o dat kan ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:10 schreef automatic_ het volgende:
Je zegt het verkeerd...
Je hebt gewoon teveel gedronken
choco malibuquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o dat kan ook
De choco malibu werd teveel![]()
begon met bier, maar had er geen zin meer in, dus toen naar de choco malibu gegaan.... foutje moet kunnen zeggen ze
Nog iemand die het lekker vindquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nog iemand die het lekker vind
Stond in de kroeg en er keken een aantal raar op
De barkeeper trok een lelijk gezicht haha.
Maar jah, als je bounty lust, lus je ook malibu choco
Ik lust wel bounty, maar om dat nou te drinkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nog iemand die het lekker vind
Stond in de kroeg en er keken een aantal raar op
De barkeeper trok een lelijk gezicht haha.
Maar jah, als je bounty lust, lus je ook malibu choco
quote:
I knowquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:23 schreef Guard het volgende:
[..]
![]()
Whiskey is een bazendrank (eventueel whisky ook).
quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:25 schreef theKiD het volgende:
[..]
I knowDat drink ik nl 80% van de tijd die ik in de kroeg doorbreng
hehehe slechte ervaring gehad zeker met Malibu?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:10 schreef automatic_ het volgende:
Malibu![]()
![]()
Als ik het ruik, dan moet ik al kotsen. Het is een beetje geconditioneerd bij mij
Jup.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:12 schreef Guard het volgende:
[..]
hehehe slechte ervaring gehad zeker met Malibu?
hehequote:Op maandag 15 augustus 2011 12:10 schreef automatic_ het volgende:
Malibu![]()
![]()
Als ik het ruik, dan moet ik al kotsen. Het is een beetje geconditioneerd bij mij
Klassiek... maag vol met alcohol van de vorige avond + sterke voedselgeur = antiperistaltische bewegingen van het darmkanaal...quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:17 schreef automatic_ het volgende:
Nu moet ik al wel zeggen dat ik Malibu (kokos) sowieso al niet lekker vond, maar net op dat moment "moest" ik heeel veel drinken.
De "ziekte" kwam overigens pas de andere dag toen een vriend pannenkoeken ging bakken om 9.00 en ik maar 3uur had geslapen
Juistquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Klassiek... maag vol met alcohol van de vorige avond + sterke voedselgeur = antiperistaltische bewegingen van het darmkanaal...
LOL onthoud je wel dat je zelf met je koffer moet sleuren?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:23 schreef automatic_ het volgende:
Oh damn. Ik pleur steeds meer in mijn koffer![]()
"Ooo dit kan ook mee!", "Jaaa, dit moet ook mee! Dat is leuk"
Ik dacht dat jij daarvoor mee ging?!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:24 schreef Guard het volgende:
[..]
LOL onthoud je wel dat je zelf met je koffer moet sleuren?
mja ik had vanmorgen ook geen honger, nu weer wel haha. Katertje is al weer wegquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist
En ik was nog zo eigenwijs om naar huis te rijden (20min.).. Laten we zeggen dat ik net op tijd thuis was
Dat vergeten ze soms jahquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:24 schreef Guard het volgende:
[..]
LOL onthoud je wel dat je zelf met je koffer moet sleuren?
moet je hem nog wel achter je aan slepenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een koffer met wieltjes hoor
dat wist ik niet, maar ik zeg geen nee hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:32 schreef automatic_ het volgende:
Mja, dat is waar! Maar Guard gaat mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |