.
Ik heb echt nog te weinig gezien om die laatste conclusie te kunnen ondersteunen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Mwah als ik die betacake.net Q&A moet geloven is het van 1 tot 50 op rails en linear.. singleplayer RPG.
Ik had eigenlijk juist gehoopt op een WoW (t werkt dus why break it) met een starwars setting en goed verhaal.
Nu heb je wel de setting en het verhaal, maar niet de open achtige wereld wat toch best altijd wel prettig voelde.
Het is vrij beperkt ondanks dat het "groot" lijkt.
Black Prophecy:quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:53 schreef Downtime het volgende:
@ Tain: Wat is er precies anders aan? want PvE is vaak niet zo bewegelijk in een MMO, wat ik heb ervaren.
Dat excuus van blizzard ook dat ze als andere optie anders zelf dingen voor x bedrag zouden zijn gaan verkopen..quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef JediSimons het volgende:
Even iets heel anders.
http://www.mmo-champion.c(...)arn-Real-Life-Money!
Wat vinden jullie van dit systeem? En wat als BioWare dit in SWTOR zou gaan implanteren?
Dit is echt alleen maar om hun eigen zakken te vullen helaas , en ze gebruiken het excuus '' dit is om chinese-farmers tegen te gaan '' ... yeah right..quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef JediSimons het volgende:
Even iets heel anders.
http://www.mmo-champion.c(...)arn-Real-Life-Money!
Wat vinden jullie van dit systeem? En wat als BioWare dit in SWTOR zou gaan implanteren?
Agree, als het even mogelijk is ga ik alleen op besloten servers spelen bij Diablo III, want ik heb geen zin om lastig gevallen te worden door mensen die op die manier spelenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:19 schreef Downtime het volgende:
Ben er totaal geen voorstander van, maar kan erger en dat is dat je met echt geld items kan kopen die ingame niet op een andere manier te verkrijgen zijn en je een voordeel geeft. Daarnaast zorg je, wat ook in het bericht staat, er voor dat het aantal goldfarmers vele malen groter zal worden.
Dat er mensen zijn die 20 euro voor een speciaal paardje ofzo neer willen leggen die net zo snel is als een afgetrapte pony in het spel moeten ze zelf weten. Maar heb er een hekel aan dat mensen met echt geld betere items kunnen kopen.
Door die speciale CE shop heeft Bioware/EA al een stapje in die richting gezet... Ondanks dat ik een CE heb gepreordered (mede vanwege die shop) vind ik niet dat er een voordeel uit gehaald mag worden. En aangezien er naast bling bling items (speciale mount etc, dat soort meuk) ook items met stats te koop zijn vind ik het niet kunnen dat je makkelijker/sneller/whatever aan bepaalde items kan komen omdat je er een paar euro meer voor neer heb gelegd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agree, als het even mogelijk is ga ik alleen op besloten servers spelen bij Diablo III, want ik heb geen zin om lastig gevallen te worden door mensen die op die manier spelenmaar ja, LAN is natuurlijk niet meer mogelijk
Blizzard is het echt aan het verpesten bij mij. Hopelijk gaat TOR niet diezelfde kant op (los van het LAN-gebeuren)
Snap echt totaal niet waar dat cynisme rond EA vandaan komtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:36 schreef JediSimons het volgende:
Nou, met EA aan het roer denk ik dat de mogelijkheid er wel is.
Daar heb je een punt, hopelijk geven de items niet te veel voordeel, want dat zou inderdaad gewoon zonde zijn. Zeker bij endgame content moet het gewoon alleen maar esthetisch zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:37 schreef Downtime het volgende:
[..]
Door die speciale CE shop heeft Bioware/EA al een stapje in die richting gezet... Ondanks dat ik een CE heb gepreordered (mede vanwege die shop) vind ik niet dat er een voordeel uit gehaald mag worden. En aangezien er naast bling bling items (speciale mount etc, dat soort meuk) ook items met stats te koop zijn vind ik het niet kunnen dat je makkelijker/sneller/whatever aan bepaalde items kan komen omdat je er een paar euro meer voor neer heb gelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |