Waarom woon jij hier dan niet?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:17 schreef Godtje het volgende:
Ik vind Lelystad een mooie uitvinding. Kan je zo alle kansloze dumpen ideaal.
Walibi.quote:
Het staat ook boven Zoetermeer, Hoofddorp, Purmerend en Almere. Maar het scheelt niet veel hoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:20 schreef Desunoto het volgende:
Nee, nee, nee!
Lelystad is dan niet bijzonder maar het staat nog steeds boven Rotterdam. Wat een ultieme treurigheid is Rotterdam.
Hehehehequote:Op zondag 24 juli 2011 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het staat ook boven Zoetermeer, Hoofddorp, Purmerend en Almere. Maar het scheelt niet veel hoor.
Achtbanen!quote:
Waarom? Ik wil echt niet in Lelystad wonenquote:Op zondag 24 juli 2011 17:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, minder fout dan jouw opmerking....
Dat kan.... maar dat staat los van de vraag of er wel of geen mooie huizen staan..quote:Op zondag 24 juli 2011 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik wil echt niet in Lelystad wonen.
Urk is pas sneu. Wat mij betreft staat Urk bovenaan de lijst van Nederlandse plaatsen waar je niet wil zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het staat ook boven Zoetermeer, Hoofddorp, Purmerend en Almere. Maar het scheelt niet veel hoor.
Same nog niet eens dood gevonden wil ik erquote:Op zondag 24 juli 2011 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik wil echt niet in Lelystad wonen.
Ik heb er geen mooie huizen gezien toen ik er was.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat kan.... maar dat staat los van de vraag of er wel of geen mooie huizen staan..
Sowieso, alle Biblebelt plaatsen mogen als eerste preventief geruimd worden....quote:Op zondag 24 juli 2011 17:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Urk is pas sneu. Wat mij betreft staat Urk bovenaan de lijst van Nederlandse plaatsen waar je niet wil zijn.![]()
Almere is best oké, als je niet in een buurt woont met al die pauperjeugd (wat Almere's grootste probleem is).
Waarom?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, alle Biblebelt plaatsen mogen als eerste preventief geruimd worden....
Alsof jij toen een ritje gemaakt hebt door heel Lelystadquote:Op zondag 24 juli 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er geen mooie huizen gezien toen ik er was..
Ook niet meer serieus te nemen. En dan Rotterdam treurig noemen.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Urk is pas sneu. Wat mij betreft staat Urk bovenaan de lijst van Nederlandse plaatsen waar je niet wil zijn.![]()
Almere is best oké, als je niet in een buurt woont met al die pauperjeugd (wat Almere's grootste probleem is).
Dat vind jijquote:Op zondag 24 juli 2011 17:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alsof jij toen een ritje gemaakt hebt door heel Lelystad
Dus nog steeds, jouw opmerking = kul
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook niet meer serieus te nemen. En dan Rotterdam treurig noemen.
Almere. Mijn god. Zelfs zonder mensen knapt het nog niet op. Wat een kut gat.
Neeltje Jans, Deltawerken. Of wilde je graag verzuipen?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:29 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van de provincie Zeeland in zijn geheel?
Omdat er best wel lekkere jongens wonen en strand natuurlijk...quote:Op zondag 24 juli 2011 17:29 schreef Spezza19 het volgende:
Vis.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:29 schreef Spezza19 het volgende:
Die Deltawerken kan je ook laten staan zonder die provincie hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neeltje Jans, Deltawerken. Of wilde je graag verzuipen?
Laat mensen daar toch lekker wonen. Zeeland is mooiquote:Op zondag 24 juli 2011 17:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die Deltawerken kan je ook laten staan zonder die provincie hoor
Wowquote:
Het volk is alleen een beetje stug...quote:Op zondag 24 juli 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat mensen daar toch lekker wonen. Zeeland is mooi.
Vroeger als kleine ayumu vaak op de camping gestaan zeeland is gewoon leuk en mooiquote:Op zondag 24 juli 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat mensen daar toch lekker wonen. Zeeland is mooi.
Alles vergeleken met Urk is "best oke"...quote:Op zondag 24 juli 2011 17:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ach, men zegt dat er in Lelystad niks te doen is... maar in de gehele provincie Zeeland is nog minder te doen....quote:Op zondag 24 juli 2011 17:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zou liever in Lelystad wonen dan Zeeland, mijn god dat is echt een dode provincie
ote]Dat zijn Friezen en Grunningers ookquote:Op zondag 24 juli 2011 17:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het volk is alleen een beetje stug...
Ik heb ook een heerlijke tijd gehad in Zeelandquote:Op zondag 24 juli 2011 17:32 schreef ayumu het volgende:
[..]
Vroeger als kleine ayumu vaak op de camping gestaan zeeland is gewoon leuk en mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |