SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik weet ook wel dat ik het haar niet kan verwijten, maar het is echt enorm vervelend. En ze weigert 'hulp' aan te nemen. Ze wil het zelf oplossen. En dat zit wel in mijn moeders karakter, maar dat kan gewoon niet altijd. En het is echt kut als iemand gewoon standaard chagrijnig is. Altijd gewoon.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat hoort denk ik ook gewoon bij het feit dat ze misschien gefrustreerd is door iets... Mijn moeder doet dat ook, omdat ze bijna geen tijd voor zichzelf heeft
Terechte klachtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik het haar niet kan verwijten, maar het is echt enorm vervelend. En ze weigert 'hulp' aan te nemen. Ze wil het zelf oplossen. En dat zit wel in mijn moeders karakter, maar dat kan gewoon niet altijd. En het is echt kut als iemand gewoon standaard chagrijnig is. Altijd gewoon.
Ik ruim mijn kamer op, ik was af en toe wel eens af, ik stofzuig etc. En ik bied over het algemeen wel aan om dingen te doen als ze begint met schoonmaken. Maar ik ben meestal alleen in het weekend thuis en dan werk ik en als ik dan om een uur of 6 thuis kom heb ik daar meestal geen zin meer in. En doordeweeks ben ik er dus bijna niet, alleen nu omdat ik vakantie heb. En zelfs dan ben ik niet altijd thuis.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Terechte klacht
Doe je veel thuis? Misschien kun je haar een beetje beter stemmen door onverwacht wat dingen in bijv het huishouden voor haar te doen ofzo
Dan doe je eigenlijk nog best veel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ruim mijn kamer op, ik was af en toe wel eens af, ik stofzuig etc. En ik bied over het algemeen wel aan om dingen te doen als ze begint met schoonmaken. Maar ik ben meestal alleen in het weekend thuis en dan werk ik en als ik dan om een uur of 6 thuis kom heb ik daar meestal geen zin meer in. En doordeweeks ben ik er dus bijna niet, alleen nu omdat ik vakantie heb. En zelfs dan ben ik niet altijd thuis.
Jij bent een luie zak, dat wisten we al.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan doe je eigenlijk nog best veel.
In vergelijking met mij dan.
Ik ben er verdomme nog trots op ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij bent een luie zak, dat wisten we al.
Dit woord moet ik even opzoeken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Delegeren is ook een kunst.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd zelfs dat ze er boos om zou worden omdat ik het niet op de goede manier doe.
Ja, zulke dingen doe ik over het algemeen wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar misschien dat het helpt als je een keer iets extra voor haar doet, of een keer met een bosje bloemen thuiskomt als ze zo'n type is.
Ja, die kwam net toen ik hem had gepost. Wat je vader betreft zou ik niet weten wat te doenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen doe ik over het algemeen wel.En ze waardeert het meestal ook wel. Maar lees mijn vorige post.
Gevonden?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit woord moet ik even opzoeken.
Kratje malt bier kopen, subtiele hint.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, die kwam net toen ik hem had gepost. Wat je vader betreft zou ik niet weten wat te doen
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kratje malt bier kopen, subtiele hint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |