thx! jij snapt het topicquote:Op maandag 25 juli 2011 16:01 schreef FalleNk810i het volgende:
Snap echt niet dat iedereen hier met van die opmerkingen komt waar TS niks aan heeft, daar vraagt tie toch niet om?
Misschien dat je hier wat aan hebt? Van het Audi-forum.com
http://www.audi-forums.co(...)_s4_buyers_guide.pdf
http://www.audi-forums.com/b5-forum/44620-buying-s4.html
Algemene topic:
http://www.audi-forums.com/audi-a4-rs4-s4-forum/
Succes, dikke bak is het zowieso!
+/- 17k euro voor model 2004quote:Op maandag 25 juli 2011 16:24 schreef Hyperdude het volgende:
Je vroeg toch om ervaringen?
Googlen kan (bijna) iedereen.![]()
Anyway, ik heb wel ervaring met de V8 S4 in het model vanaf 2001 (ofzo)
Destijds kwam ik al snel tot de conclusie dat de 2.7 geen enkel voordeel heeft boven de V8; behalve dat ie goedkoper in aanschaf is. V8 is veel betrouwbaarder dan de 2.7 turbo, en qua verbruik maakt het weinig uit als je het gaspedaal gebruikt waarvoor het gemaakt is.
Ik heb ´m uiteindelijk niet gekocht vanwege verbruik en omdat ik een nette 330i voor niet al te veel kon kopen.
Hoeveel betaal je meer voor de V8 S4 in Zweden?
hmmm bij de volvo zie ik al gelijk meer nadelen dan voordelen vs de S4quote:Op maandag 25 juli 2011 16:31 schreef UncleFunk het volgende:
Bij de S60 zijn wel enkele aandachtspunten.
- Werkt de AWD naar behoren? Dit is een gevoelig punt bij alle Volvo's.
- Werkt de electronic climate control naar behoren? Hieronder valt niet alleen lekken, maar ook de werking van de gescheiden temperatuurinstelling.
- Indien automaat, hoe is het schakelgedrag? Schakelt de bak soepel op en terug, schakelt de bak zonder toerentalverhoging direct door en schakelt D direct in na N?
- Werkt de dimmende binnenspiegel correct? Als er een groene waas te zien is of als de spiegel met vloeistof gevuld is, is deze kapot. Dit kost meer geld dan je lief is om te vervangen.
- Hoe is de staat van de draagarmen/draagarmrubbers?
- Is de ETM (het gasklephuis) vervangen? Geel = nieuw; wit = oud. Falend gasklephuis is onder meer te herkennen aan bokkerig stationair lopen.
Als je een S60 hebt aangeschaft, laat dan zo snel mogelijk de handremvoeringen controleren. Dit is ook een bekend punt bij Volvo's van die generatie. Als je handrem vastslaat tijdens het rijden, waardoor een achterwiel blokkeert, sta je voor heel hoge kosten.
Iedere auto heeft zo z'n dingen. Draagarmen en automaatbakken van Audi kennen ook zo hun zwakheden, van alle auto's is de airco een zwak punt e.d.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:37 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
hmmm bij de volvo zie ik al gelijk meer nadelen dan voordelen vs de S4
Dat is ook wel zo, ik wil sowieso geen automaat.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:52 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Iedere auto heeft zo z'n dingen. Draagarmen en automaatbakken van Audi kennen ook zo hun zwakheden, van alle auto's is de airco een zwak punt e.d.
S4 Quattro Automaat: http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=34058&cache=noquote:Op maandag 25 juli 2011 18:52 schreef blup het volgende:
Gelukkig is die alleen maar schakel geleverd sherlock.
Het gaat om de B5, dat is de B7quote:Op maandag 25 juli 2011 22:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
S4 Quattro Automaat: http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=34058&cache=no
Vriendin met smaak, prima toch.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Welgemeend advies aan TS: vriendin inruilen voor een exemplaar met minder hoge onderhoudskosten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |