ozbiliz was goed ja, maar die is erg wisselvallig hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 18:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
Serero en Ozbiliz, INDRUKWEKKEND.![]()
Hij is wel kleinquote:Op zondag 24 juli 2011 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Serero is een baas die goed in de kléne ruimte kan spelen
Maar wel de verbeterde versie van Enoh.quote:
Hoe kan je Enoh en Serero nou weer vergelijken? Ze zijn beiden zwart, thats itquote:Op zondag 24 juli 2011 18:47 schreef enfusi0n het volgende:
[..]
Maar wel de verbeterde versie van Enoh.
Ik ben erg benieuwd, als hij speelt tegen Twente, hoe hij zich dan staande houdt. Maar zowel tegen Brondby als Independiente is te zien dat hij sterk is in de combinaties, ontzettend makkelijk wegdraait en ook nog eens veel inzet levert in verdedigend opzicht.
Hoop dat hij zich zo weet door te ontwikkelen. Dan gaat het nog een moeilijk verhaal worden voor Siem en die concurrentie zal Ajax alleen maar ten goede komen.
ajax cape town, volgens mij ook speler van het jaar in zuid/afrikaquote:Op zondag 24 juli 2011 18:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kleine stukjes van Ajax - Indep gezien (tweede helft geloof ik, twee doelpunten) en vond Ajax wel sterk spelen. Vooral die Serero met z'n korte draaien en hakjes. Het is natuurlijk afwachten of dat frivole wel zo verstandig is natuurlijk maar tegen Independiente kwam het er wel uit. Ben wel benieuwd. Komt die uit de jeugd of is hij gehaald deze zomer?
Op hoeveel wedstrijden baseer je dat in godsnaam?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:52 schreef vulgarismagistralis het volgende:
ja want??,
je hoeft geen groot kenner te zijn om te zien dat dit een geweldige speler is die perfect uit de voeten kan in dit team..
kloptquote:Op zondag 24 juli 2011 18:54 schreef neilpatrick het volgende:
[..]
ajax cape town, volgens mij ook speler van het jaar in zuid/afrika
Ondanks dat het team van Knol alle prijzen won, en dus ook 1 van de spelers daar.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:54 schreef neilpatrick het volgende:
[..]
Heel vorig seizoen bij Ajax Cape Town, kijk jij geen wedstrijden van Ajax Cape Town ofzo?quote:Op zondag 24 juli 2011 19:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op hoeveel wedstrijden baseer je dat in godsnaam?
Jordiii en ik hebben zelfs een seizoenskaart om de 2 weken ff op en neer vliegen het maakt ons niet uit!quote:Op zondag 24 juli 2011 19:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heel vorig seizoen bij Ajax Cape Town, kijk jij geen wedstrijden van Ajax Cape Town ofzo?![]()
![]()
![]()
Oh , dus jullie zijn die white boyz die ik steeds ziequote:Op zondag 24 juli 2011 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jordiii en ik hebben zelfs een seizoenskaart om de 2 weken ff op en neer vliegen het maakt ons niet uit!
Zowel talent van het jaar als speler van het jaarquote:Op zondag 24 juli 2011 18:54 schreef neilpatrick het volgende:
[..]
Ik mis er geen éénquote:Op zondag 24 juli 2011 19:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heel vorig seizoen bij Ajax Cape Town, kijk jij geen wedstrijden van Ajax Cape Town ofzo?![]()
![]()
![]()
Ooojaa!!quote:Op zondag 24 juli 2011 19:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel, als FCT speelt kijk je dat toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |