SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Geen idee, ik post niet alle weken mee.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
Je moet het plaatje niet verwijderen, maar een andere posten zoals we al weken lang doen.
Ik zeg het nu toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik post niet alle weken mee.
Ja op een manier dat mij niet aanstaat. Je had het op een meer begripsvolle manier kunnen zeggen ipv 'zoals we al weken lang doen'. Ga nou eens niet vanuit dat ik altijd alles maar weet en begrijp en kan.quote:
Oh sorry prinsesjequote:Op zondag 24 juli 2011 13:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja op een manier dat mij niet aanstaat. Je had het op een meer begripsvolle manier kunnen zeggen ipv 'zoals we al weken lang doen'. Ga nou eens niet vanuit dat ik altijd alles maar weet en begrijp en kan.
Take a look in the mirror and say that again.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prinsesje slaat ook werkelijk nergens op.
tot over 5 wekenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Take a look in the mirror and say that again.
En nu ga ik mezelf, zoals het toch niet boeit,ontdoen van deze reeks totdat KB terug is.
Vriend van mij heeft een eigen tumblr. Tevens doet me denken dat Harry Potter klaar is met downloaden.quote:
Halfvolquote:
Linkje? Harry Potter weer deze.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft een eigen tumblr. Tevens doet me denken dat Harry Potter klaar is met downloaden.
[..]
Halfvol
Niet te triest jij.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even op du msn.
En ja ik moet wat op deze trieste zondag.
Doet me denken, konijn wil voer en een schoon hok. Wnt haar hok ruikt nu naar pies. Maar dan moet ik dat hok legen in de bak buiten en het is schijtweer.quote:
Denk aan dat lieve konijntje!quote:Op zondag 24 juli 2011 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doet me denken, konijn wil voer en een schoon hok. Wnt haar hok ruikt nu naar pies. Maar dan moet ik dat hok legen in de bak buiten en het is schijtweer.
Pies, schijt..._!
Neeeeeequote:Op zondag 24 juli 2011 13:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Take a look in the mirror and say that again.
En nu ga ik mezelf, zoals het toch niet boeit,ontdoen van deze reeks totdat KB terug is.
leuke vakantie gehad?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
......en dan ben ik weer terug in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |