Of hou op met "ik laat het hier echt bij" of ga weg uit 't topic dan..quote:Op zondag 24 juli 2011 20:14 schreef sandratb1963 het volgende:
En hier laat ik het echt bij!
Van de klant!
Goede avond,
dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
Ik heb u nooit kwaad willen aandoen. En geen gratis spullen willen hebben dat zeker niet.
Ik had idd beter moeten nadenken en het even moeten annuleren. Ok dat is geheel waar en dit heb ik niet gedaan. Excuus daarvoor.
Maar wat schieten we ermee op, dat ik nu de artikelen betaal, waarna ik ze na ontvangst weer terug stuur naar u en u het geld weer kan terug storten naar mij.
Dat is vooral voor u veel werk. Maar goed, ik vind het prima.
Ik wil u mijn oprechte excuus aanbieden en problemen tot een oplossing te komen, door van mijn kant een goede wil te tonen en u administratie betalen voor alle lasten.
Graag hoor ik van u.
ja, nu kan het werl.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:14 schreef sandratb1963 het volgende:
En hier laat ik het echt bij!
Van de klant!
Goede avond,
dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
Ik heb u nooit kwaad willen aandoen. En geen gratis spullen willen hebben dat zeker niet.
Ik had idd beter moeten nadenken en het even moeten annuleren. Ok dat is geheel waar en dit heb ik niet gedaan. Excuus daarvoor.
Maar wat schieten we ermee op, dat ik nu de artikelen betaal, waarna ik ze na ontvangst weer terug stuur naar u en u het geld weer kan terug storten naar mij.
Dat is vooral voor u veel werk. Maar goed, ik vind het prima.
Ik wil u mijn oprechte excuus aanbieden en problemen tot een oplossing te komen, door van mijn kant een goede wil te tonen en u administratie betalen voor alle lasten.
Graag hoor ik van u.
Dat zou terecht zijn, maar dat is volgens de wet niet het geval; alleen voor evt. incassokosten wellicht, maar kosten voor het bestellen van dit artikel mogen niet in rekening gebracht worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja, prima. Ik snap wel wat je bedoelt, maar TS zeurt hier dat ze iets moet betalen terwijl ze niks besteld heeft, en ze heeft gewoon wel besteld en niet geannuleerd, dus ze moet gewoon niet zeiken en voor de kosten opdraaien die gemaakt zijn. Laat de producten maar zitten, maar de administratiekosten e.d. zijn m.i. wel voor TS
Nee, mij ook niet. Zeker niet icm met hetgeen wat ze al op dr kerfstok heeftquote:Op zondag 24 juli 2011 20:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zou me he-le-maal niets verbazen als de wél verzonden bestelling niet is betaald
Dat mag ik natuurlijk niet zeggenMaar als in een periode van een week tijd naar verschillende leveranciers zulke emailtjes verstuurd worden, dan geeft dat - in combinatie met de reputatie van TS - op z'n minst te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |