SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Geen idee, ik post niet alle weken mee.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
Je moet het plaatje niet verwijderen, maar een andere posten zoals we al weken lang doen.
Ik zeg het nu toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik post niet alle weken mee.
Ja op een manier dat mij niet aanstaat. Je had het op een meer begripsvolle manier kunnen zeggen ipv 'zoals we al weken lang doen'. Ga nou eens niet vanuit dat ik altijd alles maar weet en begrijp en kan.quote:
Oh sorry prinsesjequote:Op zondag 24 juli 2011 13:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja op een manier dat mij niet aanstaat. Je had het op een meer begripsvolle manier kunnen zeggen ipv 'zoals we al weken lang doen'. Ga nou eens niet vanuit dat ik altijd alles maar weet en begrijp en kan.
Take a look in the mirror and say that again.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prinsesje slaat ook werkelijk nergens op.
tot over 5 wekenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Take a look in the mirror and say that again.
En nu ga ik mezelf, zoals het toch niet boeit,ontdoen van deze reeks totdat KB terug is.
Vriend van mij heeft een eigen tumblr. Tevens doet me denken dat Harry Potter klaar is met downloaden.quote:
Halfvolquote:
Linkje? Harry Potter weer deze.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft een eigen tumblr. Tevens doet me denken dat Harry Potter klaar is met downloaden.
[..]
Halfvol
Niet te triest jij.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even op du msn.
En ja ik moet wat op deze trieste zondag.
Doet me denken, konijn wil voer en een schoon hok. Wnt haar hok ruikt nu naar pies. Maar dan moet ik dat hok legen in de bak buiten en het is schijtweer.quote:
Denk aan dat lieve konijntje!quote:Op zondag 24 juli 2011 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doet me denken, konijn wil voer en een schoon hok. Wnt haar hok ruikt nu naar pies. Maar dan moet ik dat hok legen in de bak buiten en het is schijtweer.
Pies, schijt..._!
Neeeeeequote:Op zondag 24 juli 2011 13:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Take a look in the mirror and say that again.
En nu ga ik mezelf, zoals het toch niet boeit,ontdoen van deze reeks totdat KB terug is.
leuke vakantie gehad?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
......en dan ben ik weer terug in Nederland.
Niet echtquote:
wow dat is kut. waar was je naartoe gegaan?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Niet echtging niet echt lekker met de groep met wie ik was, veel geruzie enzo, zijn nu ook uitelkaar
![]()
Ben daarom nu ook 3 dagen eerder teruggekomen.....
Blanesquote:Op zondag 24 juli 2011 17:36 schreef Kermit. het volgende:
[..]
wow dat is kut. waar was je naartoe gegaan?
Dat ging ook minder leuk op een gegeven momentquote:Op zondag 24 juli 2011 17:38 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ik zou daar blijven en dan verder met feesten gaan,
Gelukkig blijven wij ARG wel altijd bij elkaarquote:Op zondag 24 juli 2011 17:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat ging ook minder leuk op een gegeven moment
Zo is het!quote:Op zondag 24 juli 2011 17:45 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Gelukkig blijven wij ARG wel altijd bij elkaar
Elke dag gebeden en gehuild bij je altaar.quote:Op zondag 24 juli 2011 17:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ach ja, het hoort bij het leven, je maakt vrienden en je verliest vrienden, doe je niets aan.
Maar dit betekent dat jullie boy Spaghettivreter weer terug is op de Foks!
Hebben jullie me een beetje gemist?ik jullie wel hoor
Eerste zin gelezen, maar voelde niet de drang om verder te lezen.quote:
Heyquote:Op zondag 24 juli 2011 21:32 schreef HappyBob het volgende:
Ook weer thuis [ afbeelding ]
Was je met vrouwen op vakantie, SV?
Ik dacht dat met mannen op vakantie altijd garant stond voor vermaakquote:Op zondag 24 juli 2011 21:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hey
Nee was met wat vrienden gegaan, laatste tijd regelmatig gezeik mee met die groep. Nu definitief uitelkaar
jammerquote:Op zondag 24 juli 2011 21:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerste zin gelezen, maar voelde niet de drang om verder te lezen.
Ik heb niet het idee dat het een groot gemis in mijn leven is,quote:
Dat weer welquote:Op zondag 24 juli 2011 21:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht dat met mannen op vakantie altijd garant stond voor vermaakZonde wel van de vriendschappen en de vakantie. Nog wel aantrekkelijke dames ontmoet daar?
Toch iets positiefs op de vakantie dus. Dat zijn de dingen om te onthouden.quote:
Nee zeker niet maar je bent wel een egoïst .quote:Op zondag 24 juli 2011 21:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het een groot gemis in mijn leven is,
Preciesquote:Op zondag 24 juli 2011 21:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Toch iets positiefs op de vakantie dus. Dat zijn de dingen om te onthouden.
mijn favo smileyquote:Op zondag 24 juli 2011 21:55 schreef Omdatappel het volgende:
Hé, wat is dit voor boze smiley bende alles.
Geen van die one-liners weet ik te plaatsen. Iedereen is egoïstisch..en wat is er precies over?quote:Op zondag 24 juli 2011 21:53 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Nee zeker niet maar je bent wel een egoïst .
Het is over!!!
Niks ik praat onzinquote:Op zondag 24 juli 2011 21:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen van die one-liners weet ik te plaatsen. Iedereen is egoïstisch..en wat is er precies over?
Ja, ik stem voor.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:59 schreef FreezePop het volgende:
appel zullen we samen op vakantie mijn ouders zijn namelijk te gierig.
en hallo allemaaal
Ik sla niemand.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Appel waarom sla je me in mn gezicht?
Wrijf het er in man ik heb al genoeg te verwerkenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:02 schreef HappyBob het volgende:
Nog 1 vakantie en een lang weekend te gaan..dan zit het er hier ook weer opGelukkig kan ik wel het hele jaar door surfen [ afbeelding ]
Surfen lijkt me onwijs tof.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:02 schreef HappyBob het volgende:
Nog 1 vakantie en een lang weekend te gaan..dan zit het er hier ook weer opGelukkig kan ik wel het hele jaar door surfen [ afbeelding ]
Ja, oké.quote:
Net als met MJ toen.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef FreezePop het volgende:
mensen die opeens amy winehouse missen of fan worden terwijl ze eerst geen neuk gaven
Sorry man, ik neem mijn woorden terugquote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wrijf het er in man ik heb al genoeg te verwerken
Surfen IS onwijs tofquote:
Je had dagelijks contact met haar?quote:
Mag ik mee?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry man, ik neem mijn woorden terug [ afbeelding ]
[..]
Surfen IS onwijs tof
[..]
Je had dagelijks contact met haar?
Andere koek. Ik had die man graag nog in het echt willen zien optreden.quote:
Ik ook. Maar mensen die 'spontaan fan' werden omdat ie dood is.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Andere koek. Ik had die man graag nog in het echt willen zien optreden.
Waar naartoe? Ik houd een plekje voor je vrij.quote:
Scheveningen -> Surfschool -> Surfen -> Volgende week donderdagochtend is prima om te leren.quote:
'Ja ik was al jaren fan maar heb na zijn dood zijn muziek opnieuw ontdekt'quote:Op zondag 24 juli 2011 22:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ook. Maar mensen die 'spontaan fan' werden omdat ie dood is.
Kom naar Scheveningen na mijn vakantie..altijd wel een plekje in het water.quote:
Samen in een tentje in Siberië. Samen op jacht en alleen elkaar om ons warm te houden.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar naartoe? Ik houd een plekje voor je vrij.
[..]
Scheveningen -> Surfschool -> Surfen -> Volgende week donderdagochtend is prima om te leren.
Back to the basics en alles. Slapen, eten, overleven en voortplanten.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Samen in een tentje in Siberië. Samen op jacht en alleen elkaar om ons warm te houden.
Duur zeker?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Scheveningen -> Surfschool -> Surfen -> Volgende week donderdagochtend is prima om te leren.
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
'Ja ik was al jaren fan maar heb na zijn dood zijn muziek opnieuw ontdekt'
Douchze.quote:
Les in Nederland is niet heel goedkoop inderdaad, maar is het zeker waard. Beter nog is op vakantie gaan en daar les nemenquote:
Op vakantie gaan en daar les nemen is natuurlijk stukken goedkoper.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Les in Nederland is niet heel goedkoop inderdaad, maar is het zeker waard. Beter nog is op vakantie gaan en daar les nemen
In verhouding welquote:Op zondag 24 juli 2011 22:15 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Op vakantie gaan en daar les nemen is natuurlijk stukken goedkoper.
Beetje in vorm zagen en klaar.quote:
Strijkplank werkt altijd goed.quote:
Surfen in een sloot..quote:Op zondag 24 juli 2011 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohja, even testen in de lokale sloot.
Eventjes met de treinquote:
Ik doe wel bommetje als golf.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
IJS
[..]
Ohja, even testen in de lokale sloot.
Jij betaalt?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eventjes met de trein [ afbeelding ] Scheveningen nu golven van 3 meter. Alleen bizar harde wind [ afbeelding ]
Ja hoor top, alleen gaan de dagen wat langzaam.quote:
Jmr.quote:
Hihi, dinsdag!quote:Op zondag 24 juli 2011 22:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja hoor top, alleen gaan de dagen wat langzaam.
Met jou verder?
Jaquote:Op zondag 24 juli 2011 22:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jmr.
[..]
Hihi, dinsdag!
Met mij wel goed.
Oh, dan duurt het wachten nog langer voor je gevoel.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja, spijt wel dat ik 2 weken van te voren heb gepland.
Mooizo.
Wachten duurt idd heel lang.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dan duurt het wachten nog langer voor je gevoel.![]()
Hoeveelste keer is dit nu?
Tofffff. Geef maar een knuffel van mij.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wachten duurt idd heel lang.
3e keer.
SVquote:
Zal ik doen, als mijn brein meewerkt.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tofffff. Geef maar een knuffel van mij.
Waarschijnlijk werkt ie niet mee.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zal ik doen, als mijn brein meewerkt.
Graag gedaan.quote:
Zoveel straks kan ik zelf geen knuffels geven.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:39 schreef HappyBob het volgende:
Geen knuffels van mij meer. Die zijn alleen bedoeld voor mannen. Sorry.
Je hebt wel gelijk, ik doe het wel voor jullie.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:38 schreef Omdatappel het volgende:
Vaag vermoeden dat je haar toch niet meer los gaat laten die dag, dus een knuffel meer of minder kan er heus wel vanaf.
Mag ik ook 1?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:39 schreef HappyBob het volgende:
Geen knuffels van mij meer. Die zijn alleen bedoeld voor mannen. Sorry.
Opkroppen is niet goed, maar wat jij wilt.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nah, laat maar. Gaat niet over jullie overigens.
Ja nouja, ben ik goed in, sry.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Opkroppen is niet goed, maar wat jij wilt.
Jij weet waar ik over praat.quote:
Foto + korte omschrijving van jezelf = knuffel.quote:
Dat is ook een erg vreemde manierquote:Op zondag 24 juli 2011 22:44 schreef Oceanview het volgende:
Mijn vader noemde mij ouderwets toen ik iets uitprintte en het vergrootte door het te scannen.
Knuffelen?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij weet waar ik over praat.
[..]
Foto + korte omschrijving van jezelf = knuffel.
[..]
Dat is ook een erg vreemde manier
Als je het enigszins wilt vertellen, dan ben ik er wel denk ik.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij weet waar ik over praat.
[..]
Foto + korte omschrijving van jezelf = knuffel.
[..]
Dat is ook een erg vreemde manier
Ook met mij?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een lange, intense knuffel
Maar zeker niet de laatste.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je bent de eerste persoon die ooit lang en intens met mij wil knuffelen
Your place, 9 augustus, rond 4 uur in de middag, minimaal 20 seconden.quote:
Het enige waar deze man vrolijk mee te maken is.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kwam zo vanmiddag thuis op m'n kamer, hadden m'n ouders een kratje Hertog Jan voor me gekocht en in de koelkast gedaan![]()
Voor mijn verjaardagquote:Op zondag 24 juli 2011 22:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Your place, 9 augustus, rond 4 uur in de middag, minimaal 20 seconden.
Matties hebben altijd je back, omdat je van voren wordt geknald.quote:
Ik werp mijn lichaam om dat van jou Dekking van alle kanten.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Matties hebben altijd je back, omdat je van voren wordt geknald.
Dit is wat ze noemen protectie, maar wie beschermt jou nu?quote:Op zondag 24 juli 2011 23:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik werp mijn lichaam om dat van jou Dekking van alle kanten.
Verkapt ik word zometeen door een zwerver in het bos van achter genomen.quote:
Oh, grutjes.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Verkapt ik word zometeen door een zwerver in het bos van achter genomen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 25 juli 2011 00:49 schreef Beach het volgende:
[..]Ik ben niet Rebecca Black, grapjas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Maar hoe kom je er bij dat ik verliefd ben op Rebecca Black danquote:Op maandag 25 juli 2011 00:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben niet Rebecca Black, grapjas.
Weenie, Pasta had het over haar.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar hoe kom je er bij dat ik verliefd ben op Rebecca Black dan
Ohquote:Op maandag 25 juli 2011 00:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Weenie, Pasta had het over haar.
Maar vertel, Beachie!
Niet doenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hè jakkie, nu ben ik nieuwsgierig.
Jij ook hequote:Op maandag 25 juli 2011 01:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Trusten lief Beachje. Droom maar fijn van je geliefde.
Onze liefdequote:Op zondag 24 juli 2011 23:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit is wat ze noemen protectie, maar wie beschermt jou nu?
ja toen boycotte ik arg nogquote:Op maandag 25 juli 2011 14:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Weggeklikt, maar ergens in de begin 100 topics.
Wat lievv.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:53 schreef Flippiee het volgende:
http://deleukstetaartenshop.nl/projecttaart/Rozentaartjes.pdf
Dit wordt mijn zomerproject.
Ga je er met je polaroidcamera fotos van maken dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 14:53 schreef Flippiee het volgende:
http://deleukstetaartenshop.nl/projecttaart/Rozentaartjes.pdf
Dit wordt mijn zomerproject.
omg what have i donequote:Op maandag 25 juli 2011 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
GOdverdomme ik prikte net een blaar op mijn duim lek, toen spoot het over mijn gezicht!
chicks diggen dirty mannenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jonge weet je hoe vies ik me voel !
Fucking wondvocht op mijn fissie !
Die camera is ook een misgelopen droom.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:59 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ga je er met je polaroidcamera fotos van maken dan?
niet dromen maar doenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die camera is ook een misgelopen droom.
geen uitdagingquote:Op maandag 25 juli 2011 15:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe het eerste van waar ik speel met voetbal is voor de KNVB beker geloot tegen ADO-Den Haag
Jajaquote:
Kan ik nooit meer iets in juridische zin gaan doenquote:
Hoi SVquote:
Eitje.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe het eerste van waar ik speel met voetbal is voor de KNVB beker geloot tegen ADO-Den Haag
je kunt wel fotos nemen van je rare taartjes op een stokjequote:Op maandag 25 juli 2011 15:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaja
[..]
Kan ik nooit meer iets in juridische zin gaan doen
[..]
Hoi SV
[..]
Eitje.
In Volendam? Das 10 km hier vandaan.quote:
Op een stokjequote:Op maandag 25 juli 2011 15:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
je kunt wel fotos nemen van je rare taartjes op een stokje
Was jouw vakantie nou niet zo een succes?quote:
EEN STOKJEquote:Op maandag 25 juli 2011 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Volendam? Das 10 km hier vandaan.
[..]
Op een stokje
[..]
Was jouw vakantie nou niet zo een succes?
Niet echt neequote:Op maandag 25 juli 2011 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee thuis (Hoorn).quote:Op maandag 25 juli 2011 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Volendam? Das 10 km hier vandaan.
[..]
Op een stokje
[..]
Balen voor jequote:
Nabij Purmerend.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee thuis (Hoorn).
Waar woon jij dan ?
Marokko is volgens mij ook een mooie vakantiebestemmingquote:Op maandag 25 juli 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben trouwens woensdag terug gekomen van 12 dagen Marokko, Agadir.
Nice, hoe was het?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben trouwens woensdag terug gekomen van 12 dagen Marokko, Agadir.
Allergische reactie.quote:
Had ik vorige week donderdagquote:Op maandag 25 juli 2011 19:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Altijd goed![]()
![]()
Ik had spaghetti bolgonese net
Ik had ook zelfgemaakt, maar dan door m'n moederquote:Op maandag 25 juli 2011 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had ik vorige week donderdagZelfgemaakt uiteraard
zelfgemaakt uit een pakje¿quote:Op maandag 25 juli 2011 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allergische reactie.
[..]
Had ik vorige week donderdagZelfgemaakt uiteraard
Mooiquote:Op maandag 25 juli 2011 19:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Late reply, maar super tofecht uitgerust
Hehehe zoals een Italiaanquote:Op maandag 25 juli 2011 19:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik had ook zelfgemaakt, maar dan door m'n moeder
Spaghetti kwam wel uit een pakje jaquote:
hehe ken je langer dan vandaagquote:Op maandag 25 juli 2011 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe zoals een Italiaan
[..]
Spaghetti kwam wel uit een pakje ja
Waarom de '¿'. Dat is nergens voor nodig¡quote:Op maandag 25 juli 2011 20:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waarom meneer¿ Nu.voel ik me zo oud
Op mijn oude iPod zat de ? in het eerste menu en moest ik twee keer tikken. Als ik nu weer een ? wil maken moet ik maar 1 keer klikken. Twee keer is op mn telefoon ¿. Macht der gewoonte.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom de '¿'. Dat is nergens voor nodig¡
Omdat appel.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waarom meneer¿ Nu.voel ik me zo oud
Of weer op vakantiequote:Op maandag 25 juli 2011 20:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hier ook. Hard werken en dan heb je het weer warm.
mag ik mee die moet ik nog.zienquote:Op maandag 25 juli 2011 20:10 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil nog een keer naar Harry Potter.
Alvast succes.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:24 schreef HappyBob het volgende:
Ik moet straks voor de tweede keer vandaag poepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |