dat weet ik dus ook niet,quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:00 schreef Guard het volgende:
het was echt een topavond gisteren, heb me prima vermaakt (ik heb alleen geen idee waarom ik vanochtend al om acht uur wakker was).
jah ik ga vandaag ook niet meer, en wat ik net op het weer zag: ZONquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:18 schreef Guard het volgende:
ik laat de kermis vandaag voor wat het is.
Morgenmiddag mijn eerste rondje over de kermis gaan doen, tot nu toe alleen op de korte heuvel geweest
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik ga vandaag ook niet meer, en wat ik net op het weer zag: ZON![]()
![]()
Dat deed ik vroeger wekelijks (o.a. daar), tafelvoetbal is leuk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:44 schreef WokkelKardinaal het volgende:
gisteren in't tribunaal als een idioot staan tafelvoetballen![]()
Fotoquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:30 schreef Guard het volgende:
zo vanochtend maar eens kijken of de kapper mijn woeste manen kan temmen
op de hogeschool staan ook een tafelvoetbalunit en daar staat mn naam bijna inquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger wekelijks (o.a. daar), tafelvoetbal is leuk.
quote:Mission Space dicht na olielek, bezoekers tijdje vast in attractie
De publiekstrekker van de Tilburgse Kermis, de Mission Space is dinsdagavond vanwege een olielek gesloten. Bezoekers hebben hierdoor een tijd lang vastgezeten in een tachtig meter hoge zweefmolen.
De brandweer rukte uit om het wegdek schoon te maken. De oorzaak van het lek bleek een gescheurde leiding bovenin de gigantisch zweefmolen. Vandaag wordt de attractie geïnspecteerd. Dan wordt duidelijk of de Mission Space weer opengesteld wordt voor het publiek.
De Mission Space is een zweefmolen die met een snelheid van 70 kilometer per uur op en neer
beweegt. De waarde van de attractie wordt geschat op drie miljoen euro.
bron: http://brabantn.ws/A0D
Ik sta al sinds 8 uur 's ochtends bij het podium te wachten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:22 schreef Guard het volgende:
voor wie er zin heeft, om 20.00 u op het piusplein: zanger Rinus, zo fout dat het hilarisch wordt...
Dank voor de waarschuwing, dan weet ik iig waar ik niet moet zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:22 schreef Guard het volgende:
voor wie er zin heeft, om 20.00 u op het piusplein: zanger Rinus, zo fout dat het hilarisch wordt...
http://www.tilburg.com/webcams.htmlquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:22 schreef Guard het volgende:
toen ik de link postte was hij al ff bezig...quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:45 schreef Crazy-M het volgende:
ik sta op pieter vredeplein. Vooraan bij podium. Rinus kwam toch bij de hollandio show?
ok dus gelukkig per ongeluk gemist haha. Nu aan de mojito. Best lekkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
toen ik de link postte was hij al ff bezig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |