SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee, wat ik beschreef is de voorkeur die het meest voorkomt hier in dit gebied in deze tijd. Dat ik daar ook onder val is een feit, ik val op vrouwen die langer haar hebben dan 2 cm en een leuk gevormd lichaam hebben die niet superklein zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij praat over de voorkeur van vrouwen, ik ben een vrouw en dat is mijn voorkeur.
Jij hebt het trouwens ook over je eigen voorkeuren, alleen stel je die als de algemene mannelijke voorkeur omdat jij het moeilijk lijkt te vinden buiten jouw eigen wereld te denken.
Ik zag haar net nog.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:20 schreef hasjman het volgende:
[..]
Niet eens? Ik zag haar laatst weer eens op BNN, en ik moet helaas toegeven, ze ziet er wel erg lekker uit.
maar sylvia met kort haar, ik vond haar nooit echt wat, altijd een overrated chick, totdat ik haar met kort haar zag, als er een chick die het kan met kort haar dat is zij het wel.quote:
En waarom mag mijn voorkeur niet? Er zijn zoveel vrouwen die voor kort haar gaan, net als dat er veel voornamelijk op lang vallen. Daar is nogal een verdeling in waarvan een kamp niet perse een grote meerderheid is, volgens mij gaat het zelfs redelijk gelijk op, dus mijn punt blijft staan.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, wat ik beschreef is de voorkeur die het meest voorkomt hier in dit gebied in deze tijd. Dat ik daar ook onder val is een feit, ik val op vrouwen die langer haar hebben dan 2 cm en een leuk gevormd lichaam hebben die niet superklein zijn.
Ja, in jouw oogpunt wel, en terecht dat je dat denkt! Voor vrouwen is het wel zo, voor mannen niet. Wij oordelen flink op uiterlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En waarom mag mijn voorkeur niet? Er zijn zoveel vrouwen die voor kort haar gaan, net als dat er veel voornamelijk op lang vallen. Daar is nogal een verdeling in waarvan een kamp niet perse een grote meerderheid is, volgens mij gaat het zelfs redelijk gelijk op, dus mijn punt blijft staan.
Kerel ik praat als vrouw voor vrouwen, jij praatte net als man voor vrouwen dus ik gaf aan hoe ik het als vrouw zie en meemaak. Nu is het dus opeens wel zo, terwijl ik net al aangaf het over vrouwen te hebben, terwijl je net nog zei dat ik het niet over mijn persoonlijke voorkeur mocht hebben. Terwijl dit dus de voorkeur van heel veel vrouwen is, net als jij jouw voorkeur met veel mannen deelt. Wat wil je nou?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, in jouw oogpunt wel, en terecht dat je dat denkt! Voor vrouwen is het wel zo, voor mannen niet. Wij oordelen flink op uiterlijk.
Verwar je nu niet verliefdheid met lust?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen moeten meestal een man leren kennen voordat ze er verliefd op kunnen worden (iniedergeval zijn persoonlijkheid kunnen zien, als die man dat kan binnen een paar seconde dan kan ze er wel verliefd op worden). Wij mannen kunnen soms binnen een seconde op iemand verliefd worden puur op uiterlijk, zonder nog iets van het gedrag van de vrouw te hebben meegemaakt.
Net had ik het over manwijfen , vrouwen die zich als mannen gedragen. Een heel ander onderwerp. Nu hebben we het over uiterlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kerel ik praat als vrouw voor vrouwen, jij praatte net als man voor vrouwen dus ik gaf aan hoe ik het als vrouw zie en meemaak. Nu is het dus opeens wel zo, terwijl ik net al aangaf het over vrouwen te hebben, terwijl je net nog zei dat ik het niet over mijn persoonlijke voorkeur mocht hebben. Terwijl dit dus de voorkeur van heel veel vrouwen is, net als jij jouw voorkeur met veel mannen deelt. Wat wil je nou?
Er zijn maar twee vrouwen die ik met kort haar kan waarderen:quote:Op zondag 24 juli 2011 00:24 schreef hasjman het volgende:
[..]
maar sylvia met kort haar, ik vond haar nooit echt wat, altijd een overrated chick, totdat ik haar met kort haar zag, als er een chick die het kan met kort haar dat is zij het wel.
Nope, net als lust, is er ook een gezicht waar we ineens verliefd op kunnen worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Verwar je nu niet verliefdheid met lust?
Nee in die post die jij quote dat het niet over mijn persoonlijke voorkeur ging had ik het over uiterlijke voorkeuren, en niet meer over manwijven.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Net had ik het over manwijfen , vrouwen die zich als mannen gedragen. Een heel ander onderwerp. Nu hebben we het over uiterlijk.
'We' of jij?quote:Op zondag 24 juli 2011 00:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, net als lust, is er ook een gezicht waar we ineens verliefd op kunnen worden.
Niet waar pas als ik iets weet over de persoonlijkheid kan ik er verliefd op worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef firefly3 het volgende:
Vrouwen moeten meestal een man leren kennen voordat ze er verliefd op kunnen worden (iniedergeval zijn persoonlijkheid kunnen zien, als die man dat kan binnen een paar seconde dan kan ze er wel verliefd op worden). Wij mannen kunnen soms binnen een seconde op iemand verliefd worden puur op uiterlijk, zonder nog iets van het gedrag van de vrouw te hebben meegemaakt.
Je persoonlijke voorkeur is iets wat niet echt iets bij ging dragen, maar wel de voorkeur in het algemeen van vrouwen, en daar heb je gelijk in: Het is eerlijk verdeelt. Dat komt omdat vrouwen veel naar de persoonlijkheid kijken. Wij mannen kunnen de domste blondje lekker vinden, terwijl voor vrouwen een "dom blondje man versie" vaker een flinke afknapper is. Met nadruk op vaker.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee in die post die jij quote dat het niet over mijn persoonlijke voorkeur ging had ik het over uiterlijke voorkeuren, en niet meer over manwijven.
Nooit een "liefde op het eerste gezicht" moment gehad? (kan)quote:Op zondag 24 juli 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet waar pas als ik iets weet over de persoonlijkheid kan ik er verliefd op worden.
Is goed!quote:Op zondag 24 juli 2011 00:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
'We' of jij?
Maar ik ga, er ligt een leuke man (met kort haar ja) op me te wachten.
Nou ik wil niet meer beginnen over je weet wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nooit een "liefde op het eerste gezicht" moment gehad? (kan)
Het klopt wel, als een meid te behulpzaam is is er een kans dat je hersenen/emoties op volle toeren gaan:quote:Op zondag 24 juli 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik wil niet meer beginnen over je weet wel.
Maar bij haar was dat wel een beetje zo want toen ik een soort van ontdekte ze behulpzaam en vriendelijk was ik pas echt verliefd. Maar daarvoor had ik haar al tig keer op TV gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |