quote:Op maandag 25 juli 2011 02:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Had net gedaan tegen nelis8![]()
65% balbezit minstens en nog gewoon met 2/3 nul verliezen telkens.
Snel haal dat bericht weg.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:42 schreef KoningStoma het volgende:
Als ik mw2 speel, dan krijg ik ook moordneigingen.
I'll be waiting with a gun an a pack of cigarettes.quote:Op maandag 25 juli 2011 02:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Snel haal dat bericht weg.
Voor je het weet wordt je door de CIA van je bed gehaald en voorgoed in Guatanomo Bay opgesloten en gemarteld en moet je uren lang films kijken over hitmakers.
Die heb ik gisteravond ook gezien.quote:
Ik vond die Goodwin wel erg leuk in de film, al ziet dat vrouwtje er buiten die film helemaal niet zo boeiend uit. Komt door het overbelichte denk ikquote:Op maandag 25 juli 2011 08:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond ook gezien.Win win situatie, goede film en een lekker snoepje om naar te kijken.
Ja dat vond ik ook een erg mooie vrouw.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond die Goodwin wel erg leuk in de film, al ziet dat vrouwtje er buiten die film helemaal niet zo boeiend uit. Komt door het overbelichte denk ik
Gisteren trouwens Paul gezien, ook best wel een erg toffe film als je van nerd-humor houdt
[ afbeelding ]
Snap ik, maar die mening deel ik niet zo. Al snap ik wel dat dames hem een knappe vent vindenquote:Op maandag 25 juli 2011 09:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook een erg mooie vrouw.Maar ik had het natuurlijk over een ander lekker snoepje.
Die staat nog steeds tussen mijn download, toch maar eens gaan kijken dan.
Ook laatst bekeken, vond hem ook wel tof.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond die Goodwin wel erg leuk in de film, al ziet dat vrouwtje er buiten die film helemaal niet zo boeiend uit. Komt door het overbelichte denk ik
Gisteren trouwens Paul gezien, ook best wel een erg toffe film als je van nerd-humor houdt
[ afbeelding ]
??quote:Op maandag 25 juli 2011 09:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
iemand die vandaag gaat polsen in tillywood?
Denk niet dat je daar vandaag wilt rondlopen als hetero man.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pierre wel denk ikquote:Op maandag 25 juli 2011 09:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die heb ik nog wel liggen voor je, kun je hem dragen op de meet.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pierre wel denk ik
Dit jaar kan ik helaas niet. Tevens ben ik na de verhuizing mijn uber-gaye roze boa kwijt
Wat een rampquote:Op maandag 25 juli 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit jaar kan ik helaas niet. Tevens ben ik na de verhuizing mijn uber-gaye roze boa kwijt
BOE!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel joh is machtig mooi juist!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar vandaag wilt rondlopen als hetero man.
Jij snapt hetquote:Op maandag 25 juli 2011 10:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
jawel joh is machtig mooi juist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |