Ook dat gaat gewoon niet lukken als we naar de demografie kijken.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:14 schreef Gulo het volgende:
[..]
Sowieso zal daar de ontkerkelijking waarschijnlijk ook wel inzetten. Mogelijk bedoelt hij 55% niet blanke Nederlanders.
Dat lijkt me wel. Zeker als de EU de grenzen nog verder op zet. Is een kwestie van speculeren natuurlijk. Maar als het zo doorgaat zou het me verbazen als het níet zo zou zijn eerlijk gezegd.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook dat gaat gewoon niet lukken als we naar de demografie kijken.
Dan zou ik als ik jou was toch maar eens even gaan kijken op de site van het CBSquote:Op zondag 24 juli 2011 19:32 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Zeker als de EU de grenzen nog verder op zet. Is een kwestie van speculeren natuurlijk. Maar als het zo doorgaat zou het me verbazen als het níet zo zou zijn eerlijk gezegd.
Dat heeft geen zin. Zoals ik al zei zijn er tal van factoren die je dit soort dingen niet over 40 jaar kunnen laten voorstellen. Zie bijvoorbeeld het eerder genoemde open stellen van de grenzen door de EU.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was toch maar eens even gaan kijken op de site van het CBS.
Die kan je helpen om wat meer inzicht te krijgen in immigratie en emigratiecijfersquote:Op zondag 24 juli 2011 19:39 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin. Zoals ik al zei zijn er tal van factoren die je dit soort dingen niet over 40 jaar kunnen laten voorstellen. Zie bijvoorbeeld het eerder genoemde open stellen van de grenzen door de EU.
Voorts hanteert het CBS het begrip blanke Nederlander niet, dus ik zie niet in hoe de site van het CBS opheldering in dezen zou kunnen verschaffen.
Zoals?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die kan je helpen om wat meer inzicht te krijgen in immigratie en emigratiecijfers. Je roept nu dingen over de EU die nergens op slaan bijvoorbeeld.
Ha, juist wel. Hier in het Westen is de meerderheid van de jongeren al niet-Westers allochtoon. 3e generatie wordt niet meegerekend. Ik zou eens hier komen kijken op scholen en niet in Meppel of zo.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook dat gaat gewoon niet lukken als we naar de demografie kijken.
Bron? Of heb je die weer niet?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ha, juist wel. Hier in het Westen is de meerderheid van de jongeren al niet-Westers allochtoon.
Dude, naar wat voor programma's kijk jij?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ha, juist wel. Hier in het Westen is de meerderheid van de jongeren al niet-Westers allochtoon. 3e generatie wordt niet meegerekend. Ik zou eens hier komen kijken op scholen en niet in Meppel of zo.
Het klinkt als een kutvoorbeeld, maar vrijdag was er Hollands got Talent: GEEN ENKELE deelnemer die jong was, was blank. Geen 1!
In de grote steden (de grote 4) is het grootste deel van de jongeren tussen de 15 en 25 allochtoon, hoorde ik laatst op BNR.quote:
Omdat autochtone jongeren misschien gewoon simpelweg minder goed kunnen voetballen of andere ambities hebben, ja.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:48 schreef Gulo het volgende:
[..]
Verder heb je helemaal gelijk. Kijk ook naar Nederlands elftal onder de 17 etc, om een simpel voorbeeld te geven. De meesten van hen worden door het CBS gewoon als autochtoon aangemerkt.
Dat speelt mee ja. Het Nederland volleybal-team onder de 17 zal waarschijnlijk grotendeels blank zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Omdat autochtone jongeren misschien gewoon simpelweg minder goed kunnen voetballen of andere ambities hebben, ja.
Dat is iets anders dan "hier in het Westen is de meerderheid van de jongeren al niet-Westers allochtoon." Als het over feiten gaat ben jij/zijn jullie niet de sterkste, zoals wel vaker. Ik zie namelijk nog steeds geen getallen of andere bronnen.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:52 schreef Gulo het volgende:
[..]
In de grote steden (de grote 4) is het grootste deel van de jongeren tussen de 15 en 25 allochtoon, hoorde ik laatst op BNR.
In Amsterdam is sowieso al meer dan de helft allochtoon. Als dit nu al zo is, wat denk je dat er met het hele land over 40 jaar is?
Het "mooie" is dat het CBS de nakomelingen van deze allochtonen straks niet meer als allochtoon ziet. Alleen daarom al kan Du_ke het CBS absoluut niet gebruiken als bron om in te schatten of in 2050 meer dan 55% van Nederland dan bestaat uit niet-blanke Nederlanders.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:52 schreef Gulo het volgende:
[..]
In de grote steden (de grote 4) is het grootste deel van de jongeren tussen de 15 en 25 allochtoon, hoorde ik laatst op BNR.
In Amsterdam is sowieso al meer dan de helft allochtoon. Als dit nu al zo is, wat denk je dat er met het hele land over 40 jaar is?
Tot hoeveel generaties teruggaan is redelijk om iemand als allochtoon te benoemen. Uiteindelijk zijn we dat namelijk allemaal, maar ik neem aan dat we het hebben over niet-westerse, niet-blanke allochtonen?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:54 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dat speelt mee ja. Het Nederland volleybal-team onder de 17 zal waarschijnlijk grotendeels blank zijn.
Maar zoals gezegd, laatst hoorde ik op BNR dat het merendeel van de jongeren tussen de 15 en 25 in de grote steden allochtoon is.
http://www.elsevier.nl/we(...)eid-in-Amsterdam.htmquote:
quote:Jongeren
De aanwas van allochtonen heeft vooral plaats 'van onderop'. Onder twintigers en dertigers is het aantal allochtonen relatief hoog. Maar het grootste aandeel hebben zij in de leeftijdscategorie van nul tot veertien jaar. In deze groep is 62 procent allochtoon
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan "hier in het Westen is de meerderheid van de jongeren al niet-Westers allochtoon."
Het ging er over of in 2050 een x-percentage niet blanke Nederlander is.quote:Als het over feiten gaat ben jij/zijn jullie niet de sterkste, zoals wel vaker. Ik zie namelijk nog steeds geen getallen of andere bronnen.
niet door het CBS...quote:Op zondag 24 juli 2011 19:57 schreef Kingstown het volgende:
is en wiens familie hier 10 generaties woont, zal bij aanblik alleen al als allochtoon worden bestempeld.
Oh de 4 grote steden gelden niet als 'het Westen'?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat lul je dan over "het Westen"?
I know, maar CBS aside....mensen kijken om zich heen en voelen zich steeds meer in een niet-westerse samenleving terecht komen, doordat er steeds meer niet-blanken rondlopen. Dan kun je wel officiële cijfers er bij gaan halen, maar dat zegt niets.quote:
Dat Nederland en ook andere Europese landen zoals België, de UK, Frankrijk etc, in rap tempo (relatief) hun blanke bevolking verliezen is gewoon een feit. De statistieken zijn wel waar, maar moeten juist gelezen worden. Een groot deel van de autochtonen onder de 15 jaar is niet-blank. Tevens zijn er verhoudingsgewijs heel veel jonge allochtonen en veel oude autochtonen (die geen kinderen meer krijgen). Als je het straatbeeld over 15 jaar wil zien, moet je nu in de eerste klassen van het basisonderwijs kijken. Dan heb je het niet meer over een niet-blanke minderheid.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan "hier in het Westen is de meerderheid van de jongeren al niet-Westers allochtoon." Als het over feiten gaat ben jij/zijn jullie niet de sterkste, zoals wel vaker. Ik zie namelijk nog steeds geen getallen of andere bronnen.
Verhelderend, hier heb ik wat aan.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat Nederland en ook andere Europese landen zoals België, de UK, Frankrijk etc, in rap tempo (relatief) hun blanke bevolking verliezen is gewoon een feit. De statistieken zijn wel waar, maar moeten juist gelezen worden. Een groot deel van de autochtonen onder de 15 jaar is niet-blank. Tevens zijn er verhoudingsgewijs heel veel jonge allochtonen en veel oude autochtonen (die geen kinderen meer krijgen). Als je het straatbeeld over 15 jaar wil zien, moet je nu in de eerste klassen van het basisonderwijs kijken. Dan heb je het niet meer over een niet-blanke minderheid.
Wat mij betreft valt dit niet te ontkennen. De vraag is eerder wat de gevolgen hiervan zullen zijn, of dit wenselijk is, of je dit je eigen ondergang mag noemen, wie er werkelijk schuldig aan is en of het gerechtvaardig is hier, anti-democratisch!! iets aan te doen.
Blijkbaar vinden blanken het nog altijd belangrijker om carriére te maken en drie keer per jaar op vakantie te gaan dan om vroeg (en veel) kinderen te krijgen. Is dat dan de schuld van de moslims? Zijn rechtse blanken hier anders in dan linkse blanken? Ook mogen we nog altijd iedere 4 jaar stemmen. Verder zitten veel blanken nu eenmaal liever met een uitkering thuis dan voor een laag loon aan het werk te gaan, waardoor er weer gastarbeid 'nodig' is. Blijkbaar leeft het idee helemaal niet dat dit een probleem is, anders had Wilders wel meer stemmen (of een nog rechtsere partij). Het is niet zo dat deze multikul ons met geweld is opgelegd door een externe macht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |