NeonPanda hoezoquote:Op zondag 24 juli 2011 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Simons, onder welke naam troll jij op het TOR forum dan?
pre-orders waren de 21ste.quote:
We wachten al meer dan 4 jaar ofzoquote:Op zondag 24 juli 2011 20:15 schreef captainkid het volgende:
Ok.
Omdat de eerste tekst in dit topic "the wait is over" is.
Ooooh, jij bent een kloon?quote:
En hoequote:Op zondag 24 juli 2011 21:07 schreef Killaht het volgende:
Hebben jullie ook Knights of the Republic gespeeld?
Deel 1 2x uitgespeeld, light en darkside.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:07 schreef Killaht het volgende:
Deel 1 een keer of 6 uitgespeeld, deel 2 een keer of 6 aan begonnen en niet eens van de eerste planeet afgekomen... weet niet waar het aan lag maar die greep me niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:07 schreef Killaht het volgende:
Peragus is inderdaad gruwelijk saai, maar daarna wordt het spel alweer leukerquote:Op zondag 24 juli 2011 22:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Deel 1 een keer of 6 uitgespeeld, deel 2 een keer of 6 aan begonnen en niet eens van de eerste planeet afgekomen... weet niet waar het aan lag maar die greep me niet.
Deel 1 zo'n 9,5 keer, deel 2 een keertje of 5 geloof ik.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:07 schreef Killaht het volgende:
Vond zelf de easter egg wel grappig waar Atton in de gevangenis een heel verhaal afsteekt over hoe hij eigenlijk in Jedi Knight zou zitten, maar dat zijn impressario dat niet geregeld kreegquote:Op zondag 24 juli 2011 22:11 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Peragus is inderdaad gruwelijk saai, maar daarna wordt het spel alweer leuker
Maar verder is dat eindeloze gevecht tegen mining droids met irritante muziek echt gruwelijk saaiquote:Op zondag 24 juli 2011 23:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vond zelf de easter egg wel grappig waar Atton in de gevangenis een heel verhaal afsteekt over hoe hij eigenlijk in Jedi Knight zou zitten, maar dat zijn impressario dat niet geregeld kreeg
Is het nodig dat je Knights hebt gespeeld, om dit spel te kunnen spelen. Ik bedoel qua verhaallijn en vervolg.quote:
Denk het niet. Het is handig voor het achtergrond verhaal, maar ik denk dat er in TOR genoeg uitgelegd gaat worden dat je het niet nodig hebt.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:34 schreef Killaht het volgende:
[..]
Is het nodig dat je Knights hebt gespeeld, om dit spel te kunnen spelen. Ik bedoel qua verhaallijn en vervolg.
Volgens mij is het gewoon een los staand verhaal.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:34 schreef Killaht het volgende:
[..]
Is het nodig dat je Knights hebt gespeeld, om dit spel te kunnen spelen. Ik bedoel qua verhaallijn en vervolg.
Denk dat het handig is om even die timeline te bekijken op de TOR site.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:34 schreef Killaht het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:43 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een los staand verhaal.
HK-47quote:Op maandag 25 juli 2011 11:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Was volgens mij al gehint dat AK-47 erin zat?
Ze zou zomaar een achter-achterkleindochter kunnen zijn van Revan en Bastillaquote:Op maandag 25 juli 2011 11:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Natuurlijk kom je denk ik wel wat dingen tegen als cameo's, geschiedenis, familieleden. Zoals Satele Shan kan best weleens familie zijn van Bastila
Sommige droids kunnen trouwens ook weleens een lange tijd meegaan...
Wisten ze de totaalprijs al bij de MM? Wel raar dat de pre-order kit bij de MM 5 euro goedkoper is dan bij de Bart Smit...quote:Op maandag 25 juli 2011 12:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze zou zomaar een achter-achterkleindochter kunnen zijn van Revan en Bastilla
Tevens, ik heb volgens mij juist de pre-order van de CE bij de media markt gepreorderdik kreeg op papier een pre-order mee voor The old Republic en de verkoper zei expliciet dat het om de CE ging, maar de prijs is 15 euro en ze zouden gewoon van die lege hoesjes moeten krijgen voor de pre-orders. Dus ik vermoed dat ik morgen de pre-order van de CE kan komen afhalen
Dit was al geconfirmed.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Satele Shan kan best weleens familie zijn van Bastila
Waarom? winkel kan die prijs zelf bepalen. Wat BS en MM verder hanteren moeten ze denk ik gewoon zelf weten, zolang ze maar zeker zijn dat je de game ook echt bij hun haalt.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Wisten ze de totaalprijs al bij de MM? Wel raar dat de pre-order kit bij de MM 5 euro goedkoper is dan bij de Bart Smit...
Mja, ik had verwacht dat ze de prijs op de CE zelf zouden bepalen en niet op de preorder kitjes.quote:Op maandag 25 juli 2011 12:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom? winkel kan die prijs zelf bepalen. Wat BS en MM verder hanteren moeten ze denk ik gewoon zelf weten, zolang ze maar zeker zijn dat je de game ook echt bij hun haalt.
Maar Knights was geen MMORPG toch?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Natuurlijk kom je denk ik wel wat dingen tegen als cameo's, geschiedenis, familieleden. Zoals Satele Shan kan best weleens familie zijn van Bastila
Sommige droids kunnen trouwens ook weleens een lange tijd meegaan...
Klopt, een RPG.quote:
Ik gok maar dat het 10% is, ik weet echt niet wat de CE gaat kostenquote:Op maandag 25 juli 2011 12:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Mja, ik had verwacht dat ze de prijs op de CE zelf zouden bepalen en niet op de preorder kitjes.
Nice, tnx. Zal het vanavond doornemen.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:48 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Klopt, een RPG.
Hier is het verhaal van deel 1 te lezen
http://starwars.wikia.com(...)_of_the_Old_Republic
En hier van deel 2
http://starwars.wikia.com(...)c_II:_The_Sith_Lords
Reken maar op minimaal 130 euro.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik gok maar dat het 10% is, ik weet echt niet wat de CE gaat kosten
Ze beginnen met ong. 19 á 20 planeten.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:05 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja die '500 worlds' werd met nogal een kwinkslag gezegd tijdens de SDCC pers conferentie... dat ie gemaakt wordt voor tig jaar was wel de intentie (maar goed, wanneer is dat niet?)
Wat een nieuwsbericht zeg... Zoiets werd tijdens de presentatie overduidelijk voor de grap gezegd.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:02 schreef Morthill het volgende:
http://www.pconly.nl/nieu(...)c_moet_decennia_mee/
De game moet nog mee tot 2025dan moeten er 500 werelden in het heelal zijn om te verkennen. BioWare is wel heel optimistisch.
Ik was gestopt met kijken nadat de Gamespot-versie crashte op 19 minutenquote:Op maandag 25 juli 2011 18:05 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja die '500 worlds' werd met nogal een kwinkslag gezegd tijdens de SDCC pers conferentie... dat ie gemaakt wordt voor tig jaar was wel de intentie (maar goed, wanneer is dat niet?)
Verwachte release date.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:44 schreef Morthill het volgende:
pre-order van de collector's edition staat klaar voor mij bij de media markt
geen flauw idee, ik kreeg gewoon telefoontje dat ik mijn pre-order mag komen ophalenquote:
Dat Empire vs Republic maakt me niks uitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:26 schreef Morthill het volgende:
Empire staat op 16 tegen 15 voor Republic
Dan komt er toch een PvE clan en een PvP clan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:03 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat Empire vs Republic maakt me niks uit
Maar ik wil wel dat we een PVP clan worden
Maak ook even een unit poll.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:03 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat Empire vs Republic maakt me niks uit
Maar ik wil wel dat we een PVP clan worden
Dacht het niet neequote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:08 schreef Altron het volgende:
Even een vraagje.
Bij bol.com was alleen deze nog maar beschikbaar :
Star Wars: The Old Republic Limited Pre-Order Edition
Hier zitten zeker geen extra's bij ?
En dan doel ik op de volgende items :
Flare Gun
Training Droid
HoloDancer
HoloCam
STAP
Had deze bij bol.com gereserveerd.quote:
Wat voor gratis ingame items..?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:33 schreef Altron het volgende:
[..]
Had deze bij bol.com gereserveerd.
En had bij bartsmit de collectors edition besteld.
Dus die van bol.com nu maar gecanceled.
Bedankt voor de info Morthill![]()
Wil toch wel graag die extra ingame items hebben
http://www.swtor.com/preorderquote:
Heb het niet over gratis items gehadquote:
Meh, die items zijn ook weer niet zoveel toegevoegde waarde. Wat wordt de maandelijkse kosten voor gametime.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:44 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.swtor.com/preorder
En zo gratis zijn ze niet... Ik heb nu bijv een preorder voor de normale versie zonder die items voor 32 euro. De digital deluxe die deze 'gratis' items wel bevat kost 80 euro...
Toch nog wel een betere compromis dan de 150 euro die je dan betaald voor de collectors edition.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:44 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.swtor.com/preorder
En zo gratis zijn ze niet... Ik heb nu bijv een preorder voor de normale versie zonder die items voor 32 euro. De digital deluxe die deze 'gratis' items wel bevat kost 80 euro...
Weten ze nog niet maar een developer zei erover dat we niets vreemds hoefde te verwachten kwa prijs.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:53 schreef Killaht het volgende:
[..]
Meh, die items zijn ook weer niet zoveel toegevoegde waarde. Wat wordt de maandelijkse kosten voor gametime.
Wow koste volgens mij 12 euro per maand, maar dat is een tijd geleden dat ik dat gespeeld heb.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Weten ze nog niet maar een developer zei erover dat we niets vreemds hoefde te verwachten kwa prijs.
Dus geen 20 euro per maand ofzo.
Waarschijnlijk meer rond het gemiddelde van 13 á 15 maybe maximaal (even vergeten wat WoW kostte maar iets in die richting dus)
als je een jaarabonnement nam ja, maar als je per maand betaalt is het volgens mij gewoon 14-15 euroquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:14 schreef Killaht het volgende:
[..]
Wow koste volgens mij 12 euro per maand, maar dat is een tijd geleden dat ik dat gespeeld heb.
Ja, dat nam ik altijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:26 schreef rednitro het volgende:
Wow was 12/13¤ als je per 3 maanden nam.
Nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Waarom kiezen er zoveel mensen voor PvE?
Het is toch veel leuker om gewoon tegen players te vechten?
Wanneer ik daar voor kies wel ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Waarom kiezen er zoveel mensen voor PvE?
Het is toch veel leuker om gewoon tegen players te vechten?
Voor ieder wat wils.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:55 schreef JediSimons het volgende:
Ik ga echt niet op een PVE galaxy spelen.Beetje saai langs elkaar heen lopen. Wat snappen mensen niet aan Star Wars of World of Warcraft
Mensen die zeuren over ''eindeloos'' ganken. Overdreven gedoe.![]()
Mensen die zich laten gankenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wanneer ik daar voor kies wel ja.
Dat eindeloze ganken op pvp servers is geen hol aan. (mijn mening)
Dat lag dus aan de server et cetera bij World of Warcraft of dat wel of niet "overdreven gedoe" was.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:55 schreef JediSimons het volgende:
Ik ga echt niet op een PVE galaxy spelen.Beetje saai langs elkaar heen lopen. Wat snappen mensen niet aan Star Wars of World of Warcraft
Mensen die zeuren over ''eindeloos'' ganken. Overdreven gedoe.![]()
Als dit ook echt zo is ben ik ook voor een PvP serverquote:I'm a PvE player, but my guild will be on a PvP server, how can I be successful on the PvE content and how will PvP interact?
A: Enemy players can't just hang around at choke points for your character to stop you from playing and camp, but you need to stay aware of the fact you will get ganked.
Dat op zichzelf zegt erg weinig natuurlijk. als EA-games altijd slecht gepre-orderd worden is het niet indrukwekkendquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Moet je dit eens lezen
http://uk.pc.ign.com/articles/118/1184316p1.html
Met het aantal subscribers gaat het niet tegenzitten!
Snelst gepre-orderde game van EA ooit!
Er zit soms echt zo'n enorm verschil in kwaliteit in de animaties en cutscenes. Belachelijk.quote:
Dik 200.000 stuks gepreorderd dus, geen idee of dat veel is of weinig alleenquote:The company also said it had it had sold 200,000 pre-orders of its highly anticipated massive multiplayer game, "Star Wars: The Old Republic," since the game became open for reservations last week.
"We're well over 200,000 pre-orders in the first five or six days. From an EA perspective, that is significantly greater than any other EA title we've ever had in the first week,"
Jedi Knight omdat ik denk dat dat de 'main story' is en daar wil ik ook mee beginnenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:34 schreef Killaht het volgende:
Poll: Met welke character ga jij beginnen
• Trooper
• Smuggler
• Jedi Knight
• Jedi Consular
• Bounty Hunter
• Sith Warrior
• Imperial Agent
• Sith Inquisitor
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
200.000 binnen een week is heel veelquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dik 200.000 stuks gepreorderd dus, geen idee of dat veel is of weinig alleen
Dat is dus gemiddeld 17miljoen verdient in een paar dagen tijd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dik 200.000 stuks gepreorderd dus, geen idee of dat veel is of weinig alleen
Ik zit heel erg te twijfelen tussen "good"quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:42 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Jedi Knight omdat ik denk dat dat de 'main story' is en daar wil ik ook mee beginnen
Ik denk dat er juist ontzettend veel Bounty Hunters en Jedi in het begin zullen zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Bounty Hunter, verwacht teveel Jedi's in het begin en de BH lijkt me ook wel een hele leuke class.
Ja maar dat zal ook gelden voor de Sith Warrior denk ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk dat er juist ontzettend veel Bounty Hunters en Jedi in het begin zullen zijn.
Ik denk dat je bij character creation een Star Wars naam moet pakken, zoals in Lotroquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:45 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik zit heel erg te twijfelen tussen "good"and "evil"
.
Mede omdat ik the force unleashed heb gespeeld :p Maar Jedi trekt denk ik toch net wat meer.
BTW, mijn game naam wordt ook mijn FoK! naam.
Is dat zo?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij character creation een Star Wars naam moet pakken, zoals in Lotro
ja, winstgevend over hoeveel tijd? Dat is niet binnen een maand verdiend.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:43 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
200.000 binnen een week is heel veel
Ze zeiden dat bij 500.000 subscribers het spel winstgevend is
Wat een lame crap is datquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:53 schreef Ceased2Be het volgende:
En dus net als in Lotro alle mogelijke varianten krijgt van de bekende namen.
Ik heb een elf genaamd Duplolas
Een nobele Jedi Knight Killaht noemen, doe het nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:45 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik zit heel erg te twijfelen tussen "good"and "evil"
.
Mede omdat ik the force unleashed heb gespeeld :p Maar Jedi trekt denk ik toch net wat meer.
BTW, mijn game naam wordt ook mijn FoK! naam.
Uiteraard.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:49 schreef Killaht het volgende:
Hoe gaan ze het eigenlijk doen qua raids e.d. heb je ook een soort Tank net als in Wow of bepaalde formatie.
Jedi Guardians, Sith Juggernaut, Vanguard en Powertech zijn de tanks in dit spelquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:49 schreef Killaht het volgende:
Hoe gaan ze het eigenlijk doen qua raids e.d. heb je ook een soort Tank net als in Wow of bepaalde formatie.
Sith Inquisitor -> Assasin en Jedi Counsular -> Shadow hebben ook complete tank trees, die zullen dus ook tank kunnen worden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:51 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Jedi Guardians, Sith Juggernaut, Vanguard en Powertech zijn de tanks in dit spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |