Ah jammer man, was inderdaad weer een prima avondquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik las je sms vanmorgen pas kreeg hem toen ook pas binnen. Was wel een redelijk begaaide avond voor mij heb zelfs nog op het podium gestaan in die bier hut met 3 drag queens
ik ga ook zeker geen 70 ronde rijden! max 10 ofzoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga echt geen 70 ronden racen tegen sold hoor! Dan lapt hij me minimaal 10 keer
Dat valt mee toch..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga echt geen 70 ronden racen tegen sold hoor! Dan lapt hij me minimaal 10 keer
DEAL!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat valt mee toch..![]()
Wz Precision doet ook soms wel met F1 dus mischien dan ook wel.
Mischien kunnen we een toernooi opzetten..
5 races.. iedere keer 10min. kwalificatie en daarna 3 ronde race.
Nicequote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat valt mee toch..![]()
Wz Precision doet ook soms wel met F1 dus mischien dan ook wel.
Mischien kunnen we een toernooi opzetten..
5 races.. iedere keer 10min. kwalificatie en daarna 3 ronde race.
Klik het wireless icoontje aan in je taskbalk, selecteer McDonald Wifi, klik selecteer, tadaaa verbindingquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:48 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
LOL dan baal je dat je een windhoos hebt als je vaak bij de mac zit
Lol, die stappen staan er zomaar. Die opties staan sowieso op automatically. Degene die dat gemaakt heeft is waarschijnlijk mac fanboy.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:48 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
LOL dan baal je dat je een windhoos hebt als je vaak bij de mac zit
Nou hier vaste de laatste van het toernooi XDquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:47 schreef SoldMayor het volgende:
Heb alvast een toernooi gemaakt.
5 races: Australie, Barcelona, Montreal, SPA en Suzuka.
Als jij me een kopie van F1 geeft ben ik er wel bijquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou hier vaste de laatste van het toernooi XD
Wie doen er allemaal mee dan?
Toernooi
• Rossdale
• Soldmayor
• Nicklas
• Kneusteun
quote:
f1 is nog maar 25/30 euro.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als jij me een kopie van F1 geeft ben ik er wel bij
Misschien dat ik vanavond nog iemand weet, maar weet niet zeker of ie dan al thuis is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou hier vaste de laatste van het toernooi XD
Wie doen er allemaal mee dan?
Toernooi
• Rossdale
• Soldmayor
• Nicklas
• Kneusteun
Vanaf morgen ik ook, krijg het spel gratis van mijn oom. Ik ben dan ook wel van de partij met F1quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm er zijn toch meer mensen hier met F1?
Heb die fout gemaakt bij Homefrontquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
Als iemand hier zegt dat je een spel moet halen, niet doen!
Ik ga hem denk ik ergens volgende week halen, als ik terug ben van vakantiequote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm er zijn toch meer mensen hier met F1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |